علمی

سرنوشت عجیب برای خودروی قلدر آمریکایی در چین / عکس

جنرال موتورز با معرفی کراس اوور جدید بیوک انویستا به گسترش فروش خود در بازار چین ادامه می دهد. این خودروساز آمریکایی این مدل را به عنوان یک “SUV سایز متوسط” توصیف می کند که به نظر می رسد با آنچه ما از بیوک به عنوان یک SUV آمریکایی می شناسیم در تضاد باشد.

این بیوک برای مشتریان جوان در جمهوری خلق چین طراحی و ساخته شده است و در بخش فشرده بازار این کشور عرضه خواهد شد. این کلاس در حال حاضر یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین کلاس های خودرو در چین است.

تراژدی عجیب برای نژاد آمریکایی در چین / عکس

در حالی که عرضه یک SUV جدید در چین معمولاً چندان هیجان انگیز نیست، Buick Envista توجه ما را به خود جلب کرد زیرا یک زبان جهانی جدید را به نمایش گذاشت. این مدل با الهام از کانسپت Buick Electra-X دارای چراغ‌های جلویی شیک‌تر، جلوپنجره بزرگ‌تر در پایه سپر و لوگوی جدید بیوک است. مشخصات بیوک انویستا یادآور یک کوپه افقی با سقف شیبدار و برآمدگی های کوتاه است. محافظ های عضلانی و بینی جلویی ظاهری شیک به این مدل بخشیده است.

بیوک انویستا تنها با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ Ecotec که 181 اسب بخار قدرت تولید می کند و به یک گیربکس متغیر پیوسته متصل می شود، در دسترس است. شتاب 0 تا 100 این مدل در 7.9 ثانیه است. بیوک وعده مصرف سوخت حدود 6.52 لیتر در هر 100 کیلومتر را می دهد.

تراژدی عجیب برای نژاد آمریکایی در چین / عکس

استاندارد یا گزینه های این مدل شامل دوربین 360 درجه فراگیر، شارژر تلفن بی سیم، اپل کارپلی بی سیم، کنترل از راه دور و غیره است. بیوک انویستا اولین ساز بیوک است که از سیستم صوتی منحصر به فرد Tone Melody که توسط Arkamis ساخته شده است استفاده می کند. پکیج ظاهری اسپرت برای GS نیز به صورت آپشن موجود است.

5858

دکمه بازگشت به بالا