اموزش دانلود اهنگ از اسپاتیفای

اسپاتیفای مدتیه که در ایران به صورت کلی مورد توجه کاربران قرار گرفته و اکثریت دارن ازش استفاده میکنن، علتش هم مشخصه زیرا دسترسی به 99 درصد اهنگ ها خیلی راحت تر هستش و تمامی ارتیست های معروف و شناخته شما حساب دارن در اونجا پر در صورتی که هنوز اسپاتیفای ندارین میتونین از سایت پی ام ای شاپ خریداری کنین.

اسپاتیفای | موزیک

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای (Spotify) یک سرویس استریم موسیقی، پادکست و ویدئو است که به کاربران امکان می‌دهد به صورت آنلاین و بدون نیاز به دانلود، به مجموعه گسترده‌ای از آهنگ‌ها و پادکست‌ها دسترسی داشته باشند.

کاربران می‌توانند موسیقی مورد علاقه خود را جستجو کرده، پلی‌لیست‌های شخصی ایجاد کنند و پیشنهادهای موسیقی براساس سلیقه‌شان دریافت کنند.

اسپاتیفای به دو صورت رایگان (با تبلیغات) و پولی (بدون تبلیغات و با قابلیت‌های بیشتر) ارائه می‌شود. این پلتفرم در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم موسیقی در جهان است.

دانلود از اسپاتیفای

دانلود مستقیم از اسپاتیفای ممکن هستش ؟

دانلود به اون صورت که داخل گوشی شما سیو بمونه خیر وجود نداره به صورت مستقیم ولی اگر حالت پرمیومش رو داشته باشین میتونین دانلودش کنین و تحت خود اسپاتیفای اهنگ هارو گوش کنین.

ولی این اهنگ ها قابل اشتراک نیستن و فقط داخل گوشی خودتون شما دسترسی دارین بهش.

روش های دانلود اهنگ از اسپاتیفای 

روش های مختلفی برای انجام اینکار وجود داره ولی به ترتیب ما مواردی رو پیشنهاد میکنیم تا شما خیالتون راحت باشه بتونین به سادگی به هدفتون برسین.

دانلود اهنگ اسپاتیفای از سایت های واسطه

دانلود اهنگ اسپاتیفای از سایت های واسطه همان روش قدیمی هستش که از  قدیمم ما سمتش میرفتیم، نام اهنگو سرچ کنین و از اینترنت دانلودش بکنین.

دانلود اهنگ از اسپاتیفای با سایت لینکی

سایت های لینکی نوع عملکردشون اینه در صورتی که تبلیغاتشون رو تماشا بکنین شما میتونین اهنگ های مورد نظرتونو به صورت فایل ازشون دریافت کنین.

برای این کار لازمه به سایت Spotify Downloader سر بزنین و لینک اون اهنگو که کپی کردین بعد از تماشای تبلیغات بدین بهش تا دانلود رو شروع بکنه.

دانلود اهنگ از اسپاتیفای با ربات تلگرامی

ربات هایی داخل برنامه تلگرام هستش که این امکان رو به شما میدن اهنگ هارو دانلود کنین ولی در عوض باید در چنل های اسپانسرشون جوین بشین.

نام یکی از معروف ترین ربات ها در تلگرام RegaSpotify | ربات دانلود اسپاتیفای هستش و دانلود ازش یکی از ساده ترین کار های ممکنه.

دانلود از اسپاتیفای کار غیر قانونی هستش ؟

تا حدی بله چون میتونین اهنگ اون ارتیست رو چخش کنین و حق انتشار و درامد زایی رو از اون هنرمند بگیرین ولی بنظرم اگر برای استفاده شخص خودتون هستش کار بدی نیست و انجامش بدین برای راحتی کار خودتون.

اسپاتیفای پرمیوم قابلیت دانلود داره ؟ 

بله، اسپاتیفای پرمیوم قابلیت دانلود دارد. با اشتراک پرمیوم، کاربران می‌توانند آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و پلی‌لیست‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و به صورت آفلاین، بدون نیاز به اتصال به اینترنت، گوش دهند.

این ویژگی به خصوص برای زمانی که دسترسی به اینترنت محدود یا قطع است، بسیار مفید است.

البته این محتواها فقط در اپلیکیشن اسپاتیفای و تا زمانی که اشتراک پرمیوم فعال باشد، قابل دسترسی هستند.

روش های دانلود از spotify

ویژگی های اسپاتیفای پرمیوم

اسپاتیفای پرمیوم ویژگی‌های متعددی دارد که تجربه کاربری بهتری نسبت به نسخه رایگان ارائه می‌دهد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های اسپاتیفای پرمیوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. گوش دادن بدون تبلیغات: در اسپاتیفای پرمیوم، هیچ‌گونه تبلیغات بین آهنگ‌ها پخش نمی‌شود و شما می‌توانید بدون وقفه به موسیقی گوش دهید.

  2. قابلیت دانلود و گوش دادن آفلاین: کاربران پرمیوم می‌توانند آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و پادکست‌ها را دانلود کنند و به صورت آفلاین گوش دهند.

  3. کیفیت صدای بالاتر: اسپاتیفای پرمیوم کیفیت صدای بالاتری نسبت به نسخه رایگان ارائه می‌دهد که به معنی تجربه شنیداری بهتری است.

  4. پخش آهنگ به صورت نامحدود: در نسخه رایگان اسپاتیفای، تعداد آهنگ‌هایی که می‌توانید رد کنید محدود است، اما با پرمیوم می‌توانید به صورت نامحدود آهنگ‌ها را رد کنید.

  5. دسترسی به جدیدترین محتواها: اسپاتیفای پرمیوم به شما امکان دسترسی زودتر به برخی از محتواهای جدید و انحصاری را می‌دهد.

  6. کنترل بیشتر بر پخش: با اسپاتیفای پرمیوم می‌توانید به صورت کامل بر روی پخش آهنگ‌ها کنترل داشته باشید، مثل امکان پخش آهنگ‌های خاص در هر زمان که می‌خواهید.

این ویژگی‌ها اسپاتیفای پرمیوم را به گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به موسیقی تبدیل می‌کند.

‫3 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا