علمی

رقیب جدی پژو ۲۰۷ در راه بازار ایران/ عکس

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من، شرکت خودروسازان بم، تصاویر رسمی و مشخصات فنی خودرو بی اِی سی X۳ یا همان باک X۳ پرو را منتشر کرد. این محصول که بناست به زودی روانه بازار شود رقیب جدی برای پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو تلقی می شود.

خودرو بی ای سی X۳ یا همان BAC X۳ PRO یک کراس اوور کامپکت با ظاهری جذاب، کم مصرف و با امکانات رفاهی مناسب و سیستم رانندگی هوشمند برای سهولت رانندگی، ارتقاء ایمنی سرنشینان خودرو است که از سال جاری در خط تولید شرکت خودروسازان بم مونتاژ می شود. این خودرو هم اکنون منتظر قیمت گذاری شورای رقابت بوده تا به بازار عرضه شود. با توجه به تقاضای بالا برای خرید خودرو در این سگمنت، قطعا عرضه این خودرو می تواند برگ برنده ای برای خودروسازان بم و کرمان خودرو باشد.

رقیب جدی پژو ۲۰۷ روانه بازار می‌شود/ عکس

خودرو باک X۳ پرو از یک موتور به حجم ۱۴۹۸ سی. سی با حداکثر قدرت ۱۰۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن بر متر برخوردار است. این خودرو ۴ سیلندر مجهز به گیربکس سی وی تی بود و سیستم ترمز جلو و عقب آن دیسکی است.

خودرو بی ای سی X۳ از سیستم پایداری ABS، EBD، ESC، TCS، HHC، VDC و EBA بهره می برد و حجم صندوق عقب در این محصول ۴۰۰ لیتر اعلام شده است.حجم باک سوخت خودرو مورد اشاره ۴۵ لیتر می باشد و سایز تایر رینگ آلومینویم ۱۶ اینچ است.

این خودرو که از نیروی محرکه محور جلو بهره می برد سه حالت رانندگی اکو، اسپرت و کامفورت را پشتیبانی می کند و طول، عرض و ارتفاع باک X۳ پرو به ترتیب ۴۰۰۵، ۱۷۶۰ و ۱۵۷۵ میلیمتر است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید:

۲۲۷۲۲۷

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا