علمی

همکاری هلال احمر ایران و عربستان در زمینه انتقال حجاج بیمار

رئیس گروه هلال احمر از مذاکرات لازم برای همکاری مشترک برای کمک رسانی به مسافران برای استفاده از تمامی تجهیزات هلال احمر عربستان برای انتقال گردشگران ایرانی بیمار با استفاده از آمبولانس های هلال احمر عربستان خبر داد.

به گزارش اخبار ایران من، دکتر پیرحسین کولیوند وی در دیدار اخیر با رئیس هلال احمر عربستان گفت: گفت وگوی مهمی برای توافق بر سر کمک رسانی به مسافران و استفاده از تمامی امکانات هلال احمر عربستان برای انتقال مسافران ایرانی بیمار با استفاده از آمبولانس های هلال احمر عربستان انجام شد. .

رئیس جمعیت هلال احمر ایران افزود: با دکتر دکتر دیدار و گفتگو کردیم. جلال، رئیس جمعیت هلال احمر عربستان سعودی در حاشیه کنوانسیون ژنو درباره میثاق حج امسال.

کولیوند گفت: امروز با دکتر جلال در منا دیدار کردیم و تصمیم گرفتیم از تمام تجهیزات هلال احمر عربستان برای کمک به مسافران ایرانی استفاده کنیم. از این رو مسافرانی که به دلیل بیماری یا مشکلات دیگر باید سریعا به ایران بازگردند با آمبولانس هلال احمر عربستان به فرودگاه جده منتقل می شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان در ادامه گفت: مسافرانی که مجبور به سفر به مدینه هستند و به دلیل مشکلات پزشکی قادر به سفر نیستند از خدمات آمبولانس های هلال احمر عربستان نیز بهره مند می شوند.

به گزارش هلال احمر، کولیوند با تاکید بر اینکه هلال احمر عربستان فضا و تجهیزات مورد نیاز و نداشتن را در اختیار ما قرار می دهد، تاکید کرد: همکاری ها به صورت دوستانه و دوستانه ادامه خواهد داشت.

به گزارش کولیوند، رئیس هلال احمر عربستان از حضور و فعالیت تیم توانمند مرکز پزشکی هلال احمر ایران در ایام حج قدردانی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا