موضوع جوان‌گرایی در دولت آیت‌الله رئیسی محقق شد

صنعت

اخبار ایران من/خراسان رضوی معاون بین‌الملل وزارت نفت گفت: موضوع جوان‌گرایی در دولت آیت‌الله رئیسی محقق شد و جوانان بسیاری به کار گرفته شدند.

احمد اسدزاده ۲۴ خرداد در گردهمایی با موضوع انتخاب اصلح که در شهر قوچان برگزار شد، با تأکید بر لزوم مشارکت در انتخابات، عنوان کرد: در انتخابات باید بین گزینه‌هایی که گاهی با عنوان خوب و بد، خوب و خوب‌تر، بد و بدتر نام‌ برده می‌شوند انتخاب کنیم که فهم این مطلب در تبیین به ما کمک می‌کند.

وی افزود: امکان دارد هر گزینه‌ای که انتخاب می‌کنیم در حوزه‌ای مشکل داشته باشد؛ ولی باید بر اساس ملاک و شاخصه‌هایی که این افراد دارند اولویت‌گذاری و اصلح‌ترین را انتخاب کنیم.

معاون بین‌الملل وزارت نفت با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و صنعت و تأکید بر مسئله صورت و سیرت، گفت: اگر بخواهیم افرادی را به‌عنوان مسئولین کشور انتخاب کنیم باید کسانی باشند که در وهله اول سیرت انقلاب را حفظ کنند، اگر صورت انقلاب را بسازد؛ ولی چیزهایی در باطن جامعه کاشته شود که در بلندمدت مثل خوره بدنه انقلاب و جامعه را بخورد این مطلوب انقلاب نیست.

وی اضافه کرد: در انتخاب بین صورت و سیرت قطعاً باید به سمت حفظ سیرت انقلاب برویم و این سیرت انقلابی هست که باعث می‌شود گره‌های فروبسته جامعه باز و موجب عزت جامعه و ارتقا در سطح مجامع بین‌الملل شود.

اسدزاده با بیان این نکته که در انتخابات باید فردی انتخاب شود که در ریل انقلاب باشد، تصریح کرد: گرچه دولت شهید آیت‌الله رئیسی ایراداتی هم داشت؛ اما حضور شهید رئیسی در جایگاه رئیس‌جمهور پیام‌های بزرگی داشت که مهمترین مزیت شهید برجسته کردن شعارهای انقلاب بود.

وی افزود: شهید رئیسی توانست راهبردهای انقلابی را همچون کار جهادی، تلاش شبانه‌روزی، بی‌توقع کار کردن، ولایتمدار بودن، پرهیز از ایجاد دوگانگی‌هایی که سال‌ها مورد تأکید رهبری بود محقق کند.

اسدزاده راه‌حل پایدار حل مشکلات را تأکید به راهبردهای انقلاب، جوان‌گرایی و مشارکت مردم دانست و گفت: طی سال‌های گذشته بسیاری از مسئولین همیشه از جوان‌گرایی حرف زدند و شعار دادند که مردم از شهرها و روستاهای مختلف و بر اساس شایسته‌سالاری به رده‌های بالاتر مدیریتی راه پیدا می‌کنند؛ ولی در عمل اتفاق دیگری افتاد و لابی‌ها و بده بستان‌های محفل‌های خصوصی تعیین ‌کننده بود.

معاون بین‌الملل وزارت نفت با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای انتخاب افراد دارای کارنامه، گفت: کارنامه داشتن به این معنا نیست که کاندیدا حتماً باید وزیر یا وکیل باشد؛ بلکه به این معناست در مقطعی که مسئولیتی عهده‌دار بوده کارنامه‌اش مبتنی بر شاخص‌ها بوده یا خیر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا