عمومی

۷۰ درصد تیم ملی جوانان کشتی فرنگی خوزستانی هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رمضان جمال پور در گفت و گو با خبرنگار آنلاین در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور در اهواز اظهار کرد: در حال حاضر میزبان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان هستیم که فرنگی کاران جوان کشور به مدت ۱۰ روز در اردو حضور دارند و خود را برای حضور در مسابقات آسیایی که تیرماه به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند.

رئیس هیأت کشتی خوزستان بیان کرد: سعی کرده ایم در این اردو همه امکانات را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا کادر فنی به اهداف و برنامه‌های مد نظر خود برسند و کشتی گیران را برای مسابقات آسیایی پیش رو آماده کنند که این جوانان هم بتوانند در رقابت‌ها، خوش رنگ ترین مدال‌ها را کسب کنند و برای کشور افتخارآفرینی کرده و پرچم کشور را بالا ببرند.

وی، هدف از برگزاری چنین اردوهایی را را رشد، ارتقا و توسعه کشتی خوزستان اعلام و عنوان کرد: برگزاری چنین اردوهایی به این امر کمک می‌کند، همچنین ایجاد انگیزه و علاقه مندی به کشتی را به دنبال خواهد داشت.

جمال پور گفت: برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات بین المللی سبب می‌شود که سهم کشتی گیران خوزستانی در رده‌های مختلف تیم ملی بیشتر شود و ما نیز به دنبال این امر هستیم تا حضور کشتی گیران خوزستانی بیشتری را در ترکیب تیم ملی شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد ترکیب تیم ملی را کشتی گیران خوزستانی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: در کشتی فرنگی جوانان، حدود ۷۰ درصد ترکیب اصلی تیم ملی که قرار است در مسابقات آسیایی شرکت کنند را فرنگی کاران خوزستان تشکیل می‌دهند.

رئیس هیأت کشتی خوزستان ادامه داد: ما هر روز در کشتی خوزستان برنامه داریم و به مناسبت‌های مختلف میزبانی اردوهای تیم ملی، مسابقات بین المللی، مسابقات لیگ و استانی را خواهیم داشت و به دنبال این هستیم تا کشتی خوزستان را به بهترین شرایط خود برسانیم.

جمال پور با بیان اینکه امسال، سال المپیک است، اظهار کرد: هدف ما این است که کشتی گیران در المپیک پاریس خوش رنگ ترین مدال‌ها را برای کشورمان ایران کسب کنند، احتمال اینکه ۴ – ۵ کشتی گیر ما شانس حضور در المپیک را داشته باشند و جود دارد اما حضور ۲ داور قطعی شده که یکی از آنها مهدی بشیرزاده داور خوزستانی است.

دکمه بازگشت به بالا