اقتصادی

پیام وزیر نفت به مناسبت گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت و نوروز ۱۴۰۱

وزیر نفت در پیامی به مناسبت تأسیس صنعت نفت در آغاز سال 1401 شمسی نوشت: هر مانعی را برطرف کرد.

به گزارش اخبار ایران من، پیام جواد اوجی به شرح زیر است:

«پس مو حول الحول و الاحوال

همین الان تا بهترین زمان

فرا رسیدن سال نو آغاز جهان و از سرگیری زندگی طبیعی است با آینه ای به دنبال ناظرانی است که آموخته اند دانش را در نسخه ای ببینند و از هر تکه کاغذ فکری که بسیار هیجان انگیز است بیاموزند. و “نگاه به آینده”!

درسی که ما کارکنان شرکت های بزرگ نفتی در بیش از صد بهاری که از زندگی پر مشقت و سختی سپری شده با جان و دل دیده ایم و در طول تلاش های بی وقفه راهنمای ما بوده است. پیشرفت، توسعه و خوداتکایی.

از 29 اسفند 1359 که یک صادرکننده نامی نفت شکل گرفت و آینده صنعت نفت پس از گذشت بیش از 40 سال در دستان کارگران ایرانی بود، در پایان هر سال به افتخار این امر. روز، نوروز را جشن می گیریم و این روز را با جشن های جاودانه سال نو پیوند می دهیم و به خود یادآوری می کنیم که: ما می توانیم!

در سال 1400 ما کارگران صنعت نفت نیز علیرغم مجازاتهای بزرگتر نشان دادیم که این خوداتکایی، تلاش خستگی ناپذیر، احساس مسئولیت، نظم، انضباط و البته امید، همه چیز است. می توان بر مانع غلبه کرد

حاصل این تلاش در کنار خوش‌بینی، حجم وسیعی از کار آماده‌سازی، نوسازی و توسعه در زمینه‌های تولید، پالایش و گسترش بود که صنعت نفت را به جای انجام کارهای بزرگ برای خنثی کردن تحریم‌ها، در سطح پتانسیل قرار داد. و همچنین مدیریت بهتر زمستان. کمبود گاز و بنزین باعث می شود مردم بومی ما گرمتر و صنعتی تر شوند.

دستیابی به این امور باشکوه جز در سایه تلاش ستودنی صنعت گران جهان اسلام میسر نشد.

به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد تأسیس صنعت نفت و شامگاه اولین نوروز قرن پانزدهم، ادای احترام به یاد و خاطره همه کسانی است که بیش از یک قرن – به ویژه بیشتر از آن، کوشیده اند تا این شرکت ها را گرامی بدارند. بیش از هزار شهید گرانقدر – من و همه دوستانم از زحمات، صبر، استقامت و از خودگذشتگی خانواده هایشان برای سربلندی شرکت های نفتی و به اهتزاز درآوردن پرچم استقلال ایران تشکر می کنیم و امیدوارم با ادامه این تلاش های خیرخواهانه ، ما قادر خواهیم بود راههای بلندی را برای تکریم و احترام در پیش بگیریم.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تاسیس صنعت نفت و آغاز سال 1401، سالی پر از خیر و برکت را برای خانواده بزرگ نفت آرزومندم و از درگاه خداوند متعال علو درجات و علو درجات همه جهان ایران را مسالت دارم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا