‎صنعت برق در سال جدید فرصت استراحت ندارد

صنعت

وزیر نیرو با بیان اینکه صنعت برق در سال جدید فرصتی برای استراحت ندارد، از برنامه وزارت نیرو برای تامین کل برق تا تابستان 1401 خبر داد.

به گزارش اخبار ایران من، علی اکبر محرابیان امروز دوشنبه در جریان بازدید از طراحی و ساخت نیروگاه های بندرعباس ضمن گرامیداشت سال نو در جمع این برق کاران، اظهار کرد: و این یک نیروگاه ملی خواهد بود و در این صورت یک رشته برق، لازم است برق کل کشور پس از نوسازی برای تابستان 1401 آماده باشد.

وی افزود: درست است که در عین حال در اقصی نقاط کشور از برق بیشتر استفاده می شود که فاصله بین تولید و استفاده بسیار کاهش می یابد.

محرابیان گفت: در حوزه برق کشور با توجه به شرایط فعلی فرصتی برای استراحت وجود ندارد و امیدواریم با همت مشترک باشد، برخی از موانع پیش آمده در سال های اخیر به زودی برطرف خواهد شد.

وی افزود: در حوزه آب تعدادی پروژه پیش بینی شده است که تعدادی از آنها در ماه های آینده و تعدادی نیز در سال 1401 به بهره برداری می رسد.

محرابیان در پایان با اشاره به برنامه ریزی وزارت برق در شهرهای دارای تنش آبی گفت: به جای آبرسانی به شهرهای روستایی و کم آبی، تلاش می کنیم در سال جدید پروژه های متعددی برای رفع آنها اجرا کنیم. مشکلات در این زمینه..

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا