اقتصادی

پیشنهاد هند برای فروش خودروهای برقی ۱۰ هزار دلاری به ایران

اخبار ایران من/ البرز رئیس کمیته صادرات و بازرگانی PHD اتاق بازرگانی هند با اشاره به حضور 4 هزار شرکت قطعه سازی در کشور گفت: هند می تواند نیاز شرکت های خودروسازی ایرانی را در این زمینه تامین کند.

به گزارش اخبار ایران من، ویجی مهتا در نشست با رئیس و کمیته اجرایی اتاق بازرگانی البرز، سه شنبه، 3 خرداد، اظهار کرد: اتاق بازرگانی PHD هند با حدود 150 هزار عضو به عنوان صدای صنعت و بازرگانی است. جهان در قالب یک سازمان یک سازمان غیرانتفاعی است و ارتباط بسیار خوبی با سازمان ها و سازمان های بین المللی دارد که به همکاری و توسعه اقتصاد ملی کمک می کند.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص داخلی هند بر اساس گزارش بانک جهانی حدود 9 درصد است، افزود: درآمدهای ارزی قدرت های بزرگ اقتصادی از جمله چین این کشور را می فروشد.

رئیس کمیته خارجی و بازرگانی در اتاق بازرگانی PHD هند گفت: هند با 240 میلیون مسلمان خواهان تقویت روابط با سایر کشورهای مسلمان است.

حضور شرکت های داروسازی البرز ۵۱ فرصت های تجاری ایران و هند را تقویت می کند

وی در خصوص اهمیت توسعه روابط ایران و هند از طریق دانش گفت: هند در زمینه نرم افزار و خدمات فناوری اطلاعات بسیار خوب است و من فعالیت 51 شرکت دارویی در البرز را فرصت های تجاری می دانم و بین طرفین این تاثیر مثبت بر سلامتی و رفاه.

مهتا با اشاره به اینکه حضور 540 شرکت فعال در هند در حوزه مواد غذایی فرصت مناسب دیگری برای ائتلاف این کشور با ایران است، گفت: در حوزه نساجی باید بر تقویت روابط ایران و هند تمرکز کنیم.

وی درباره لزوم تامین نیازهای گروه‌های خودروسازی ایرانی افزود: هند با بیش از 4000 شرکت می‌تواند خودروسازان ایرانی را در این زمینه یاری کند، اما خودروهای برقی با ظرفیت پنج نفر و مسافت نیز می‌تواند به خودروسازان ایرانی کمک کند. 300 کیلومتر در هند. ساخته شده اند و هزینه هر نفر بیش از 10000 دلار است.

پس از این نشست، بازرگانان ایرانی و هندی در B2B به صورت خصوصی در زمینه هایی مانند غذا، دارو، منسوجات، تجهیزات پزشکی و … مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا