نمایندگی رسمی کویر تایر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

صنعت

به گزارش تجارت خبرگزاری آنلاین، یکی از پرفروش ترین و پرفروش ترین لاستیک های موجود در بازار لاستیک خانگی، برند Desert Tire است. شرکت تایر کویر در زمینه تولید انواع لاستیک برای انواع خودرو فعالیت دارد و به همین دلیل نقش مهمی در بازار تایر ایران ایفا می کند. شرکت دزرت تایر توانایی تولید لاستیک های چهارفصل زمستانی و تابستانی را دارد. شما همچنین می توانید ماشین شخصی خود را رانندگی کنید در نتیجه برای جاده ای که هر روز در آن پیاده روی می کنید لاستیک بخرید. لاستیک صحرایی صرف نظر از کیفیت بالایی که ارائه می دهد، قیمت مناسبی دارد و نسبت به رقبای خود گرانتر و ارزان تر است. مکان یک فروشگاه است حلقه نمایندگی مجاز Desert Tire می باشد که تمامی برندها و انواع لاستیک های این برند را دارد و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. اگر شما هم به دنبال لاستیک ایرانی باکیفیت هستید، توصیه می کنیم این مقاله را از سایت فروشگاه مشاهده کنید. حلقه که نماینده کویر تایر است.

تاریخچه برند Desert Tire

شرکت کویر تایر در اواخر سال 1366 جواز تاسیس خود را دریافت کرد و در سال 1377 شروع به کار کرد. شرکت کویر در شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی تاسیس شد. این شرکت محصولات متنوعی را تولید می کند که عبارتند از: انواع لاستیک شعاعی سواری، انواع لاستیک شعاعی فولاد کمربند همچنین رنگ ها حجاب. همه محصولات لیست شده در اینجا نام Desert Tire را دارند. ظرفیت فعلی شرکت دزرت تایر 27900 تن انواع لاستیک و نوار است و ظرفیت این شرکت در سال های اخیر به 92 درصد رسیده است. کویر تایر اولین شرکت تایرسازی ایرانی است که در زمینه طراحی و ساخت لاستیک تخصص دارد شعاعی کمربند تو نیستی لوله کمتر او این تور را به شرکت اسلواکی ماتادور سفارش داده است. شرکت اسلواکی ماتادور یکی از بهترین برندهای اروپا می باشد و همکاری با آنها فرصتی ویژه برای شرکت دزرت تایر محسوب می شود. دزرت تایر علاوه بر جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا دارای ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته ای است که به تولید تایرها با بالاترین کیفیت کمک می کند. این ماشین ها از شرکت های مدرن ژاپنی خریداری شده اند و به لطف سیستم های کنترلی پیشرفته و ابزار دقیق، توانایی منحصر به فردی در تولید لاستیک های باکیفیت دارند. شرکت کویر تایر به لطف ماشین آلات ساخت پیشرفته خود توانسته تایرهایی با V و W تولید کند که مناسب ترین آنها برای خودروهای ورزشی و فضای باز با سایزهای 16 و 18 اینچ می باشد. روش های نوین تولید صنعت تایر بیابانی در مراحل تولید متوقف نمی شود، بلکه این شرکت لاستیک سازی پس از تولید نیز از آخرین تکنولوژی و تکنولوژی روز استفاده می کند. سیستم کنترل کیفیت شامل آزمایشگاه های مجهز و یک واحد تست با کیفیت بالا می باشد.

کیفیت خوب لاستیک صحرا

با خرید لاستیک بیابانی می توانید هزینه خرید و نگهداری لاستیک را کاهش دهید. فقط خودروهای ایرانی برای صاحبانشان هزینه زیادی دارند اما می توانید استهلاک آنها را کاهش دهید. یکی از راه های صرفه جویی در هزینه، خرید لاستیک های بیابانی است. شما می توانید بهترین لاستیک را برای ماشین خود با بهترین قیمت خریداری کنید. این لاستیک ها به خوبی با رینگ خودروهای ایرانی و جاده هایی که در آن تردد می کنید، مناسب است. استفاده از لاستیک‌های بیابانی، هندلینگ وسیله نقلیه شما را بهبود می‌بخشد، بنابراین لازم نیست هزینه زیادی را با لاستیک‌ها در جلو هزینه کنید. تایر بیابانی در نتیجه آب و هوا نحوه استفاده از آن است، عمر طولانی دارد و در هر فصلی از سال می توانید از آن استفاده کنید. بله، فراموش نکنید که بهتر است لاستیک مناسب با شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می کنید بخرید، مثلا اگر در منطقه بارانی و سرد زندگی می کنید باید لاستیک زمستانی را از Desert Tire خریداری کنید. همچنین اگر قصد خرید لاستیک بیابانی را دارید باید خوشحال باشید که گمرک و تفاوت قیمت داخل و خارج را نخواهید پرداخت، تفاوت آن در این است که لاستیک های بیابانی کیفیتی نزدیک به لاستیک های بیرونی دارند. . .

از آنجایی که لاستیک صحرایی تولید داخل بوده و یک کالای خانگی است، اغلب از نوسانات ارز در امان است و به همین دلیل می توان از ثبات قیمت آن مطمئن بود. علاوه بر این، لاستیک های خارجی ممکن است به طور کامل با خودروهای داخلی سازگار نباشند و در نتیجه پول شما هدر می رود. شرکت Desert Tire از پیشرفته ترین تکنولوژی های امروزی در تولید لاستیک های خود استفاده می کند و به همین دلیل هزینه ای که برای خرید آنها صرف می شود کاملاً ارزش دارد.

شرکت تایر کویر ظرفیت بالایی در تولید انواع لاستیک دارد. اگر در آب و هوای گرم و خشک زندگی می کنید که دما در آن بالا است، می توانید از لاستیک های تابستانی Desert Tire استفاده کنید. از طرفی اگر در مناطق سردسیر و برفی ایران زندگی می کنید، بهتر است تایرهای زمستانی Desert Tire را انتخاب کنید. شرکت کویر تایر علاوه بر این دو محصول، لاستیک های مناسب برای هر چهار فصل سال را نیز تولید می کند که با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را پیدا کنید. Desert Tire هر نوع لاستیکی را که فکرش را بکنید تولید می کند در نتیجه لاستیک های مناسب برای نیازهای خود و وسیله نقلیه خود را پیدا کنید.

لاستیک های بیابانی با چسبندگی خود می توانند ثبات و آرامش کافی را در هنگام رانندگی فراهم کنند. این لاستیک ها از فناوری جدیدی استفاده می کنند که باعث کاهش فشار آنها و در نتیجه کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه های خودرو می شود. طراحی لاستیک های زمستانی و بارانی دزرت تایر به گونه ای است که در حین حرکت، باران را از خود عبور می دهد و در نتیجه خطر تصادف و لغزش را کاهش می دهد. علاوه بر این، فناوری ساخت تایر Desert Tire باعث کاهش صدای بیرون می شود و در هنگام رانندگی صدای لاستیک را کمتر خواهید شنید. همچنین نرمی و انعطاف پذیری این لاستیک ها باعث می شود که در هنگام رانندگی لرزش کمتری را احساس کنید.

خرید لاستیک بیابانی

محل حلقه مطمئن ترین مکان برای خرید آنلاین لاستیک صحرای صور من هستم. می توانید به وب سایت بروید حلقه و به قسمت محصولات آن رفته و با توجه به نیاز و ماشین خود لاستیک مورد نظر خود را خریداری کنید. صرفه جویی و فضا حلقه نمایندگی Desert Tire طیف گسترده ای از لاستیک های Desert Tire را ارائه می دهد. در این سایت می‌توانید لاستیک‌ها را بر اساس بودجه، وسیله نقلیه، سبک رانندگی، آب و هوای محل زندگی‌تان و عرض یا پارچه سایز تایر خریداری کنید. در خرید لاستیک بهتر است به پارچه سایز لاستیک ها توجه کنید زیرا لاستیک های بزرگ علاوه بر مزایای فراوانی که دارند می توانند خودروی شما را نیز دچار مشکل کنند.

آخرین کلمه

در مجله حلقه لاستیک کویر را چک کردیم. همانطور که گفته شد، تایر کویر نیز یکی از بهترین ها است خیلی ارزان لاستیک های موجود در بازار ایران پتانسیل بالایی برای رقابت با سایر برندهای داخلی و خارجی دارند. علاوه بر این شرکت تایر کویر بهترین و بهترین لاستیک ها را برای خودروهای ایرانی تولید می کند و شما می توانید لاستیک سازگار و سازگار با خودروی خود را بیابید. بهترین و مطمئن ترین مکان، فروشگاه و وب سایت برای خرید این لاستیک حلقه و دلیل حلقه نماینده Desert Tire من هستم. می توانید به سایت مراجعه کنید حلقه خریدی آسان و ارزان داشته باشید. این سایت به شما این امکان را می دهد تا لاستیک هایی را که سفارش داده اید در کوتاه ترین زمان ممکن با تحویل سریع تحویل بگیرید.

این مقاله جنبه تبلیغاتی دارد و رسانه آنلاین هیچ نظری در مورد محتوای آن ندارد.

دکمه بازگشت به بالا