علمی

همه سرماخوردگی ها اومیکرون است

شروین شکوهی با اشاره به تعداد بیماران مبتلا به امیکرون گفت: در حال حاضر هر بیمار سرماخوردگی اولین فردی است که دچار سکته قلبی می شود و باید یک دوره انزوا را در خانه سپری کند.

او گفت: «افراد مبتلا به سرماخوردگی نمی خواهند آزمایش خون بدهند. همه سرماخوردگی ها را باید omicron و انزوا در نظر گرفت.

شکوهی با اشاره به اینکه ابزارهای omicron هیچ تفاوتی با دلتا ندارند، افزود: اندازه گیری کرونا در بیماران مبتلا به omicron هیچ تفاوتی با سایر انواع کرونا ندارد و با همان تست های کرونا قابل تشخیص است، بنابراین اشتباه نیست که بگوییم omicron نیاز به آزمایش های ویژه دارد. “

لقمان حکیم، رئیس بخش عفونی این بیمارستان گفت: افزایش روزانه بیماران در آمریکا و کشورهای اروپایی نشان می دهد که شیوع اومیکرون بسیار بالاست، از این رو محدودیت هایی برای سلامت جامعه حائز اهمیت است. و اگر همه چیز عادی تلقی شود، روزانه تعداد فزاینده ای از بیماران را تجربه خواهیم کرد.

وی گفت: نباید به Omicron دست کم گرفت و همین سادگی تعداد بیماران را در یک روز از 3000 به 9000 افزایش داده است.

یکی از اعضای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه این واکسن تاثیر بسزایی در کاهش مرگ و میر دارد، افزود: واکسن کرونا میزان مرگ و میر را کاهش می‌دهد، اما بیان می‌کند که مرگ و میر کاهش می‌یابد و در واقع در صورت بروز بحران، از بین می‌رود. زمانی که شاهد اثرات افزایش بیماران هستیم.

شکوهی گفت: تافته Omicron جدا بافته نمی شود و باید مانند مرجان های گذشته با آن رفتار کرد و کشتن آن آسان است.

طول عمر به تنهایی در بیماران مبتلا به امیکرون

وی در مورد تعداد روزهای تعطیل در Omicron تاکید کرد: در آمریکا با بیش از یک میلیون نفر در روز مبتلا به این بیماری، تعداد روزهای ایزوله با علائم خفیف 5 روز و ابتلا به HIV 10 روز اعلام شد. کار می کنند، اما در ایران ممکن است روزهای کافی برای زندگی مردم در انزوا نداشته باشیم، بنابراین مردم باید مانند گذشته تا بهبودی در خانه های خود بمانند تا از شیوع بیماری جلوگیری شود و از شیوع بیماری جلوگیری شود.

یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: تعداد کمی از افراد مبتلا به ویروس H5N1 ممکن است Omicron نداشته باشند، اما به منظور گسستن این زنجیره، همه را تشویق می‌کنیم تا خود را با حداقل میزان آنفولانزا ثابت کنند و نباید مورد آزمایش قرار گیرند. شما نمی کنید.

وی افزود: تعداد مبتلایان به بیماری های قلبی چندین بار اعلام شده است، زیرا این آمار فقط مربوط به افرادی است که آزمایش کرامت گرفته اند و با توجه به خطای 50 درصدی آزمایش می توان گفت که ارقام بسیار زیاد است. بالاتر از این.”

شکوهی تاکید کرد: در یکی دو هفته آینده یکسری بستری ها را تجربه خواهیم کرد و از اواخر بهمن ماه روزها و ماه های بدی خواهیم داشت.

لقمان حکیم، رئیس بخش عفونی این بیمارستان افزود: آمار تلفات در منطقه کمتر از دلتا است، اما تعداد بیماران مبتلا به دلتا چندین برابر خواهد شد، بنابراین تعداد بیماران و بستری شدن در بیمارستان افزایش می یابد. افزایش چشمگیری.»

نیاز به راه اندازی مجدد محدودیت ها

شکوهی در خصوص کودکان می گوید: کودکان و دانش آموزان عامل مشکلات جدی خانوادگی هستند، بنابراین اعلام حضور حضوری دانش آموزان اشتباه است. همه ما می دانیم که آموزش صورت بهتر از واقعی است، اما در این بین باید بین بد و بد یکی را انتخاب کنیم.

وی در خصوص واکسیناسیون دوران کودکی گفت: والدین باید فرزندان خود را ایمن کنند زیرا آنها آسیب پذیرترین افراد هستند.

یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: مگر اینکه همه در آمریکا و اروپا واکسن بزنند! آنها هم واکسن را دریافت کردند، اما تعداد بیماران Omicron در این کشورها بسیار زیاد است و این آینده ماست که باید در آینده با الزامات، پیشگیری و محدودیت‌ها برای دسترسی بیشتر به سیستم سلامت به آن برسیم. ما نمی توانیم تعداد بیماران را متوقف کنیم، اما می توان شیب را کاهش داد.

شکوهی در خصوص حامل ششم گفت: در پیام های 4 و 5 همه این موارد را قبل از آمدن به حامل گفتیم و مطالب علمی مهمی برای حامل ششم انجام شد و امیدوارم مسئولان تصمیم درستی در این خصوص بگیرند. حامل محدودیت ها به زودی، زیرا شاید با رویارویی با بینایی و سادگی، ماه های بدی را پیش رو داشته باشیم.

دکمه بازگشت به بالا