شهید «یحیی سنوار» به اسطوره مقاومت تبدیل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرعامل هسته گزینش شرکت فرودگاه‌های کشور در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: شهید یحیی سنوار یک فرمانده شجاع و بی‌بدیل در جبهه مقاومت بود.

امام جمعه قم بیان کرد: با شهادت یحیی سنوار هزاران سنوار دیگر تولد می‌شوند و این مرد بزرگ امروز به یک الگو و اسطوره مقاومت تبدیل شده است.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ابراز کرد: شهید یحیی سنوار مردی بی ادعا بود که شجاعانه و سلحشورانه مأموریت خود را انجام و عاقبتش ختم به شهادت شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: لغزش و پرتگاه‌هایی در امر گزینش و به کارگیری افراد وجود دارد که متولیان این امر بایستی در استخدام افراد شایسته توجه ویژه داشته باشند.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: افرادی هستند که طبق نیاز جامعه اقدام به گزینش انسان‌های دیگر می‌کنند که ظرفیت و تشخیص آنها محدود است.

امام جمعه قم یادآور شد: متولیان امر گزینش در دستگاه‌ها و نهادها باید نسبت به معیارهای تعهد، تدین و پایبندی به قوانین جمهوری اسلامی توجه داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اذعان کرد: مسئولان گزینش باید در فرایند امر استخدام بسیار حساس باشند تا افراد شایسته وارد آن شغل یا حرفه بشوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از نکات بسیار مهم در امر گزینش این است که افراد گزینش کننده خود باید دارای صلاحیت کافی باشند تا بتوانند افراد شایسته را انتخاب کنند.

دکمه بازگشت به بالا