عمومی

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست ؟

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست ؟

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست و چگونه میتوان از آن برای لیزر موهای زائد استفاده کرد.

دستگاه لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر و 1064 نانومتر آپشنال بهترین انتخاب برای لیزر موهای زائد بدن است. دستگاه الکساندرایت در چند سال گذشته جز پرفروش ترین لیزر موهای زائد در ایران بوده و مناسب تیپ های پوستی مختلف است. برای خرید و دریافت قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت میتوانید با مجموعه آرنا گستر در تماس باشید.

تکنولوژی به کار برده شده در دستگاه لیزر الکساندرایت Smart Pulse بوده و سیستم 8 پالسی آن باعث میشود بیمار هیچ گونه دردی را احساس نکند.

لیزر الکساندرایت تقریبا بیش از 70 درصد موهای زائد بدن را از بین میبرد و زمان درمان آن بین 6 تا 8 جلسه است و برای پوست های روشن مایل به زیتونی و بسیار روشن مورد استفاده قرار میگیرد.

سیستم لیزر الکساندرایت جز بهترین و سریع ترین دستگاه های لیزر میباشد که امروزه در اکثر کلینیک و مطب ها مورد استفاده قرار میگیرد و با خیالتی راحت میتوانید به همراه گارانتی و ضمانت، اقدام به خرید دستگاه لیزر الکساندرایت را داشته باشید.

مشخصات فنی لیزر الکساندرایت

طول موج 755 نانومتر و 1064 نانومتر آپشنال
دارای 100 وات توان اپتیکی خروجی
طول پالس 100-3 میلی ثانیه
اسپات سایز 18 میلی متر (آپشنال)
دارای تکنولوژی اسمارت پالس
فرکانس کاری 3Hz

ویژگ های لیزر الکساندرایت

  1. جذب: کمترین میزان جذب در پوست در طول موج لیزر الکساندرایت 755 نانومتر اتفاق میافتد.
  2. سیستم 8 پالسی (عامل کاهش درد): با استفاده از تکنولوژی Pulse Smart یک قطار از پالس روی پوست ایجادمیشود. برخلاف لیزرهای رایج که از یک پالس و یا حداکثر چهار پالس استفاده میشود، این لیزر هشت پالس با یک Cycle Duty به صـــورت smart ایجاد میکند که عرض هر پالس از یک میلی ثانیه کمتر است.
  3. سطح مقطع بزرگ: بزرگترین Size Spot بدون افت انرژی در این لیـزر وجود دارد. هـندپـیس های 24 و 22 ،20 ،18 ،15 میلیمتر از عمده قابلیت های دستگاه است.
  4. فرکانس کاری Hz 3: اســتفاده از فرکانس 3Hz زمان یک فول بادی را از 45 دقیقه به 25 دقیقه کاهش میدهد. این عمل به لحاظ اقتصادی در یک دوره طولانی بسیار حائز اهمیت است. بازدهی بالای لامپ میزان بازدهی لامپ دســتگاه تا 3 میلیون شات میباشد که در این Size Spotیک ویژگی منحصـر به فرد است. تعداد شـــات لامپ دســـتگاه در Size 18 Spot میلیمتر تا 5 میلیون افزایش خواهد داشت.

موارد استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت

  • رفع موهای زائد بدن
  • پاکسازی پوست
  • تغییر رنگ پوست
  • جوانسازی پوست
  • درمان رگ‌ های عنکبوتی
  • پاک کردن تتو
  • رفع ضایعات عروقی
  • درمان لکه‌ ها و کک مک پوستی
  • درمان خال های گوشتی

منبع: آرنا گستر

دکمه بازگشت به بالا