اقتصادیایران کسب و کار

بهترین چاپ ساک دستی کاغذی کجاست؟

ساک های دستی چاپ شده یکی از محصولات کاربردی به حساب می آیند و در بسته بندی و ارائه محصولات کاربرد فراوانی دارند. ساک های دستی نیز برای عموم با نام های مختلفی مانند ساک خرید و شاپینگ بگ شناخته می شوند. به طور کلی، مفهوم مشترک برای همه آنها یک ساک و یک محصول است که می توان از آن برای جابجایی کالا استفاده کرد. یکی از ویژگی های مهم چاپ ساک دستی نیز جنبه تبلیغاتی و برندسازی آن است. طرح های مختلفی برای چاپ ساک دستی وجود دارد که می تواند این محصول را برای برند و تجارت شما شخصی کند.

چاپ و طراحی ساک دستی شامل موارد مهمی است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. انواع مختلفی از ساک های دستی در بازار وجود دارد که دانستن آن ها به شما در انتخاب ساک مناسب کمک می کند. چاپ ساک دستی بر روی جنس ها و مواد مختلفی مانند ساک دستی کاغذی، ساک دستی پلاستیکی و ساک دستی پارچه ای انجام می شود. ساک های کاغذی به دلایل زیادی در بین مردم بسیار محبوب هستند که در ادامه به آنها می پردازیم. در زیر همه چیز را در مورد ساک های دستی توضیح داده ایم و برای تهیه این مقاله از چاپ و بسته بندی لمون پک کمک گرفته ایم.

انواع ساک دستی سفارشی

همانطور که می دانید ساک های دستی در مواد مختلفی در بازار موجود است که در ادامه به بررسی هر یک از آنها می پردازیم:

ساک دستی کاغذی

چاپ روی ساک های کاغذی یکی از پرطرفدارترین روش های ارائه محصولات می باشد. این ساک دستی دارای ویژگی هایی است که توجه بسیاری از افراد را به این محصول جلب کرده است. ساک های دستی کاغذی را می توان از کاغذ براق، کاغذ کرافت و کاغذ خاکستری تهیه کرد. قیمت این ساک ها با هر نوع کاغذی نسبت به سایر ساک های دستی کمتر است. ساک کاغذی را می توان به روش های مختلفی مانند چاپ افست، چاپ سیلک، چاپ فلکسو و … چاپ کرد. اگر تجدید پذیری ساک برای شما مهم است، می توانید مطمئن باشید که متریال مناسب را انتخاب کنید.

ساک دستی پارچه ای

ساک های پارچه ای در اشکال مختلف تولید می شوند. اما دلیل اصلی استفاده از این ساک های دستی ویژگی منحصر به فرد آن است. این ساک ها مقرون به صرفه هستند و می توان آنها را با طرح های باکیفیت چاپ کرد. ساک های پارچه ای را می توان به روش های مختلفی چاپ کرد. علاوه بر این، این ساک های دستی سازگار با محیط زیست و قابل تجدید هستند.

ساک دستی برزنتی از استحکام بسیار بالایی برخوردار است اما قیمت نسبتاً بالای این نوع ساک باعث شده است که ساک دستی نسبت به سایر انواع ساک طرفداران کمتری داشته باشد.

کیسه پلاستیکی

ساک پول های پلاستیکی پرکاربرد و اقتصادی ترین نوع ساک پول های تبلیغاتی هستند. این نوع ساک ها را می توان از مواد بازیافتی تهیه کرد.

روش های چاپ روی ساک دستی

اگرچه روش های مختلفی برای چاپ ساک دستی وجود دارد، اما این روش های محبوب عبارتند از:

چاپ افست: این روش چاپ یکی از پرطرفدارترین روش های چاپ است. اما باید به یاد داشته باشیم که فقط برای بالاترین تیراژ موجود است. کیفیت چاپ در این روش بسیار خوب و قابل قبول است.

چاپ دیجیتال: روش دیجیتال از نظر کارایی تا حدودی با روش افست متفاوت است. این روش کیفیت چاپ بسیار بالایی نیز دارد. اما برای چاپ های کوچک استفاده می شود و برای چاپ های بزرگ چاپ افست مقرون به صرفه تر خواهد بود.

چاپ فلکسو: روش فلکسو یک روش چاپ ساده با تعداد رنگ محدود است. سرعت چاپ فلکسوگرافی بسیار بالاست اما در مقایسه با سایر موارد از نظر کیفیت و وضوح طراحی چندان کافی نیست.

خدمات چاپ لیبل حرفه ای

ساک های دستی استحکام فشاری بالایی دارند و گزینه های چاپ متعددی را ارائه می دهند، بنابراین چاپ لیبل روی ساک ها یک کار روزمره نیست. در اغلب موارد افراد اقدام به چاپ مستقیم روی ساک دستی می کنند اما گاهی به دلیل کمبود وقت و یا اشتباهات چاپی ترجیح می دهند برچسب را روی ساک دستی بچسبانند. به عنوان مثال، اگر شخصی می خواهد لیبل چاپ کند، اما زمان کافی برای چاپ ندارد، یک ساک آماده تهیه کنید. این ساک ها که معمولا طرح خاصی ندارند، می توانند با یک برچسب مناسب و جذاب چاپ شوند تا طرحی زیبا به ساک های تمام شده اضافه کنند.

چاپ لیبل انواع مختلفی دارد که پرکاربردترین آنها لیبل UV، لیبل شیشه ای، لیبل فلزی و لیبل کاغذی است. برچسب ها برای اهداف مختلف به محصولات چسبانده می شوند. بنابراین، ناگفته نماند که همه لیبل ها یکسان ساخته نمی شوند و بنابراین قیمت چاپ لیبل بسته به عواملی می تواند متفاوت باشد. اطلاعات بیشتر در مورد چاپ لیبل در سایت لمون پک به نشانی www.lemonpack.ir موجود است.

چاپ و تولید انواع جعبه

چاپ ساک دستی و چاپ و تولید جعبه راهی برای بسته بندی و ارائه محصولات می باشد. تولید هر کدام از آنها مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد که بسته به شرایطی که در آن قرار می گیرند باید انتخاب شوند. چاپ و تولید جعبه برای شرایطی که کالاها نیاز به طی مسافت های طولانی دارند بسیار مناسب است، زیرا چاپ و تولید جعبه می تواند کمک بزرگی به محصولاتی باشد که حفاظت و ایمنی محصول جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص می دهد. علاوه بر این، هزینه چاپ جعبه ها بسیار بیشتر از چاپ ساک های دستی خواهد بود.

جعبه می تواند هر جنسیتی باشد. جعبه های مقوایی یکی از رایج ترین انواع جعبه در مشاغل خانگی هستند. لایت باکس و جعبه فیلتر هوا و روغن از مواردی است که این باکس ها در صنعت قابل استفاده هستند.

کارتن لمینتی

با توجه به اهداف تجاری، کارتن مورد نظر تولید می شود. همانطور که گفتیم چاپ و تولید جعبه برای محصولات با حمل و نقل طولانی خوب است. به همین دلیل بسیاری از افراد در صنعت حمل و نقل از کارتن های لمینتی برای تحویل محصولات خود استفاده می کنند. کارتن چاپی از لایه های مقوا مانند کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه تولید می شود که با کاغذ لمینتی پوشانده شده است که به افراد امکان چاپ انواع رنگ های با کیفیت را می دهد. از محصولات پرطرفدار لمینتی می توان به جعبه میوه اشاره کرد.

چاپ روی هاردباکس

جعبه سخت یا هاردباکس یکی دیگر از روش های چاپ و ساخت جعبه است. چاپ و ساخت هاردباکس که به آن جعبه های سخت نیز می گویند، برای محصولات و اقلامی که عمدتاً اقلام لوکس هستند کاربرد بیشتری دارد. زیرا این جعبه ها از مقوای سخت یا لایه چوبی ساخته شده اند که حس امنیت را به خریدار و عموم می دهد. به همین دلیل قیمت هارد باکس نسبت به سایر انواع باکس بسیار بالاتر است. به همین دلیل، این یکی از گزینه های اصلی برای سوغاتی های گران قیمت و ارزشمند است.

 

سفارش چاپ ساک دستی با قیمت مناسب در لمون پک

طبق آمار، گروه صنعت چاپ و بسته بندی لمون پک، یکی از بزرگترین و معتبرترین چاپخانه های تهران محسوب می شود. این گروه طیف گسترده ای از محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله محصولاتی که در این مجموعه یافت می شود لیبل شیشه ای، کارتن لمینت، کاغذ ساندویچ، انواع جعبه و کارتن، چاپ روبان و فروش ورق پوستی و کاغذ گلاسه می باشد. خانم توانگر به عنوان یکی از تاثیرگذارترین زنان در این زمینه، مسئولیت مدیریت گروه لمون پک را با مدیریتی تازه و رویکردی مدرن بر عهده دارد. برای سفارش چاپ ساک دستی به سایت lemonpack.ir مراجعه کنید و یا با شماره 09126857573 تماس بگیرید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا