عمومی

مطالبه مردم از نامزدها هدفگذاری شان برای رونق اقتصاد دریا باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سعیدجلیلی در نشست هم اندیشی اقتصاد دریامحور که در استانداری هرمزگان برگزار شد، گفت: در آستانه فرصت مغتنم انتخابات، مطالبه مردم هرمزگان از نامزدهای مجلس، هدفگذاری شان برای رونق اقتصاد دریا باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه انتخابات خطاب به مردم هرمزگان گفت: در فرصت مغتنم انتخابات از نامزدهای مجلس شورای اسلامی هدفگذاری ها و برنامه هایشان برای توسعه و رونق اقتصاد دریامحور را مطالبه کنند.

جلیلی، جمهوری اسلامی را انتخاب بزرگ مردم ایران برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی حیات و قدرت جدید ملت ما را رقم زده است.وی درجمع فعالان حوزه اقتصاد دریامحور استفاده از نعمت های خدادادی را مهم خواند و اضافه کرد: کشور ما جنبه های متنوع پیشرفت را داراست و استفاده از نعمت های خدادادی با هدفگذاری و برنامه ریزی دقیق در مسیر اجرا و عمل، کام مردم را شیرینی می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نیروی انسانی ماهر و متخصص را ظرفیت بزرگ هرمزگان دانست و افزود: نیروی انسانی لازمه حکمرانی قدرتمند کشوراست که با مشارکت دادن مردم در امور اقتصادی به ظهور و بروز می رسد.

وی هم آهنگی را گزینه مهم تحقق اهداف اعلام کرد و گفت: نگاه به دریا باید نگاه ملی باشد تا حرکت قدرتمندتری شکل بگیرد که منجر به رشد و توسعه این عرصه شود.

در این نسشت روسای تشکل های آبزی پروران و صیادان ضمن ارائه گزارش مختصری از وضعیت موجود دیدگاه ها، نظرات، مشکلات حوزه های تولید، بازارعرضه بین المللی،صید غیرمجاز و راهکارهای حل آن ها را ارائه همچنین حمایت از یگان های حفاظت دریایی و تقویت زیستگاه های مصنوعی را درخواست کردند.

دکمه بازگشت به بالا