علمی

فیلم | نتیجه باورنکردنی سقوط دیوانه‌وار آیفون ۱۴ از ساختمان ۱۰ طبقه

معرفی محصولات جدید به ویژه آیفون، زمینه جدیدی را برای تولید ویدئو به تولیدکنندگان می دهد. این ویدیوها می‌توانند مانند بررسی‌ها عادی باشند یا مانند آزمایش‌های تصادف متفاوت باشند. حالا کانال یوتیوب آیفون 14 پرو را در مقابل آیفون 13 قرار داده است که آن هم سعی دارد از پله های یک ساختمان 10 طبقه 30 متری سقوط کند!

بیشتر بخوانید:

تست پاییز آیفون 14 پرو در برابر آیفون 13 توسط کانال یوتیوب TechRax انجام شد که هدف آن نشان دادن دوام دستگاه های جدید اپل است. در این آزمایش، هر دو نوع از پلکان مارپیچ با میله های فلزی به ارتفاع 30 متر سقوط می کنند.

تست سقوط آیفون 14 پرو و ​​آیفون 13

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می شود، شیشه پشتی آیفون 13 پس از اولین افتادن کاملا شکسته است، اما قسمت جلویی دستگاه سالم می ماند. از طرفی آیفون 14 پرو از چالش ها جان سالم به در می برد و حتی شیشه آن نیز آسیبی ندیده و تنها خراش های کوچکی در لبه های آن قابل مشاهده است.

در فاز دوم پاییز، آیفون 13 به شدت آسیب می بیند. در واقع پشت گوشی اپل نسل قدیم کاملا شکسته و قطعات شیشه ای آن شکسته شده است. از طرفی آیفون 14 پرو آسیب زیادی نمی بیند. این تست ها نشان می دهد که اپل آیفون 14 پرو را بهترین ساخته است.

این آزمایش همچنین نشان می دهد که اپل رنگ آیفون 14 جدید را نسبت به مدل های سال گذشته تغییر داده است.

دکمه بازگشت به بالا