علمی

خانم های باردار بیمه می شوند/ رایگان شدن هزینه زایمان برای تمامی اقشار

اخبار ایران من/ گلستان وزیر بهداشت، درمان، پشتیبانی و آموزش پزشکی درباره تصمیم دولت برای ارائه بیمه زایمان گفت: تمام عواید بارداری و زایمان را به صورت رایگان تامین می کنیم.

دکتر. بهرام عین اللهی که امروز به همراه رئیس جمهور وارد استان گلستان شده و از سوی حجت الاسلام والمسلمین وی به عنوان نماینده رسمی و نماینده دولت در شهرستان های آزادشهر و رامیان اعزام شده بود، لحظاتی پس از ورود به گلزار شهدا از گلزار شهدا بازدید کرد. به شهید بزرگوار

وی سپس در جلسه شورای شهر آزادشهر و رامیان برای سخنرانی در این همایش شرکت کرد تا دغدغه ها و دغدغه های مردم این شهرها به دلیل از دست دادن مسئولان و ناظران را بشنوند.

وزارت بهداشت، درمان، مددکاری و آموزش پزشکی در این همایش تعهد و فداکاری کارکنان بهداشتی و درمانی و نیز حمایت و دلسوزی بزرگان ایران و حمایت رهبری و مردم را به نمایش می گذارد. دولت، ما قادر به مبارزه با بیماری عروق ویروس کرونا قلب به نظر می رسد مهم است.

دکتر. بهرام عین اللهی که امروز با بیان اینکه همه سازمان‌های بین‌المللی به موفقیت ایران در پیشگیری از کرونا اذعان داشته‌اند، گفت: این پیروزی بی‌شک با دلسوزی در بین همه اقشار مردم و پیگیری سیاست‌های سلامت در کشور حاصل شده است. من هستم.

وی از معرفی اولین واکسن کرونا توسط 91 درصد جمعیت کشورمان خبر داد و گفت: 85 درصد مردم با نوبت دوم واکسن واکسینه شده اند و تاکنون 35 درصد مردم واکسینه شده اند. دوز سوم واکسن آنها را تزریق کنید.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه مشکل پسماند آزادشهر باید به زودی برطرف شود، افزود: اگر این اتفاق نیفتد شاهد شیوع تعدادی از بیماری ها در منطقه خواهیم بود که مهم هستند رامیان و آزادشهر در لیست

عین اللهی با اشاره به موضوع بیمه مادر در هیئت دولت افزود: بر اساس مصوبه هیأت وزیران تمامی هزینه های دوران بارداری و زایمان باید رایگان باشد بنابراین زنان فاقد بیمه نامه توسط دولت بیمه می شوند.

به گزارش اخبار ایران من، در نهایت با تعدادی از مردم دیدار و از دیگر فعالیت های شهرستان بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا