علمی

مشکل عجیب آیفون ۱۴ که داد کاربران را درآورد

چند روز پس از عرضه آیفون 14 پرو، برخی از دارندگان این گوشی اعلام کردند که هنگام استفاده از اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام، تیک توک و اسنپ چت، دوربین دستگاه لرزش عجیبی دارد و صداهای عجیبی تولید می کند.

بیشتر بخوانید:

مشکل لرزش دوربین آیفون 14 پرو در رسانه های مختلف توجه زیادی را به خود جلب کرده است که باعث شد اپل به این موضوع توجه کند و وارد عمل شود.

اپل در پاسخ اعلام کرد: ما از مشکل آگاه هستیم و هفته آینده راه حلی ارائه خواهیم کرد.

پاسخ اپل برای همه افرادی که قیمت آیفون 14 پرو آنها از مشکل لرزش دوربین رنج می برد، دلگرم کننده به نظر می رسد. زیرا ظاهرا مشکل ذکر شده یک مشکل نرم افزاری است و ربطی به سخت افزار دستگاه ندارد.

توصیه به دارندگان آیفون 14 پرو این است که تا زمانی که راه حلی برای رفع مشکل دوربین دستگاه ارائه نشده است، دوربین را در برنامه های شخص ثالث باز نکنند. زیرا این خطر وجود دارد که تکان دادن دوربین باعث آسیب دائمی شود. ظاهراً اگر از برنامه رسمی دوربین آیفون استفاده کنید مشکلی وجود ندارد. بنابراین، می توانید به طور موثر از برنامه دوربین این گوشی برای عکس برداری و فیلم برداری استفاده کنید.

مشکلی برای گوشی های هوشمند پس از آپدیت شدن پیش نمی آید و در گذشته بارها شاهد آن بوده ایم که اکثر آنها با به روز رسانی های نرم افزاری برطرف شده اند.

به گزارش DigitalTrends، این اولین بار نیست که اپل پس از معرفی یک گوشی هوشمند جدید با چنین مشکلاتی مواجه می شود. به عنوان مثال، پس از عرضه آیفون 4 در سال 2010، این گوشی دچار از دست دادن سیگنال شد. که اگر کاربر دستگاه را در یک موقعیت خاص نگه دارد، ممکن است آنتن آن را تحت تأثیر قرار دهد. این شرکت به دارندگان آیفون 4 15 دلار به همراه یک قاب محافظ رایگان پیشنهاد داد که مشکل را حل کند.

5858

دکمه بازگشت به بالا