ایران کسب و کارعمومی

بهترین هتل دبی برای ایرانیان

وقتی صحبت از سفرهای خارجی می‌شود، شهر دبی یکی از دو انتخاب اول ایرانیان است. شهری که به واسطه پیشرفت‌های چشمگیر سال‌های اخیر خود گردشگران بی‌شماری را از سراسر جهان به خود جلب کرده است. از همین روی تعدادی از بهترین هتل‌های جهان در این شهر زیبای ساحلی ساخته شده‌اند. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید چراکه قصد داریم بهترین هتل های دبی برای ایرانیان را به شما معرفی کنیم.

لوکس‌ترین هتل‌های دبی

اگر دوست دارید را رزرو کنید، می‌توانید از فهرست زیر کمک بگیرید. به یاد داشته باشید که هتل‌های زیر در زمره گران‌ترین هتل های دبی به شمار می‌روند و نرخ اتاق‌های دو تخته آن‌ها برای هر شب اقامت از ۴ میلیون تومان آغاز و بعضا به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

هتل مینا السلام یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است. این هتل باشکوه و مجلل از انواع امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های هتل مینا السلام دبی منظره خلیج فارس است که از تمام اتاق‌ها دیده می‌شود.

این هتل در آسمان خراش زیبای برج العرب و در دل دریا ساخته شده است. هر گردشگری دوست دارد حداقل یک شب را در این هتل لوکس بگذراند. امکانات متعدد، معماری منحصربه‌فرد، دکوراسیون لوکس و منظره بی‌نظیر این هتل، آن را به یکی از بهترین هتل‌های دنیا تبدیل کرده است.

هتل جمیرا بیچ، از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان و انتخابی عالی برای یک ماه عسل به یاد ماندنی به حساب می‌آید. فارغ از امکانات متعدد، دکوراسیون لاکچری و منظره‌های چشم‌نواز اتاق‌ها، امکان استفاده رایگان و نامحدود از پارک آبی وایلد وادی، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل جمیرا بیچ محسوب می‌شود.

۴. هتل سوفیتل (Sofitel)

اگر به معماری فرانسوی علاقه‌مند هستید، هتل سوفیتل بهترین انتخاب شما خواهد بود. در گوشه گوشه‌ی این هتل لوکس انواع گیاهان زیبای فرانسوی به چشم می‌خورند. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل سوفیتل می‌توان به یک جلسه نیم ساعته رایگان برای عکاسی حرفه‌ای اشاره کرد.

هتل شیراتون یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان به حساب می‌آید. این هتل پنج ستاره در منطقه جمیرا و در ساحل زیبای دبی مارینا قرار گرفته است. رستوران هتل شیراتون از جمله محبوب‌ترین بخش‌های آن به شمار می‌رود؛ جایی که در آن می‌توانید بهترین غذاهای بین‌المللی را نوش جان کنید.

از هتل آسیانا می‌توان به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان نام برد. این هتل نسبت به سایر هتل‌های پنج ستاره دبی از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. همین امر هتل آسیانا را به یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های گردشگران آسیایی تبدیل کرده است.

هتل جمیرا امارات تاورز یکی دیگر از بهترین هتل‌های جمیرا است. این هتل پنج ستاره‌ی مجلل از انواع امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی برخوردار است و می‌تواند لذت سفر شما را دوچندان کند. همچنین سرویس رفت و برگشت رایگان به برخی از بهترین جاهای دیدنی دبی نظیر پارک آبی وایلد وادی، برج خلیفه، جمیرا بیچ، مرکز شهر و بهترین مراکز خرید دبی، یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل است.

از هتل فایو پالم جمیرا می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان نام برد. این هتل مجلل طیف وسیعی از امکانات تفریحی و سرگرم کننده نظیر ساحل اختصاصی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، اسپا، اینترنت رایگان، روم سرویس، کلوپ تفریحی کودکان، برنامه‌های عصرگاهی، کلوپ شبانه و غیره برخوردار است.

«آتلانتیس پالم» نام یکی دیگر از هتل‌های جمیرا است. این هتل از یک ساحل شنی اختصاصی برخوردار است که جان می‌دهد برای مدیتیشن و خلوت کردن‌های دونفره. آکواریوم غول‌پیکر هتل آتلانتیس پالم و دلفین‌های زیبای درون آن، می‌تواند تجربه متفاوتی را برای شما رقم بزند.

هتل رافلز را نیز می‌توان در زمره بهترین هتل های دبی برای ایرانیان قرار داد. این هتل ۵ ستاره ۲۵۲ اتاق دارد و از جمله لوکس‌ترین هتل‌های دبی به شمار می‌رود. نزدیکی به مرکز شهر و فرودگاه از جمله ویژگی‌های هتل رافلز است.

یکی دیگر از مجلل‌ترین هتل‌های دبی، هتل حیاط ریجنسی است. این هتل لوکس و بزرگ، ۴۶۳ اتاق دارد و از امکانات رفاهی تفریحی بی‌شماری برخوردار است.

از هتل پولمن می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان نام برد. این هتل شیک و زیبا طیف وسیعی از امکانات، مانند استخر روباز، زمین تنیس، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سرویس ترانسفر لیموزین و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

هتل کنراو با ۵۵۵ اتاق، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های دبی به حساب می‌آید. این هتل در فاصله اندکی از بهترین جاهای دیدنی دبی از جمله برج خلیفه، دبی مال، مسجد جمیرا، مراکز خرید دبی و غیره قرار گرفته است.

