عمومی

بارش برف در برخی محورهای گیلان / جاده زندانه مسدود است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

غلامعلی نیک فهم در گفت و گو با خبرنگار آنلاین به اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان اظهار کرد: بارش شدید برف در️ محور اسالم – خلخال و محور پونل – خلخال با ارتفاع ۲۰ سانتیمتر گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ارتفاع برف در محور بهارستان – آقچای ۱۰ سانتیمتر گزارش شده است، گفت: ارتفاع برف در محور سیاهکل – دیلمان: ۵ سانتیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای فومن – ماسوله و️ محور توتکابن – حشمت آباد سفیدپوش شده است، گفت: بارش برف در محور ماسال – گیلوان با ارتفاع برف ۲۰ سانتیمتر و محور بلوردکانخصیب دشت با ارتفاع ۱۰ سانتیمتر گزارش می‌شود.

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه بارش برف در برخی محورها متوقف شده است، گفت: ارتفاع برف در محور شوک – ملکوت ۵ سانتیمتر گزارش شده است.

نیک فهم از انسداد محور زندانه در محدوده پونل-خلخال خبر داد و اضافه کرد: احتمال یخبندان در گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه بارش در سایر محورهای مواصلاتی گیلان به صورت باران است، افزود: محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان در جریان است، گفت: برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا