ایران کسب و کارعمومی

قیمت چادر برزنتی ماشین چقدر است؟

یکی از ساده ترین راه ها برای محافظت از خودرو استفاده از چادر ماشین است. البته استفاده از چنین وسایل حفاظتی نیز شرایط خاص خود را دارد و در صورت عدم استفاده صحیح می تواند آسیب های جبران ناپذیری به خودرو وارد کند.

در واقع پارک کردن خودرو در خیابان و ساعت ها زیر نور آفتاب نگه داشتن آن می تواند به بدن آن آسیب برساند. اگر عوامل طبیعی مانند نور خورشید را نادیده بگیریم، ذرات موجود در هوا می توانند به خراش هایی که دیگران روی خودرو وارد می کنند آسیب بزنند.

البته اگر قصد دارید خودروی خود را برای مدت طولانی ترک کنید، استفاده از پارکینگ سرپوشیده اولین و بهترین گزینه است، اما در صورت نبود پارکینگ، استفاده از چادر خودرو می تواند احساس راحتی در شما ایجاد کند. این دستگاه‌ها که در اکثر فروشگاه‌های قطعات خودرو موجود است، خودروی شما را در برابر اثرات باران‌های اسیدی، به‌ویژه آلودگی‌های صنعتی و شهری، اشعه‌های فرابنفش خورشید، ذرات گرد و غبار، فضولات پرندگان، زباله‌های حیوانات خانگی و به‌ویژه گربه‌ها محافظت می‌کنند. چادرها همچنین به محافظت از اتومبیل شما در برابر دزدان اتومبیل کمک می کنند.

چادر ماشین چیست؟

چادر یا روکش ماشین پارچه ای است که از پلاستیک، برزنت، الیاف یا ترکیبی از مواد مختلف ساخته شده است. آنها در طرح های خاص در اندازه های مختلف برای مدل های مختلف خودرو ساخته می شوند. در واقع هر وسیله نقلیه چادر مخصوص به خود را دارد. سایبان از وسیله نقلیه شما در برابر آفتاب، برف و باران محافظت می کند و از آسیب های فیزیکی مانند خط و خش محافظت می کند.

محافظت در برابر آفتاب

بهترین نوع چادر خودرو که به عنوان بهترین چادر خودرو استفاده می شود باید بدنه خودرو را در برابر اشعه های خورشید محافظت کند. نور خورشید ممکن است رنگ خودروی شما را کمرنگ کند. در واقع دلیل اصلی رنگ خودرو همین است. مشخص شده است که نور مستقیم خورشید به داخل خودرو می تواند بر روی قطعات پلاستیکی تاثیر منفی بگذارد و در دراز مدت این قطعات می توانند باعث تولید بخارات سمی شوند.

جلوگیری از آسیب رساندن به پرندگان

بهترین سایبان خودرو باید از فضای داخلی خودرو در برابر فضولات پرندگان محافظت کند. به طور کلی فضولات حیوانی اسیدی هستند. اگر این مواد به سرعت از بدن خارج نشوند باعث تغییر رنگ قسمت می شوند. برای کاهش میزان اسید ورودی به بدنه به بهترین سقف خودرو نیاز دارید.

محافظت در برابر گرد و غبار را فراهم می کند

رانندگان اغلب از دستمال برای حذف گرد و غبار استفاده می کنند. این باعث ایجاد خراش روی بدن می شود. گاهی برخی از چادرها نیز باعث ایجاد گرد و غبار بر روی بدنه خودرو می شوند، بنابراین انتخاب بهترین روکش خودرو در این مرحله ضروری است.

مزایا و معایب چادر ماشین

اگر بخواهیم مزایا و معایب چادر خودرو را به نمایش بگذاریم، قابل ذکر است که به طور کلی چادر خودرو تکیه گاه خودروی شماست که می تواند از عوامل خارجی، گرد و غبار، نور خورشید و مواردی از این قبیل محافظت شود. محافظت

علاوه بر این، خطر دست زدن و آسیب رساندن به کودکان و ایجاد مزاحمت برای افراد بسیار کاهش می یابد. در برخی موارد از خودروی شما در برابر طوفان و مه محافظت می کند. در بسیاری از موارد، چادر ماشین از ماشین شما در برابر فضولات پرندگان، فضولات پرندگان و حیواناتی مانند سگ و گربه و فضولات پرندگان محافظت می کند.

البته با مخفی کردن خودروی خود می توانید احتمال دیده شدن آن توسط سارقان و وسوسه سرقت آن را کاهش دهید.

چادر ماشین برزنتی چیست؟

چادر ماشین برزنتی بهترین راه حل برای محافظت از خود در برابر آب و هوا است. آنها سبک وزن و در عین حال بادوام هستند و بالاترین سطح حفاظت از آب و هوا را ارائه می دهند. قابلیت تنفس این ماده به طور طبیعی از ایجاد کپک و زنگ زدگی در خودرو جلوگیری می کند. این روکش از مواد پلی استر مرغوب با پوشش بازتابنده پلی اورتان ساخته شده است که مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و نور خورشید ایجاد می کند. آستر داخلی این چادرها از روکش پوست گوسفند و حیوانات دیگر برای جلوگیری از خراشیدگی رنگ خودرو ساخته شده است.

ویژگی های مهم چادر برزنتی

اگر جای پارکی برای پارک خودرو ندارید، باید از تجهیزات حفاظتی مناسب خودرو استفاده کنید. به نظر من چادر برزنتی خودرو بهترین و بهترین گزینه برای محافظت از خودرو در برابر آسیب های محیطی است.

چادرهای بوم از نظر اندازه، راحتی و محافظت متفاوت هستند. برخی از چادرها برای استفاده روزمره و محافظت در برابر آب و هوا طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای محافظت از خودروهای قدیمی در پارکینگ مناسب هستند. انتخاب فروشگاه مناسب به معنای در نظر گرفتن وسیله نقلیه، مکان و نیازهای شماست.

راهنمای خرید چادر ما مواردی را که باید هنگام انتخاب چادر در نظر بگیرید فهرست می کند. چادرهای بوم محبوب ما موانع ضد آب با بسیاری از عملکردهای مهم هستند. در مقایسه با چادرهای موجود در بازار از کیفیتی بهره می برند و ارزان و مقرون به صرفه هستند. هنگام خرید بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

چادر خودرو را می توان به عنوان محافظ روزانه خودرو (اگر می خواهید ماشین خود را در جاده یا خیابان نگه دارید) یا به عنوان یک پوشش کلی برای خودروهای ذخیره سازی طولانی مدت استفاده کنید.

برخی از چادرها محافظت فیزیکی خوبی دارند و اغلب در گرمترین روزهای سال از وسیله نقلیه شما در برابر سرما، خاک یا گرما محافظت می کنند. این نوع چادرها اغلب دارای برزنت های سخت و سنگین هستند، اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که در صورت وقوع طوفان از همه آسیب ها جلوگیری کنند.

قیمت چادر برزنتی ماشین چقدر است؟

قیمت چادر برزنتی بستگی به کیفیت و جنس متریالی دارد که از آن ساخته شده است. با مراجعه به فروشگاه بهنیکان می توانید این محصول را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید. برای خرید چادر ضد آب ساینا میتوانید به فروشگاه بهنیکان مراجعه کنید.

محصولات عرضه شده در فروشگاه بهنیکان دارای گارانتی معتبر می باشد. برای خرید چادر ضد آب پراید نیز می توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. ما محصولات با کیفیت و انواع پنل ها را برای خودروی شما به بهترین نحو برای محافظت از خودروی شما ارائه می دهیم.

دکمه بازگشت به بالا