هتل پنج ستاره آدرس بولوارد یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است. هتل آدرس بولوارد در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری این شهر نظیر باغ وحش زیر آب، آکواریوم دبی، فواره دبی، دبی مال و برج خلیفه واقع شده است.

«کریک ساید» نام یکی دیگر از گروه هتل‌های جمیرا است. این هتل مجلل انتخاب اول علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی است. فارغ از زمین تنیس حرفه‌ای، هتل جمیرا کریک ساید در نزدیکی باشگاه گلف دبی قرار دارد. سرویس‌های ویژه ماساژ، از دیگر جذابیت‌های این هتل است.

هتل بزرگ هبتور، در میان بهترین هتل های دبی برای ایرانیان قرار می‌گیرد. اگر علاقه‌مند به امتحان کردن غذاهای خارجی مختلف هستید، این هتل می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. هتل هبتور از ده رستوران مختلف برخوردار است و هر نوع غذایی که بخواهید را می‌توانید در این هتل لوکس نوش جان کنید.

از سوئیسوتل الغریر می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل های دبی نام برد. این هتل ۵ ستاره به امکانات متنوع خود معروف است. خدمات اسپا، ماساژ و آب درمانی این هتل، از بهترین‌ها در شهر دبی به حساب می‌آیند.

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان ، «وسترن پلاس» نام دارد. استخر روباز و زیبای این هتل در بین گردشگران محبوبیت بالایی دارد. همچنین امکانات متنوع هتل وسترن پلاس، همه چیز را برای یک اقامت خاطره‌انگیز مهیا می‌کند.

یک هتل پنج ستاره خوب با امکانات رفاهی متنوع و قیمت متوسط؛ این خلاصه ویژگی‌های هتل آوانی دیره دبی است. البته از سرویس‌های روتختی این هتل که از جنس پنبه مصری هستند نیز نمی‌توان به سادگی گذشت.

کرون پلازا را نیز می‌توان در لیست بهترین هتل های دبی برای ایرانیان قرار داد. این هتل ۵ ستاره مجلل، ۵۶۷ اتاق داشته و از ۷ رستوران مختلف برخوردار است. در رستوران‌های این هتل می‌توانید از بهترین غذاهای بین‌المللی لذت ببرید.

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان؛ ارزان‌ترین هتل‌های دبی

هتل‌هایی که در ادامه مقاله معرفی می‌کنیم، از امکانات قابل قبولی برخوردار هستند و در عین حال نسبت به هتل‌های لوکس، قیمت مناسب‌تری دارند.

هتل اونیو یکی از ارزان ترین هتل های دبی است. این هتل چهار ستاره از دکوراسیون مدرن و امکانات مناسبی برخوردار است. قیمت اتاق‌های دو تخته هتل اونیو از یک میلیون تومان شروع می‌شود.

کارلتون یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان به حساب می‌آید. امکانات این هتل چهار ستاره، دست کمی از لاکچری ترین هتل های دبی ندارد. قیمت اتاق‌های هتل کارلتون از شبی ۲ میلیون تومان آغاز می‌شود.

هتل مارینا بیبلوس از جمله بهترین هتل های ۴ ستاره دبی محسوب می‌شود. این هتل از امکانات متعددی بهره‌مند است، اما خاص‌ترین مزیت هتل مارینا بیبلوس استخر پشت بامی آن است که در بین توریست‌ها طرفداران زیادی دارد.

هتل سامایا یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است. این هتل ۴ ستاره، از تمامی امکانات هتل های لوکس دبی برخوردار است و در عین حال قیمت مناسبی دارد. قیمت اتاق‌های دو تخته هتل سامایا از حدود ۲ میلیون تومان آغاز شده و به حدود ۱۴ میلیون تومان نیز می‌رسد.

هتل نووتل از جمله بهترین هتل های چهار ستاره دبی به حساب می‌آید. استخر روباز، سالن بدنسازی، مرکز خرید، گیم نت، مهد کودک و گالری هنری از جمله امکانات این هتل مجلل به شمار می‌روند.

هتل چهار ستاره‌ رادیسون بلو با ۲۴۶ اتاق، چهار رستوران مجزا و امکانات جذابی مانند ماساژ درمانی، استخر روباز، سونا، و غیره، از جمله بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است.

هتل آپارتمان ریمال جی ۵، یکی از ارزان‌ترین هتل‌های ۴ ستاره دبی محسوب می‌شود. قیمت اتاق‌های این هتل از یک میلیون و چهارصد هزار تومان آغاز می‌شود. اتاق‌های زیبا و رستوران بین‌المللی، استخر روباز، سونا و جکوزی از جمله امکانات هتل آپارتمان ریمال دبی هستند.

هتل لوا یکی دیگر از بهترین هتل های چهار ستاره دبی است. اتاق‌های لوکس این هتل مناظر زیبایی همچون خلیج فارس و برج خلیفه را پیش چشم مهمانان می‌گذارند. استخر روباز، سالن بدنسازی و مرکز خرید ۲۴ ساعته از جمله امکانات هتل لوا هستند. قیمت اتاق‌های این هتل از دو و نیم میلیون تومان آغاز می‌شود.

اگر شما هم عاشق اقامت در ساختمان‌های شیشه‌ای هستید، می‌توانید هتل زیبای هالیدی این را انتخاب کنید. پنجره‌های بزرگ اتاق‌های این هتل، امکان تماشای زیباترین جاذبه‌های دبی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. همچنین قیمت اتاق‌های هتل هالیدی این از یک میلیون و چهارصد هزار تومان آغاز می‌شود که با توجه به امکانات این هتل ۴ ستاره، قیمت کاملا مناسبی به حساب می‌آید.

هتل چهار ستاره رامادا داون تاون یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان به حساب می‌آید. این هتل از امکانات متعددی برخوردار است. اما مزیت اصلی آن دسترسی سریع و آسان به برخی از بهترین جاهای دیدنی دبی مانند برج خلیفه، دبی مال و دبی فانتین است.

سخن پایانی؛ بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

در این مقاله 30 مورد از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان را معرفی کردیم. از هتل‌های لوکس و مجلل با قیمت‌های نجومی گرفته تا ارزان ترین هتل های دبی مورد بررسی قرار گرفته و به ویژگی‌های منحصربه‌فرد هرکدام از آنها اشاره شد. امیدواریم متن حاضر به شما در انتخاب بهترین هتل برای سفر به دبی کمک کرده باشد. همچنین، برای آشنایی بیشتر با دبی، جاهای دیدنی دبی و امکانات و ویژگی‌های آن‌ها می‌توانید به سایر مقالات ما درباره دبی مراجعه کنید و به مطالعه تابه‌حال به این فکر کرده اید که در سفر به دبی، بین تمام هتل های دبی، کدامش را بخواهید انتخاب کنید؟ دبی یکی از شهرهای جذاب امارات متحده است که در سال‌های اخیر توانسته گام‌های مثبتی در جهت جذب گردشگر به‌سمت خود بردارد. این شهر مدرن عربی هیجان انگیزترین جاذبه‌های گردشگری و همچنین استاندارترین هتل‌ها برای اقامت مسافران را دارد و یک گزینه تمام عیار برای سفر محسوب می‌شود. آنچه ما در این مطلب از مجله علی بابا می‌خواهیم شرح دهیم لیستی از بهترین هتل‌ های دبی است. جایی که بتوانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید و یک اقامت بی‌نظیر را در این شهر داشته باشید.

هتل جمیرا یکی از بهترین هتل های دبی است که در لیست هتل‌های ۵ ستاره دبی قرار دارد. این هتل ۴۰۰ اتاق مجهز دارد که از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی رستوران‌های عالی با غذاهای بین‌المللی اشاره کرد. اگر شما یکی از کسانی هستید که قصد اقامت در هتل جمیرا تاورز را دارید جالب است بدانید که در هتل جمیرا از سرویس رایگان رفت و برگشت به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و … هم برخوردار خواهید بود. با در نظر گرفتن تمامی این نکات، می‌توان گفت که هتل جمیرا یکی از بهترین هتل های دبی است.

 

راستی قبل از سفر، حتما از استفاده کنید تا با دست پر بروید.

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی، هتل لوکس رافلز است، این هتل ۵ ستاره ۲۵۲ اتاق دارد و مرکز خرید وافی دبی که در نزدیکی هتل قرار دارد و با فرودگاه دبی ۱۵ دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز امکاناتی نظیر هم دارد که بخشی از آن‌ها را برای شما فهرست کرده‌ایم:

  • استخر روباز
  • سونا
  • اسپا
  • ماساژ
  • جکوزی
  • منوی ویژه غذای رژیمی
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • خدمات پرستاری کودک
  • پارکینگ رایگان
  • خدمات اتاق VIP
  • تهویه مطبوع

سایر اطلاعات تماس هتل رافلز را هم می‌توانید در زیر ببینید:

 

در مورد پول مردد هستید؟ را می‌شناسید؟

هتل تاج یکی دیگر از بهترین هتل های دبی است که در مرکز شهر دیره قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره ۲۹۶ اتاق دارد و نکته جالبی که در خصوص آن می‌توان گفت استخر روبازی است که در بام آن وجود دارد است و میهمانان می‌توانند از نمای زیبایی از شهر دبی ببینند.

اتاق‌های داخل هتل منظره زیبایی رو به شهر دارد. علاوه برآن چای، قهوه‌ساز و تلویزیون در همه اتاق‌ها موجود است. هتل تاج رستوران‌های متفاوتی دارد که در آن غذاهای هندی، انگلیسی، غذاهای بین المللی، مدیترانه‌ای ، آسیایی و عربی سرو می‌شود.

از امکانات این هتل در دبی پذیرش ۲۴ ساعته، استخر رو باز هتل تاج تراس آفتاب و محوطه ای جدا برای کودکان دارد. همچنین مرکز ورزشی و بدنسازی هم از امکانات هتل تاج دبی است. این هتل فضاهای جدایی برای سیگار کشیدن فراهم کرده و سیگار کشیدن در اتاق ها ممنوع است و همچنین ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست. پارکینگ این هتل نیز رایگان است. شما همچنین می‌توانید در مدت زمانی که دراین هتل هستید از اینترنت رایگان استفاده کنید.

 

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی، هتل برج العرب جمیرا است که چشم‌اندازی بی‌نظیر به‌سمت خلیج فارس دارد. این هتل ۷ ستاره ۲۰۲ اتاق در ۲۷ طبقه دارد و از جمله امکانات آن می‌توان به ۹ رستورانی که انواع غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند اشاره کرد.

از دیگر خدمات این هتل بی‌نظیر که شما مسافران می‌توانید از آن بهره‌مند شوید کتابخانه، دستگاه خودپرداز بانک، خدمات زیبایی، باشگاه برای کودکان و نوجوانان، تناسب اندام و سونا است.

  • یرا

هتل پارک هایت از دیگر هتل های ۵ ستاره شهر مدرن و بی‌نظیر دبی است که ۲۲۵ اتاق دارد.  پارک هایت یکی از بهترین هتل های دبی است چون  از فرودگاه بین المللی دبی ۲ کیلومتر، از مرکز خرید دبی و برج خلیفه ۱۵ دقیقه با ماشین و از تفرجگاه ساحلی دبی حدودا ۳۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین امکاناتی که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است، تجربه خوبی از سفر به دبی برای شما به‌جا خواهد گذاشت.

از جمله امکاناتی که هتل پارک هایت دبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد عبارت است از اتاق‌های عایق صدا، اینترنت رایگان، سرویس خواب با کیفیت، اتاق‌های تراس‌دار و مبله شده. همه اتاق‌های هتل دارد تهویه مطبوع، زمین گلف، سالن ورزشی، اجاره خودرو، پارکینگ رایگان، سونا، اسپا، خدمات اتاق VIP، امکانات ویژه معلولین، اتاق سیگار ممنوع، دستگاه قهوه و چای ساز و در حمام و سرویس بهداشتی لوازم آرایشی بهداشتی گوناگونی است.

یکی از بهترین هتل‌ های دبی که چشم انداز بی‌نظیری هم از برج خلیفه دارد، هتل ۵ ستاره اوبریو است. این هتل ۲۵۲ اتاق با فضای گرم و دوست داشتنی دارد و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، خودپرداز، استخر روباز، اسپا، ماساژ، سالن ورزشی و پارکینگ و اینترنت رایگان پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین و اتاق خانواده اشاره کرد.

 

هتل آرمانی هتلی ۵ ستاره و یکی دیگر از بهترین هتل های دبی است که ۱۶۰ اتاق دارد که هر یک از اتاق ها شامل امکانات نظیر اینترنت و پارکینگ رایگان و سالن ماساژ و اسپای لوکس است. این هتل با مرکز خرید دبی پنج دقیقه و از فرودگاه بین‌المللی این شهر هم حدودا ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

امکاناتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود نظیر سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی آب گرم، صبحانه در اتاق، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، سالن ورزشی، اتاق عایق صدا، حمام آب گرم هست. راستی ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

  • آدرس: امارات متحده عربی، بلوار شیخ محمد بن رشید، برخ خلیفه

هتل‌های زیادی در شهر دبی وجود دارد که به‌جرات می‌توان گفت یکی از دیگری بهتر است؛ هتل مینا السلام یکی از هتل‌ های ۵ ستاره دبی هست که امکانات بسیار خوبی هم دارد. تمامی اتاق‌های هتل مینا السلام استاندارهای بالا و چشم‌اندازی رو به دریا و خلیج دارد. تماشای آب در شهری کویری تضادی هیجان‌انگیز و بی‌نظیر است.

از جمله امکانات هتل مینا السلام دبی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد عبارت از رستوران، فروشگاه، امکانات ورزشی و تفریحی، ساحل اختصاصی، کافی شاپ، پارکینگ، استخر سرباز/سرپوشیده، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، ترانسفر فرودگاهی، امکان نگهداری کودک، استخر و سالن بازی ویژه کودکان، خشکشویی، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، باشگاه بدنسازی، بیلیارد است.

هتل سوفیتل | Sofitel Hotel

یکی دیگر از هتل‌هایی که در راهنمای بهترین هتل های دبی می‌خواهیم به آن اشاره‌ای داشته باشیم، هتل سوفیتل است. این هتل در فاصله هشت دقیقه‌ای از ساحل جمیران قرار دارد و معماری آن کاملا فرانسوی است. در این هتل لابه‌لای گیاهانی که در باغ آن کاشته شده، گیاهان فرانسوی هم به چشم می‌خورد.

از جمله امکانات این هتل عبارت است از رستوران و کافی شاپ، فروشگاه، پارکینگ، باشگاه بدنسازی و تنیس، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، امکان نگهداری کودک، امکانات ورزشی و تفریحی، ساحل اختصاصی، آسانسور، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، خشکشویی، سرویس رایگان رفت و آمد و سالن بازی کودکان.

بهترین هتل های دبی از نظر شما

دبی یکی از شهرهایی است که مسافر زیاد دارد، چه گردشگر، چه تاجر و چه افرادی که دبی برایشان یک ایستگاه بین‌راهی است. به همین دلیل، امکانات گردشگری (مثل هتل، پارک، مرکز خرید و…) در دبی بسیار زیاد است. در این راهنما تعدادی از بهترین هتل های دبی را برای شما معرفی کردیم. اگر خودتان در این هتل‌ها اقامت داشتید و  فرقی نمی‌کند که قصد سفر به دبی را داشته باشید یا نه؛ در هر صورت خواندن درباره بهترین هتل های دبی جذاب است، چراکه این هتل‌ها امکانات و ویژگی‌هایی دارند که در هیچ‌جای دنیا تکرار نمی‌شوند و برای بسیاری از مردم دنیا باور نکردنی هستند. در این مطلب از ، قرار است 14 هتل خوب در دبی را معرفی کنیم و با توجه به نظرات کاربران و منابع رسمی این هتل‌ها اطلاعاتی کاربردی از هر کدام ارائه کنیم.

بهترین هتل های دبی کدامند؟

به طور کلی، هتل سوفیتل د آبلیسک، آتلانتیس د پالم، برج عرب، کمپینسکی امارات مال، جمیرا القصر و هتل پارامونت از بهترین هتل های دبی هستند. البته نباید فراموش کنیم که تعداد هتل های خوب در دبی بیشتر از این حرف‌هاست و با توجه به سلایق و انتظارات مختلف، هر هتلی می‌تواند برای یک گردشگر خاص، بهترین هتل باشد. هتل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم به قدری معروف و خاص هستند که حتی گردشگرانی که دنبال سفر ارزان به دبی هستند را به فکر خرید می‌اندازند.

سوفیتل د آبلیسک یک هتل 5 ستاره معروف در دبی است که زیبایی معماری آن حد ندارد. در این هتل نمادهای معماری مصر باستان، هنر مدرن فرانسه و عناصر فرهنگی دبی دست به دست هم داده‌اند تا شاهکاری بی‌نظیر رقم بخورد. از نظر موقعیت و نما، سوفیتل در جایی قرار دارد که مناظری تماشایی از بندر، آسمان‌خراش‌ها و منطقه کریک به نمایش می‌گذارند. گیرایی این مناظر زمانی به اوج می‌رسد که از پنجره‌های طبقه نوزدهم این ساختمان بیرون را تماشا کنید.

  • امتیاز هتل سوفیتل د آبلیسک در گوگل: 4.9 از 5
  • امتیاز هتل سوفیتل د آبلیسک در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل سوفیتل د آبلیسک در بوکینگ: 9 از 10
  • آدرس هتل سوفیتل د آبلیسک: خیابان عودمتا، خیابان 26ام

موقعیت هتل سوفیتل د آبلیسک

ساختمان هتل سوفیتل د آبلیسک از نمای دور المان‌های معماری باستانی مصر و مدرن فرانسه در هتل سوفیتل د آبلیسک اتاق‌های هتل سوفیتل

این هتل اولین و بزرگ‌ترین مرکز اقامتی در پالم جمیرا است که تا امروز در این منطقه، رقیبی برای آن پیدا نشده است. هتل آتلانتیس د پالم هر امکاناتی که در مخیله‌تان بگنجد دارد. از مراکز درمانی و تفریحی گرفته تا چند فروشگاه بزرگ در این هتل آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هستند. فرقی نمی‌کند قرار است چند روز در این هتل بمانید، به هر حال امکانات و خدمات خلاقانه این هتل دائماً شما را غافل‌گیر می‌کند و در هر ساعت، یک ویژگی تازه از این هتل می‌بینید.

در مجموع 1455 ظرفیت دارد که 1400 تا از آن‌ها در خود چند بخش و اتاق دارند تا برای سفرهای خانوادگی و گروهی مناسب باشند. در کل از نظر تنوع اتاق، آتلانتیس یکی از بهترین هتل های دبی به شمار می‌رود؛ چراکه حتی اتاق‌های زیر آب هم دارد. اگر در برنامه سفرتان، تفریح در پارک‌های آبی دبی را هم دارید، باید اشاره کنیم که هتل آتلانتیس د پالم در چند قدمی پارک آبی آکواونچر دبی است.

  • امتیاز هتل آتلانتیس د پالم در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل آتلانتیس د پالم در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل آتلانتیس د پالم در بوکینگ: 9 از 10

موقعیت هتل آتلانتیس د پالم

نمای بیرونی ساختمان‌های هتل آتلانتیس د پالم یکی از سالن‌های هتل آتلانتیس د پالم یکی از اتاق‌های هتل آتلانتیس د پالم

نه تنها یکی از بهترین هتل‌های دبی است بلکه یکی از مهم‌ترین نمادهای این شهر هم محسوب می‌شود. وقتی این هتل در سال 1999 میلادی ساخته شد، به دلیل ارتفاع 320 متری‌اش، بلندترین هتل‌ جهان به شمار می‌رفت، اما رفته‌رفته گوی رقابت را از آن دزدیدند و پیشتازی ارتفاع این هتل تا جایی کاهش یافت که بتوانیم آن را جزو 10 هتل مرتفع جهان بدانیم. شکل این برج از قایق سنتی عربی به نام داو «dhow» الهام گرفته است. برای شکوه این سازه کافیست اشاره کنیم که در معماری آن بیش از 30 نوع سنگ مرمر و حدود 1800 متر مربع ورقه طلا استفاده شده است. جدا از ظاهر و معماری، امکانات برج عرب تمام توانایی رقابت با تمام هتل‌های معروف جهان را دارد.

در برج عرب در مجموع 9 رستوران، کافه و محل سرو نوشیدنی می‌بینید که برخی از بهترین سرآشپزان دنیا در آن‌ها مشغول به کارند. فقط مهمانان هتل می‌توانند از دست‌پخت حرفه‌ای این سرآشپزان لذت ببرند. این تمام ماجرا نیست، هتل برج عرب یک منوی بالش دارد! شما می‌توانید از بین 17 بالش که از نظر جنس و محتویات با هم متفاوت هستند، یک بالش مخصوص سفارش دهید. در هر جای این هتل که باشید خدمتکاران آماده تأمین خواسته‌های شما هستند. در آخر باید اشاره کنیم که در برج العرب به هر چیزی که دست بزنید، لاکچری است؛ حتی لوازم بهداشتی استفاده شده در اتاق‌های این هتل، همگی از لوکس‌ترین برندها هستند. با احتساب تمام این ویژگی‌ها می‌توانیم بگوییم که برج عرب بهترین هتل دبی برای ایرانیان است. به طبع قیمت این هتل هم بسیار بالاست و هر کسی نمی‌تواند از عهده هزینه  در این هتل برآید.

  • امتیاز هتل برج العرب در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل برج العرب در تریپ ادوایزر: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل برج العرب در بوکینگ: 9.2 از 10

موقعیت برج عرب

شباهت ساختمان برج عرب به بادبان قایق‌های سنتی دبی معماری مجلل و زرین برج عرب یکی از اتاق‌های برج عرب

اول از همه، از موقعیت هتل بگوییم، پارامونت در خیابان شیخ زاید واقع شده است و فقط ده دقیقه با برج خلیفه، دبی مال، و آبشار دبی فاصله دارد. از امکانات پرطرفدار این هتل می‌توانیم به یک استخر با ویوی ابدی در پشت‌بام، یک سالن ورزشی مجهز، سینمای خصوصی با ظرفیت 50 نفر اشاره کنیم. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های استفاده از فضاسازی‌های فیلم‌های هالیوودی و استفاده از تصاویر و عکس‌های معروف‌ترین آثار سینمای جهان در نقاط مختلف آن است که خاطرات بسیاری از گردشگران را تازه می‌کند.

  • امتیاز هتل پارامونت دبی در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل پارامونت دبی در تریپ ادوایزر: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل پارامونت دبی در بوکینگ: 8.3 از 10

موقعیت هتل پارامونت

ساختمان هتل پارامونت دبی

منظره استخر روباز هتل پارامونت

یکی از اتاق‌های هتل پارامونت

اگر در لیست هتل های خوب دبی به دنبال ساختمانی هستید که یکی از بلندترین آسمان خراش‌های دبی محسوب شود، بد نیست نگاهی به هتل بولوارد دبی بیندازید. این آسمان‌خراش 72 طبقه‌ای در سال 2016 به عنوان ششمین ساختمان بلند در مرکز شهر دبی شناخته می‌شد؛ چراکه حدود 60 متر از برج عرب بلند‌تر است. البته رکورد ارتفاع این هتل هنوز هم حفظ شده است. آدرس بولوارد دبی، از نظر امکانات هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تمام طبقه چهارم این هتل به یک اسپای بزرگ و مجهز اختصاص یافته است. اگر بگوییم هتل آدرس بولوارد یکی از است، اغراق نکرده‌ایم، چراکه در این مرکز اقامتی حدود 250 اثر هنری ارزشمند گردآوری شده‌اند؛ آثاری که حاصل زحمت 50 هنرمند یا مؤسسه هنری هستند. جالب توجه است که این هتل در مجموع حدود 500 واحد برای اقامت دارد که نزدیک به 200 تای آن‌ها لوکس هستند؛ بنابراین از نظر تنوع خدمات و قیمت، آدرس بولوارد دبی را می‌توانیم در ردیف یکی از بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان قرار دهیم.

  • امتیاز هتل آدرس بولوارد دبی در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل آدرس بولوارد دبی در تریپ‌ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل آدرس بولوارد دبی در بوکینگ: 9.3 از 10

موقعیت هتل آدرس بولوارد دبی

آدرس بلوارد، یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان استخر روباز هتل آدرس بلوارد دبی اتاق هتل آدرس بلوارد دبی

با اقامت در ، دسترسی بسیار آسانی به امارات مال و بیش از 700 فروشگاه خواهید داشت. در اتاق‌های این هتل، امکانات مختلفی مثل قهوه‌ساز، اتو، روزنامه و اینترنت رایگان وجود دارد. اگر هم اهل ورزش باشید، در محوطه این مرکز، یک استخر و سالن ورزشی مجهز آماده خدمت‌رسانی به شماست. اگر قصد سفر خانوادگی به دبی دارید، باید بدانید که کمپیسنکی امارات مال هتل های خوب دبی از نظر مسافران است و قطعاً باب میل تمام افراد خانوادتان خواهد بود.

  • امتیاز هتل کمپینسکی امارات مال در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل کمپینسکی امارات مال در تریپ ادوایزر: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل کمپینسکی امارات مال در بوکینگ: 9 از 10

موقعیت هتل کمپینسکی امارات مال

معماری مجلل هتل کمپینسکی امارات مال بام هتل کمپینسکی امارات مال اتاق هتل کمپیسنکی امارات مال

مدینه جمیرا نه تنها در شمار بهترین هتل های دبی قرار می‌گیرد، بلکه این مرکز اقامتی 5 ستاره، برای خودش یک شهر کوچک حساب می‌شود که تمام المان‌های معماری سنتی دبی و خاورمیانه در آن رعایت شده است. سراسر مدینه جمیرا پر شده از بادگیرهای کوچک‌وبزرگ و خانه‌های خشتی. این مرکز اقامتی، گردشگری و رفاهی، در مجمموع حدود 40 هکتار وسعت دارد و از نظر امکاناتش کافیست اشاره کنیم که بیش از 50 رستوران مختلف در آن مشغول به کارند. بنابراین هر انتظاری که از طعم داشته باشید در هتل مدینه جمیرا برآورده می‌شود. در آخر بد نیست اشاره کنیم که هتل مدینه جمیرا در چند قدمی برج العرب است.

