اقتصادیایران کسب و کارعمومی

راهکارهای پایدار در شستشوی فرش با کمترین تاثیر بر محیط زیست

لوازم اضافی را که نیاز ندارید بفروشید.

محصولات نانوسان: با این کار نه تنها شما اسباب و اثاثیه خود را هنگام اسباب کشی سبک تر خواهید کرد بلکه باعث می شوید افرادی که به این وسایل نیاز دارند آن ها را با قیمتی ارزان تر به دست بیاورند و زمان استفاده از وسایل افزایش می یابد ، همچنین از طریق فروش آن مقداری پول به دست می آورید و از همه مهم تر با کاهش حجم بار شما هزینه های اسباب کشی را برایتان کمتر خواهد کرد.

وسایلی را که نمی توانید بفروشید ، به صورت رایگان در گروه های خیریه آنلاین درج کنید و یا به موسسه های خیریه بدهید. این امر باعث می شود که خریدن وسایل جدید و دور انداختن چیزهایی که افراد دیگر نیازی به آن ها ندارند ، جلوگیری شود و زباله های کمتری تولید شود.

اطلاعات شامپو فرش نانو | شامپو مخصوص شستشوی مبل

در هنگام بسته بندی اثاثیه از کارتون و جعبه های قابل استفاده مجدد استفاده کنید.

شامپو نانو خودرو شرکت بیز: با توجه به اینکه در هنگام بسته بندی اثاثیه خود به تعداد زیادی کارتن نیاز دارید سعی کنید از کارتن یا جعبه هایی استفاده کنید که قابلیت بازیافت و یا اسفاده مجدد را داشته باشند. هنگامی که به خانه جدید خود می رسید در موقع باز کردن اسباب و اثاثیه خود با حجم زیادی از کارتن ها مواجه خواهید شد.

جعبه های مقوایی اگر قابل بازیافت یا استفاده مجدد نباشند ، این تعداد مقوا پس از انتقال به خانه جدید شما باید به سطل زباله انداخته شود و این خود برای حفظ و پایداری محیط زیست جوانب منفی را به دنبال دارد.

در هنگام اسباب کشی می توانید از یک شرکت تأمین کننده کارتن های دست دوم کمک بگیرید که جعبه های قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد سبز را برای شما فراهم می کند. بعد از بسته بندی و جابجایی ، جعبه ها را به مراکز بازیافت یا شرکت هایی که کارتن های دست دم را خریداری می کنند بسپارید.

در صورتی که تجربه و وقت کافی برای بسته بندی اثاثیه خود ندارید اتوبار سپند بار با بکارگیری روش های اصولی بسته بندی و استفاده از جعبه های قابل بازیافت کار بسته بندی اثاثیه شما را به بهترین نحو انجام می دهند.

از کارتون های قابل استفاده مجدد استفاده کنید.

از برچسب های کاغذی قابل بازیافت استفاده کنید.

همان طور که می دانید یکی از راه هایی که باعث کاهش سر درگمی شما هنگام اسباب کشی می شود برچسب گذاری جعبه های بسته بندی می باشد. برای شناسایی آسان محتویات داخل کارتن ها از برچسب های کاغذی قابل بازیافت استفاده کنید.

تجهیزات اسباب کشی را اجاره کنید.

برای انجام یک اسباب کشی سازگا با محیط زیست که هیچ گونه آسیبی به پایداری طبیعت وارد نکنید می توانید از جعبه و تجهیزات اجاره ای استفاده کنید. مواردی مانند کیسه های وینیل مخصوص ملافه ، جعبه های تقسیم ظرف و شیشه و جعبه پلاستیکی را می توانید اجاره کنید و بعد از اتمام کار خود آن ها را پس دهید.

از مواد بسته بندی سازگار با محیط زیست استفاده کنید.

به عنوان گزینه ای برای بسته بندی اسباب و اثاثیه ، سعی کنید از محصولات سازگار با محیط زیست استفاده کنید که از ۱۰۰٪ مواد بازیافتی تهیه شده و تجزیه پذیر می باشند. مطمئناً بهترین وسیله بسته بندی سازگار با محیط زیست  پتو ، حوله و ملافه خود شما است که بابت آن هزینه ای هم پرداخت نخواهید کرد  و بعد از اسباب کشی خراب نمی شود.

برای محافظت از تشک در برابر گرد و غبار در هنگام اسباب کشی ، کیسه های تشک قابل استفاده مجدد یا قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست را خریداری کنید.

اگر برای وسایل شکستنی و حساس از   برای بسته بندی استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که قابل بازیافت هستند. می توانید پس از  اسباب کشی ، آن را به صورت رایگان به شخص دیگری که به آن نیاز دارد واگذار کنید. از گیرنده بخواهید که بعد از اتمام کار خود تجهیزات بسته بندی را به شخص دیگری که به آن نیاز دارد بدهد.

کاغذهای بسته بندی سازگار با محیط زیست را انتخاب کنید.

بهرین راه برای حفظ پایداری محیط زیست این است که در هنگام اسباب کشی برای بسته بندی وسایل شکننده ، از کاغذ بسته بندی قابل بازیافت که از مواد قابل بازیافت ساخته شده استفاده کنید.

 از محصولات پاک کننده بی ضرر برای محیط زیست استفاده کنید.

به جای استفاده از پاک کننده های حاوی مواد شیمیایی برای تمیز کردن نهایی منزل قدیمی خود یا مکانی که به آنجا اسباب کشی می کنید ، از پاک کننده های سازگار با محیط زیست مانند سرکه ، جوش شیرین و لیمو استفاده کنید. اگر ترجیح می دهید محصولی را خریداری کنید ، به دنبال پاک کننده ها و صابون های ساخته شده از مواد طبیعی و بسته بندی های قابل بازیافت باشید.

از محصولات پاک کننده بی ضرر برای محیط زیست استفاده کنید.

با پارچه های قابل استفاده مجدد تمیزکاری را انجام دهید.

هنگام تمیز کردن خانه یا آپارتمان ، اگر چه استفاده از حوله های کاغذی راحت است ، اما زباله های زیادی را تولید می کند. بهترین کار برای حفظ محیط زیست استفاده از دستمال های قدیمی ، حوله های دستی یا پارچه های قابل استفاده مجدد می باشد با این کار در مصرف کاغذ هم صرفه جویی کرده ایم.

 مواد غذایی قابل استفاده را دور نریزید.

برای جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی توصیه می شود کالاهایی را که دست نخورده و در طول مسیر جابجایی امکان فاسد شدن آن ها وجود دارد به سازمان های خیریه و یا افراد نیازمند اهدا کنید. با این کار هم ثوابی را نصیب خود کرده اید و هم دل دیگران را شاد خواهید کرد و از همه مهم تر از تولید زباله جلوگیری کرده اید.

دکمه بازگشت به بالا