ایران کسب و کار

درآمد میلیاردی سئو؟ از شایعه تا واقعیت

بدون شک همه وقتی رشته دانشگاهی را انتخاب می کنند به این فکر می کنند که کدام رشته در ایران برای تحصیل و دانشگاه درآمد بیشتری دارد (البته علاقه در اولویت است) شغل و آینده و یکی از انتخاب های خود را انتخاب کنید. این سئو است، شما قطعا می خواهید بدانید که درآمد سئو چقدر است.

در این آموزش در مورد روش های درآمد سئو و درآمد سئو توضیح می دهیم. توجه داشته باشید شخصی که این مقاله را نوشته است بیش از 10 سال است که به عنوان سئوکار فعالیت می کند و از تمام جزئیات این شغل اطلاع دارد و قطعاً یک راهنما و توصیه قابل اعتماد برای افرادی است که می خواهند این شغل را برای آینده انتخاب کنند. آره

درآمد سئو در ایران

رشته ای که مطالعه می کنید می تواند بر درآمد شما تأثیر بگذارد، اما مهمتر از آن، می توانید مهارت های لازم را در آن زمینه کسب کنید تا درآمد خوبی کسب کنید. در مورد سئو هم همینطور است، یعنی مهمترین چیزی که بر درآمد شما از این کار تاثیر می گذارد سطح مهارت و تجربه است.

3 چیز که بر میزان سود شما از سئو تاثیر می گذارد:

میزان دانش و مهارت های تخصصی

مجموع تجربه (سابقه کاری)

توانایی های فردی و شخصی

بریم سراغ پول سئو

درآمد میلیاردی سئو؟ از شایعه تا واقعیت
درآمد میلیاردی سئو؟ از شایعه تا واقعیت

درآمد سئو در ایران چقدر است؟

خب طبیعتا هر کسب و کاری می تواند نتایج خوب و عالی را به ارمغان بیاورد که با مهارت و دانش لازم انجام شود. سئوی سایت می تواند درآمد بالایی برای شما به همراه داشته باشد و بالعکس. اگر می توانید با دانش و مهارتی که در سئو دارید، طبق توافق طرفین، وب سایتی را که دارید در زمان مشخص شده به جایی که باید باشند ببرید، باید بگوییم که درآمد خوبی از سئو خواهید داشت. اما اگر از دانش و مهارت خود به درستی استفاده نکنید، مطمئناً درآمدی نخواهید داشت و ممکن است مجبور شوید هزینه های ثانویه زیادی را از جیب خود خرج کنید.

اینکه چقدر می توان از سئو درآمد کسب کرد به اندازه وب سایت بستگی دارد. اما مشکلی که باید در مورد درآمد سئو در ایران بدانید این است که باید بدانید چه دسته ای از افراد و افراد متخصص سئو روی سئو سایت شما کار خواهند کرد.

کارشناسان سئو به چهار دسته زیر تقسیم می شوند

کارشناسان سئو شرکت یا گروه خود را دارند

کارشناسان سئو به تنهایی یا به تنهایی یا از راه دور کار می کنند

متخصصین سئو که قصد دارند در شرکت ها یا تیم ها استخدام شوند.

درآمد دسته اول 15 میلیون و بالاتر است اما در خطر ورشکستگی هم هستند.

درآمد سئوکاران دسته دوم حدود 6 تا 9 میلیون تومان است اما این افراد دیر یا زود می توانند به پول خود برسند.

دسته سوم شبیه دسته دوم است، تفاوتشان در این است که کارشان زمان ثابتی دارد و ممکن است کمی سخت باشد اما حقوقشان به موقع می آید و البته حقوقشان هم همین است یعنی بین 5.5 و 10 میلیون برنامه ریزی شده است.

درآمد این افراد به دو عامل بستگی دارد: 1. کیفیت تولید محتوا 2. کمیت تولید محتوا / بر این اساس حقوق این افراد بین 3 تا 7 میلیون تومان است.

* این ارقام در اکتبر 1401 به روز شدند. (پایان سال 2022 میلادی)

بنابراین با توجه به شرایط کنونی دنیایی که با آن روبرو هستیم نمی توان به طور کامل و واضح گفت که درآمد سئو در ایران چقدر است، زیرا کار روی وب سایت ها و کلمات کلیدی سئو در هر کسب و کاری به میزان جستجو بستگی دارد. و رقابتی که در این کسب و کار وجود دارد متفاوت است، مراقب باشید که جستجوها توسط کاربران روی این کلیدواژه ها انجام شود و سختی کار را رقبای سایت، میزان هزینه و میزان تلاش آنها برای موفقیت در گوگل مشخص می کند.

به عقیده همه، وب سایت هایی که در رتبه اول گوگل قرار می گیرند باید مشتریان بیشتری از وب سایت آنها بازدید کنند و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری از وب سایت خود داشته باشند. شما می توانید هر روز برای خرید یا دریافت پیام کسب درآمد کنید. در واقع برخی از کلمات کلیدی جستجوی بالایی دارند، اما مستقیماً منجر به درآمد نمی شوند، باید با قرار دادن تبلیغات در سایت کسب درآمد کنید.

درآمد میلیاردی سئو؟

اخیراً صحبت های زیادی در مورد اینکه آیا می توانید با سئو درآمد میلیاردی داشته باشید، مطرح شده است؟

واقعاً در هر کاری و در هر زمینه ای افرادی هستند که درآمدهای میلیاردی از این کار کسب می کنند، اما اینکه هرکسی بتواند به این درآمد دست یابد به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آنها میزان دانش و تجربه فرد است. در زمینه

در مورد سئو نیز همینطور است، سئوکارانی که بیش از ده سال سابقه حرفه ای در این زمینه دارند، ماهیانه بیش از 100 میلیون تومان درآمد دارند، زیرا در زندگی کاری خود از هم جدا نیستند.

افراد حرفه ای سئو چقدر درآمد دارند؟

هنگامی که سئو را به خوبی یاد گرفتید و به یک متخصص سئو تبدیل شدید، وقت آن است که از دانش خود استفاده کنید، چیزی که امروزه بسیار مورد نیاز است. درآمد یک کارشناس سئو در ایران بستگی به نحوه کار او دارد. اما به طور کلی درآمد کارشناس سئو در ایران بین 3000000 تا 15000000 تومان است. حال اگر این کارشناس سئو تیم داشته باشد یا سرپرست یک تیم سئو باشد حداقل حقوقش 15000000 تومان است.

اگر شما هم با دیدن این درآمد ها قصد سئوکار شدن دارید، ما به شما شرکت در دوره آموزش سئو ژاکت آکادمی در ژاکت را پیشنهاد میکنیم.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.
دکمه بازگشت به بالا