علمی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری رئیس جمهور و امیرحسین باقری، معاون بازرگانی و صنعت و حسن مختاریان، معاون رئیس جمهور در این گردهمایی سخنرانی کردند. وی در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص مهارت ها و تکنیک های به کار رفته در این پروژه بی نظیر پاسخ داد.

یکی از مسئولان تارا در این همایش گفت: بزرگترین پروژه تارا از سال 1400 تاکنون، شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با حمایت 50 ساله فعالیت، فعالیت های اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تاسیس شد. در حال حاضر سعی در انعکاس دغدغه‌ها و نیازهای جامعه مدرن با ارائه پاسخ‌های دیجیتالی برای ارتقای آگاهی عمومی از اقتصاد است و فلسفه اصلی آن حمایت از سرمایه اجتماعی است. “

سید حامد قنادپور ادامه داد: تارا در این مورد خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، کمک شرکتی، وام شرکتی و خدمات وام کوچک اخیر ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که تاسیس شده، بسیار موفق بوده است. “انجام شد.”

وی گفت: در بخش خدمات تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور کمک مالی و اعتباری کرده و بیش از 1000 میلیارد وام ارائه کرده است.

وی برخی از نقاط قوت و مزایای کار تارا را برشمرد: «با تکیه بر حمایت 50 ساله گروه صنعتی گلرنگ در ارائه کالا و خدمات»، «کاربر اطلاعات» ویژه و منحصر به فرد، 460 شهر ایران هستند. بیش از 4500 شهر با جمعیت و صادرکننده در زمینه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، آرایشی، پزشکی. و بهداشت، خدمات «بیمه و …»، «غیرانتفاعی و پورسانت»، «ارتقای کیفیت زندگی» و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: رویکرد ما در قبال مقررات مالی، بازپرداخت بستانکار است که بستگی به اعتبار دارد و اگر این اتفاق بیفتد، کاربر و استفاده کننده است.

وی گفت: باید این قول را بدهیم که تارا از نظر کاربران و کاربران هنوز در ابتدای توسعه است و برنامه‌های توسعه‌یافته نوید رویدادهای هیجان‌انگیزی را تا پایان امسال و سال‌های آینده می‌دهند. . . شعار تارا “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای توسعه اقتصادهای خوب” با استدلال منطقی، دغدغه ها و نیازهای امروزی مردم را در عمل برآورده می کند و می توان گفت که این خدمات همسو با دین تجارت است. به مردم و مردم و به عنوان یک مسئولیت عمومی “شرکت ها و شرکت ها قابل تفسیر است.”

سخنران بعدی این همایش وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که چرایی و چگونگی طراحی، ابعاد و توسعه پروژه و چشم اندازهای آتی آن را برای حضار تشریح کرد.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تارا تمرکز خود را بر ارائه وام شرکت ها و توده ها گذاشته است، گفت: امروز برای اطلاع رسانی و راه اندازی یک پروژه جدید از تارا گرد هم آمده ایم به نام «وام خرد» یا «حالا بخر، بعد پرداخت کن! او در سراسر جهان مشهور است.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبار خرد تارا فاقد چک، سفته، ضامن و وثیقه و بدون کار است، تصریح کرد: برای دریافت خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیم سال مراحل ثبت نام را تکمیل کنند. . یا توجه به این نکته ضروری است که توسعه حامل های تارا سریع است.

وی گفت: تارا کاربران را قادر می‌سازد تا به نیازهای اقتصادی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود رسیدگی کنند و زندگی محتاطانه‌تری داشته باشند و به دلیل تورم اقتصاد ایران، کاربر دو ماه بعد پرداخت می‌کند، مفید است. ..»

برای استفاده از این قابلیت تنها به یک شماره تلفن همراه به نام خود و یک کارت هوشمند (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت که قرارداد کاربر تضمین می کند که برای اولین بار در کشور یک سیستم اعتماد متقابل کار می کند و این سیاست توسعه می یابد. در عین حال شاید لازم باشد دیدگاه و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم که نباید با پول چیزی بخریم و از بدهی به عنوان تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) استفاده کنیم.»

تارا کارهای اعتباری خرد را فاش می کند

معاون وزیر توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از بدهی دریافتی باید ظرف 30 روز و مابقی ظرف 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود، گفت: به طور فزاینده ای.

در این نشست، امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا نیز در خصوص خدمات قابل ارائه به شرکت ها و شرکت ها صحبت کرد و افزود یکی از اهدافی است که شنوندگان شرکتی از تارا برای دستیابی به آن استفاده می کنند. و مهارت های خود را ارتقا دهند.

وی افزود: برای پاسخگویی بهتر به نیازها و خواسته‌های خانواده‌های ایرانی، در تلاش هستیم تا رگولاتورهای تارا را در بخش‌ها و گروه‌های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان، تحلیلگر ارشد رئیس این مجموعه در بیانیه ای با تشریح اهمیت امنیت در هر کسب و کار دیجیتال و اهمیت مضاعف فعالیت اقتصادی گفت: این چیست.

او گفت: «سادگی و ایمنی دو مزیت اصلی تارا است. پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین نیز امکان پذیر است و نیازی به دسترسی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده توسط نرم افزار یک میکروسرویس است که بعداً می توانیم به راحتی ایجاد کنیم و از فناوری ها و زبان های مختلف برای ایجاد آن استفاده کنیم.

در پایان این نشست مسئولان تارا به سوالات صداوسیما پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا شامل بازپرداخت ۳ درصدی از هر خرید می باشد که برای تمامی مشترکین تارا قابل استفاده بوده و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران به همراه دارد. همچنین سرویس تارا به شماره 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است نشست خبری راه اندازی تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای رشد اقتصادی) ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی با حضور نمایندگان سیما و عموم مردم برگزار شد. برخی از حاضران مهمان هستند.

دکمه بازگشت به بالا