  • امتیاز هتل مدینه جمیرا در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل مدینه جمیرا در بوکینگ: 9 از 10

موقعیت هتل مدینه جمیرا

معماری سنتی هتل مدینه جمیرا مدینه جمیرا، یکی از هتل های خوب دبی

هتل هیلتون هم یکی از هتل های خوب دبی در منطقه پالم جمیرا است. اولین امکاناتی که در این هتل جلب توجه می‌کند، ساحل خصوصی، استخر و نمای زیبای ساختمانش است؛ اما وقتی واردش می‌شوید، متوجه امکانات بیشتری خواهید شد. رستوران‌های این هتل بسیار تعریفی هستند و منوی آن‌ها غذای ژاپن و سایر کشورهای آسیا را هم شامل می‌شود. گردشگرانی که مهمان این هتل هستند، می‌توانند در مدت زمان اقامتشان از اتاق‌های ماساژ، اسپا و حمام سنتی لذت ببرند. جدا از این امکانات، اضافه شدن سالن بازی کودکان به مجموعه هتل هیلتون پالم جمیرا، باعث شده است که در زمینه سفر خانوادگی، جزو بهترین هتل های دبی از نظر مسافران باشد.

  • امتیاز هتل نخل جمیرا در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل نخل جمیرا در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل نخل جمیرا در بوکینگ: 9 از 10

موقعیت هتل هیلتون پالم جمیرا

مجموعه هتل هیلتون پالم جمیرا ساحل خصوصی هتل هیلتون پالم جمیرا نمای ساحل از پنجره اتاق‌های هلیتون پالم جمیرا

همانطور که از نام پیداست، باید در جایی نزدیک به برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال دنبال این مرکز اقامتی بگردیم. در مجموعه رفاهی اقامتی هتل دبی مال، امکاناتی مثل سالن ورزشی 24 ساعته، استخر، رستوران و استخر روباز آماده پذیرایی از گردشگران هستند. طرفداران ماساژ و اسپا می‌توانند با رزرو قبلی از هنر دست ماساژورهای این هتل لذت ببرند. اگر می‌خواهید بهترین هتل های دبی از نظر مسافران را بشناسید، باید اشاره کنیم که این هتل بیشترین امتیاز را از مسافران ماه عسل و در کل سفرهای دونفره کسب کرده است. درصورتی‌که برای رزرو این هتل تصمیم جدی گرفتید، پیشنهاد می‌کنیم اتاق‌هایی را انتخاب کنید که چشم‌اندازشان برج خلیفه است.

  • امتیاز هتل آدرس دبی مال در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل آدرس دبی مال در تریپ ادوایزر: 4.9 از 5
  • امتیاز هتل آدرس دبی مال در بوکینگ: 9.7 از 10

هتل آدرس دبی مال

آدرس دبی مال استخر روبار هتل آدرس دبی مال نمای دبی از پنجره‌های هتل آدرس دبی مال

یک هتل 5 ستاره و لاکچری در منطقه دیرا است. از نظر امکانات هتل پولمن فرق آنچنانی با سایر هتل های خوب دبی ندارد با این تفاوت که نوین‌گرایی در خدمات و امکانات این هتل حرف اول و آخر را می‌زند؛ ضمن اینکه این هتل از نظر موقعیت در نقطه‌ای از شهر قرار دارد که مناظری از خلیج دبی و منطقه کریک به نمایش می‌گذارد. با بررسی نظر کاربران درباره هتل پولمن دبی، یک نقطه‌قوت بارها و بارها به چشم می‌خورد و آن پاسخگویی سریع و متعهدانه کارکنان هتل است که تمام نیازهای مسافران را در اسرع وقت برطرف می‌کند.

  • امتیاز هتل پولمن دبی در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل پولمن دبی در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل پولمن دبی در بوکینگ: 9 از 10

موقعیت هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر

هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر استخر هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر اتاق‌های هتل پولمن دبی کریک سنتر

باز هم به پالم جمیرا باز می‌گردیم تا یکی دیگر از بهترین هتل های دبی در این جزیره جادویی را نام ببریم. هتل سوفیتل ترکیبی از طراحی فضای فرانسوی و سنت‌های مهمان‌نوازی عربی را به مهمانانش هدیه می‌کند. اگر برای لذت‌بردن از تفریحات آبی دبی به این شهر سفر می‌کنید، باید بدانید که سوفیتل در یک‌قدمی ساحل قرار دارد و حدود 500 متر ساحل خصوصی در حریمش است. از نظر تنوع اتاق هم سوفیتل شرایط ایده‌آلی دارد: هتل سوفیتل 237 اتاق لاکچری، 180 اقامتگاه آپارتمانی، 123 سوییت لاکچری و تعدادی ویلا دارد. علاوه بر تمام این‌ها، هتل سوفیتل یک کلوپ کودکان هم دارد که بازی‌هایش برای افراد 2 تا 14 سال طراحی شده‌اند.

  • امتیاز هتل سوفیتل پالم در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل سوفیتل پالم در تریپ ادوایزر: 8.5 از 10
  • امتیاز هتل سوفیتل پالم در بوکینگ: 4.5 از 5

موقعیت هتل سوفیتل پالم

ساحل هتل سوفیتل پالم هتل سوفیتل پالم یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان یک اتاق در هتل سوفیتل پالم

جمیرا القصر یکی از بهترین هتل های دبی برای کسانیست که دلشان می‌خواهد کمی از حال‌وهوای ساختمان‌های مدرن دبی بیرون آیند و وارد یک قصر سنتی شوند. این هتل در مجموع 294 اتاق دارد که برخلاف ظاهرشان از آخرین امکانات و فناوری‌های روز برخوردارند. بالکن اتاق‌های این مجموعه گردشگرانی که حریم خصوصی در اولیتشان است، کمک می‌کند با خیال راحت آفتاب‌بگیرند و از چشم‌انداز ساحل لذت ببرند. گفتنیست که جمیرا القصر یک ساحل خصوصی به طول 2 هزار متر دارد که در چند قدمی یکی از به نام وایلد وادی است. اگر سفرتان به دبی خانوادگی است، توجه داشته باشید که جمیرا القصر یک کلوپ کودکان دارد که با تفریحات مختلف می‌تواند از کودکان زیر 12 سال شما مراقبت کند.

  • امتیاز هتل جمیرا القصر در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل جمیرا القصر در تریپ ادوایزر: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل جمیرا القصر در بوکینگ: 9 از 10

برای اجاره ماشین بنز در دبی شما نیاز به پرداخت مبلغی به عنوان دیپوزیت (مبلغ ودیعه نقدی ضمانتی) دارید که به صورت ودیعه نقدی یا پرداخت از طریق کردیت کارت انجام می‌شود و این مبلغ بعد از ۲۵ روز به شما برگردانده می‌شود.

موقعیت هتل جمیرا القصر

محوطه هتل جمیرا القصر ساحل اختصاصی هتل جمیرا القصر اتاق‌های مجلل هتل جمیرا القصر

یک هتل 5 ستاره در خیابان جمیرا دبی است. فاصله این هتل تا مرکز شهر به اندازه‌ای است که با اقامت در آن، بابت رفت‌وآمد در دبی مشکلی نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید خود را به بیشتر جاهای دیدنی دبی مثل برج خلیفه برسانید. از لحاظ امکانات هم باید به رستوران، استخر سرپوشیده، مراکز درمانی و اسپا اشاره کنیم. اگر اهل امتحان‌کردن غذاهای بومی مقصد سفرتان باشید، می‌توانید هر روز غذاهای مختلفی از دبی را در این هتل امتحان کنید؛ زیرا تنوع خوبی در منو رستوران این هتل وجود دارد. مصالح به کار رفته و طراحی هتل فور سیزنز ریزورت، «لوکس بودن» را به بهترین شکل ممکن معنا می‌کند.

  • امتیاز هتل فور سیزنز ریزورت دبی در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل فور سیزنز ریزورت دبی در تریپ ادوایزر: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل فور سیزنز ریزورت دبی در بوکینگ: 9.1 از 10

بهترين هتل دبي براي خانواده | بهترین هتل دبی برای مجردها

موقعیت هتل فور سیزنز ریزورت دبی

محوطه هتل فور سیزنز ریزورت دبی ساختمان هتل فور سیزنز ریزورت دبی  یکی از  اتاق‌های هتل فورسیزنز ریزورت دبی

تضمین می‌کند که شما با صدای امواج دریا به خواب می‌روید. وقتی برای اولین بار وارد این هتل می‌شوید، آثار هنری حسابی مقابل چشمانتان خودنمایی می‌کنند؛ از قرینگی معماری گرفته تا تابلو‌های نقاشی ارزشمند، فضایی دیدنی را در جمیرا نسیم ترسیم می‌کنند. طراحان این مرکز اقامتی، از 14 گونه مختلف نخل استفاده کردند تا ظاهر هتل را به یک باغ خرم شبیه کنند. خبر خوش برای شکم‌گردان اینجاست که رستوران هتل جمیرا النسیم، آماده است تا انواع غذای جهانی را طبخ کند و ارائه دهد.

  • امتیاز هتل جمیرا النسیم در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل جمیرا النسیم در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل جمیرا النسیم در بوکینگ: 8.9 از 10

موقعیت هتل جمیرا النسیم

هتل جمیرا النسیم اتاق‌های هتل جمیرا النسیم

اقامت در بهترین هتل های دبی از طریق خرید تور

فرایند رزرو و هماهنگی برنامه‌های سفر برای بسیاری از مسافران دشواری‌های زیادی دارند؛ به همین دلیل عده‌ای ترجیح می‌دهند با خرید ، تمام این پیچ‌وخم‌ها را میانبر بزنند. در لست سکند می‌توانید از بین تورهای مختلف، خوش‌قیمت‌ترین و مناسب‌ترین تورها را پیدا کنید و بخرید. حتی اگر تور مدنظرتان را هم پیدا نکردید، با استفاده از سرویس سفرساز می‌توانید نزدیک‌ترین پیشنهادها به تور ایده‌آلتان را پیدا کنید.

سخن آخر

حال که با 14 تا از هتل های خوب دبی آشنا شدید، احتمالاً اولین موضوعی که به ذهنتان می‌رسد قیمت گران این هتل‌ها است. فراموش نکنید که برخی از گردشگران با انتخاب زمان درست سفر به دبی، از بسیاری از هزینه‌های این سفر می‌کاهند و در عوض از عهده قیمت هتل های لوکس دبی برمی‌آیند. از آنجایی که تابستان فصل کم‌بازدید دبی است، خرید فرصتی برای تجربه یک سفر ارزان است.

یا در هتلی بودید که ما اسمش را نیاورده‌ایم، حتما تجربه‌تان را برای ما هم تعریف کنید تا مطالب‌مان به کمک شما کامل‌تر شود.

آن‌ها مشغول شوید.

 

دکمه بازگشت به بالا