ایران کسب و کارعمومی

طریقه مصرف سرم سیر سیاه دکتر بیز

بیز به صورت گارلیک در دمای معین و رطوبت محیطی در مدت یک‌ ماه تولید می‌شود که خواص بی شماری برای بدن دارد. استفاده از سرم سیر سیاه باعث افزایش ضخامت و مقاومت موها می‌شود. استفاده از سرم سیر سیاه کوین بیز باعث تقویت فولیکول‌های مو می‌شود و از ریزش موها تا حد امکان جلوگیری می‌کند.برای نحوه مصرف سیر سیاه برای زود انزالی فقط کافیست روزانه دو حبه از سیر سیاه را یکی صبح یکی شب مصرف نمایید. لازم به ذکر است که سیر سیاه کاملا متفاوت با سیر سفید یا همان سیر طبیعی میباشد یکی از مزیت های سیر سیاه  نداشتن بوی زننده و بد سیر سفید و طبیعی می باشد. با استفاده طولانی مدت از این سرم می‌توانید به موهای ضخیم و پرپشت دست یابید.

طریقه مصرف سرم سیر سیاه

سرم سیر سیاه کوین بیز یک ماده روغنی پر خاصیت است که برای سلامت و رشد موی سر مناسب است. استفاده از این با تقویت فولیکول‌های مو در کوتاه‌ترین زمان می‌شود و به ضخیم شدن موها شده و به پر پشتی موها کمک خوبی می‌کند. با استفاده دائم از این محصول معجزه‌گر می‌توانید از شر موخوره و شوره‌ سر خلاص شوید. افرادی که بعد از کرونا دچار ریزش مو شده‌اند و از رژیم غذایی سخت و غیر اصولی برای لاغری استفاده کرده‌اند. می‌توانند با استفاده از سرم سیر سیاه موهای آسیب دیده خود را بازیابند. تاثیر زیادی بر روی موهای شما دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره داشت. دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی دارد که از بروز بیماری‌های عفونی و آکنه تا حد امکان پیشگیری می‌کند.

مکانیزم اصلی سرم سیر سیاه لاکچری کوین برای مراقبت از موی سر است. برای عملکرد بهتر باید آن را به مدت 24 ساعت بر روی پوست بدن و موی‌ خود بگذارید. اگر از این محصول خوشتون اومده و دوست دارید سایز سرم های برند لاکچری کوین رو مشاهده کنید می تونید در لیست پایین اسامی اونها رو جستجو کنید: سرم سیر سیاه لاکچری کوین دارای چه خواصی می باشد؟ نوعی روغن مراقبتی است که به تغذیه فولیکول‌های مو کمک می‌کند. سرم سیر سیاه کوین دارای فرمولاسیون پیشرفته و منحصر به فردی است که در دمای معین و در محیطی مرطوب به مدت ۴۵ روز تهیه می‌شود. این نوع سرم سیاه از مواد کاملا طبیعی تولید می‌شود که به مراقبت از موها کمک خوبی می‌کند.

سرم لاکچری کوین حاوی 30 میلی لیتر محلول است که برای استفاده از آن ابتدا باید سطح مورد نظر را به خوبی شستشو داد و آن را کاملا پاک و تمیز کرد و سپس چند قطره از محلول را بر روی موها چکاند و به آرامی بر روی پوست سر ماساژ داد. در این زمان به مدت 30 الی 60 دقیقه صبر کنید تا محلول به خوبی جذب پوست شود و سپس موهای خود با شامپوی مناسب شستشو دهید برای نتیجه‌گیری مطلوب و ماندگار می‌توانید هر دو روز یکبار این کار را تکرار کنید. سرم سیر سیاه لاکچری باعث پر پشتی و تحریک رویش موها می‌شود. این محصول برای افرادی که موهای خود را کراتینه کرده‌اند مناسب است که باعث آب‌رسانی، براقیت و درخشندگی بیشتر مو می‌شود. برای تقویت ابرو و مژه می‌توان از این سرم خارق العاده استفاده نمود.

استفاده از پکیج vip ریزش مو پر اولویت‌ترین و پرفروش‌ترین ماده گیاهی است که در مراقبت از مو کاربرد دارد. بیشترین ترکیبات این نوع سرم روغن تولید شده از سیر است که تاثیر معجزه‌آسایی در تقویت و بازسازی فولیکول‌های مو دارد که باعث افزایش ضخامت مو می‌شود. سرم سیر سیاه یک نرم کننده مناسب برای مو است که دارای فرمولاسیون بسیار قوی بوده و باعث پرپشت و حجیم شدن موها می‌شود. در صورت استفاده مناسب از این محصول از ریزش موها جلوگیری می‌شود و به افزایش ضخامت تار مو کمک می‌کند. همانگونه که می‌دانید سیر سیاه تاثیر خوبی بر روی تقویت فولیکول و افزایش ضخامت موها دارد و استفاده از آن در فرمولاسیون روز به روز در حال افزایش است.

استفاده از این نوع سرم باعث قطع ریزش موها می‌شود و به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می‌کند و سبب حجیم شدن ساقه موها خواهد شد. از مهم‌ترین خواص سرم سیر سیاه لاکچری می‌توان به موارد زیر اشاره داشت: خیلی از خانم ها با مشکل مو خوره، کمبود رشد مو و ضعف مو ها مواجه هستند. سرم سیر سیاه لاکچری کوین نه تنها ریزش مو را متوقف می کند بلکه ضخامت تار های مو را افزایش داده و موخوره را نیز درمان می کند. این سرم مو های شما را از ریشه تقویت کرده و گزینه ایده آلی برای خانم ها و آقایانی است که به دنبال بهبود بخشیدن مو های نازک و شکننده خود هستند. سرم سیر سیاه لاکچری کوین : روغن سیر سیاه که از فرآورده های سیر است در مدت یک ماه و در دما و رطوبتی معین از مراحل فرآوری بدست می آید.

این روغن که از ترکیب روغن های نرم کننده تشکیل می شود به قطع ریزش مو کمک کرده و فولیکول های مو را تقویت می کند. سرم سیر سیاه لاکچری کوین (LUXURY COIN) همانند اکثر انواع سرم لاکچری کوین حاوی 30 میلی‌لیتر از محلول سرم می‌باشد. برای استفاده از این سرم ابتدا محیط مورد نظر را بخوبی شستشو داده و کاملاً پاک و تمیز و خشک نمائید. سپس چند قطره از روغن سیر سیاه را با کمک درپوش قطره‌چکانی که بر روی درب پوکۀ شیشه‌ای آن تعبیه شده است را برداشته و بر روی پوست سر بریزید. سپس برای چند دقیقه پوست سر را با آرامی ماساژ دهید، به طوری که پوست تمامی نواحی مورد نظر به محلول سرم آغشته شود.

این بار بعد از مدت زمان 30 الی 60 دقیقه که به محتویات فرصت دادید تا به خوبی جذب پوست شوند، موهای خود را با شامپوی مناسب شستشو دهید و برای نتیجه‌گیری مؤثر، مطلوب و ماندگار، تمامی مراحل ذکر شده را، هر ۲ روز یک بار تکرار نمائید. خوب است بدانیم از سرم سیر سیاه لاکچری کوین می‌توان برای پُر پشتی و تحریک رویش موی صورت نیز استفاده کرد. داروی گیاهی برای پسوریازیس که اثر صد در صدی داشته باشد هنوز ساخته نشده و اکثر داروها صرفا برای کاهش این بیماری مناسب هستند . علاوه بر این مصرف این محصول برای افرادی که دارای موهای کراتینه شده هستند نیز کاربرد دارد و باعث آب‌رسانی، براقیّت و درخشندگی بیشتر مو می‌شود.

داشتن موهایی سالم و درخشان آرزویی دیرینه برای تمام افراد است و برای رسیدن به نتیجه مطلوب به دنبال راه‌حل‌های مختلفی هستند. سرم سیر سیاه لاکچری کوین که در بازارهای جهانی با عنوان «black garlic serum luxury coin» شناخته شده، محصولی است که از عصاره سیر سیاه گرفته شده است. این سرم دارای تاثیر بسیار زیادی بر روی قطع ریزش مو، پرپشت کردن موها، تقویت فولیکول‌های مو و افزایش ضخامت تار موها دارد. ما در فروشگاه آقای بیز، این محصول را با بهترین کیفیت به صورت مستقیم از محصولات بیز تحویل گرفته و با مناسب‌ترین قیمت، خدمت شما کاربران عزیز عرضه می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مزایا و چگونگی استفاده از این سرم لاکچری کوین بپردازیم.

دکمه بازگشت به بالا