علمی

انجام ۱۵۰۰ ماموریت توسط تیم‌های عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی سمنان در مناطق مرزی غرب کشور

اخبار ایران من/سمنان رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان از انجام بیش از ۱۵۰۰ ماموریت توسط تیم‌های عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث علوم پزشکی سمنان از اربعین خبر داد.

دکتر پژمان قرائیان ۲۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و آمبولانس‌های مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان سمنان مستقر در مرزهای غربی کشور واقع در استان کرمانشاه به حدود یک هزار و ۶٠٠ مصدوم و بیمار خدمات فوریت های پزشکی ارائه داده اند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه همانند سال های گذشته افتخار همراهی با زائرین اباعبدالله الحسین (ع) را داشته است.

وی ادامه داد: امسال با هماهنگی های صورت گرفته سه دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به همراه ۶ نفر از نیروهای عملیاتی به مناطق میزبان زائران اربعین حسینی واقع در استان کرمانشاه اعزام شده اند.

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از ٣١ مرداد ماه تا ١٨ شهریور در منطقه حضور داشتند، افزود: این تیم‌ها در مجموع طی یک‌هزار و ۵۶٣ ماموریت به بیش از یک هزار و ۶٠٠ مصدوم و بیمار خدمات فوریت های پزشکی ارائه دادند که از این تعداد ٧۵ مصدوم ترافیکی و یک هزار و۵٢۵ مصدوم غیر ترافیکی و بیمار بوده اند.

قرائیان از ثبت ١٠٧ مورد اعزام به مراکز درمانی توسط تیم های امدادی علوم پزشکی سمنان خبر داد و اضافه کرد: همچنین یک هزار و ۴۵۹ نفر از مصدومان و بیماران نیز در محل حوادث درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا