ایران کسب و کارعمومی

مرور نکات مهم برای خرید لوازم ام وی ام

همانطور که می دانید خرید و یا سایر خودرو ها باید از یک فروشگاه معتبر انجام گیرد. خرید لوازم یدکی ام وی ام اگر تقلبی و بی کیفیت باشد ممکن است به خودروی شما آسیب برساند. در مطالب قبل شما را با برخی از آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد دینام ام وی ام اطلاعات مهمی در اختیارتان قرار دهیم.

اگر این نوع  لوازم ام وی ام دچار مشکل شود ممکن است چراغ جلوی خودروی شما کم نور شود و یا متوجه شوید که آمپر آن دچار لرزش هایی شده است. علاوه بر این ممکن است در هنگام رانندگی بویی مانند سیم سوخته را در داخل خودرو احساس کنید. هنگامی که این نشانه ها را مشاهده کردید ممکن است ایراد از دینام خودرو باشد. برای تهیه این نوع می توانید از آرش یدک لوازم مورد نیازتان را تهیه کنید.

لوازم ام وی ام 110 | لوازم بدنه ام وی ام 315

آیا با کاربرد دینام آشنایی دارید؟ دینام خودروی شما وظیفه براورده کردن نیاز برق در خودرو را بر عهده دارد. اگر متوجه شدید که چراغ جلو کم نور است و یا چراغ داشبورد روشنایی خوبی ندارد به احتمال زیاد دینام دچار مشکل شده است. البته علاوه بر چراغ ها سایر وسایل برقی خودرو مانند شیشه و یا گرمکن صندلی نیز با خراب شدن دینام درست کار نمی کنند.

تفاوت لوازم 315 وارداتی با قطعات اصلی آنها این است که قطعات اصلی این خودروها در شرکت چری چین تولید می شود و کیفیت بهتری نسبت به نمونه وارداتی دارد و لوازم استوک ام وی ام لوازمی هستند که از خودروهای تصادفی باز شده اند یا در سایر شرکت ها تولید شده اند پس در خرید لوازم وارداتی و استوک ام وی ام MVM خیلی دقت کنید.

برای چک کردن دیتان می توان میزان شلی یا سفتی تسمه دینام را بررسی کرد.

اگر متوجه صدای غر غر شدید ممکن است دینام شما ایراد داشته باشد چرا که در این حالت نیز صداهای نا هنجاری در اتاق خودرو شنیده می شود.

همانطور که گفتیم یکی دیگر از راه هایی که نشان می دهد دینام ایراد داررد بوی سیم سوخته است. اگر دینام بیش از حد داغ شود بوی سیم سوخته را می توانید در اتاق خودرو استشمام کنید.

برای تهیه بهترین انواع می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مرجع : مدیران خودرو

دکمه بازگشت به بالا