هدیه گردنبندهای سفارشی برای مناسبت های خاص

چرا گردنبند هدیه خوبیه؟

انتخاب هدیه شیک و خاص در مناسبت‌های مختلف برای دوستان و عزیزان امری مهم است. یکی از گزینه‌هایی که می‌توان برای هدیه‌دادن به خانم‌ها در نظر گرفت زیورآلات از جمله طراحی گردنبند طلا است. تنوع در زیورآلات باعث می‌شود هنگام انتخاب هدیه بر اساس سن، نسبت با فرد مقابل و سبک سلیقه آن گزینه‌هایی زیادی را برای انتخاب داشته باشید. در میان انواع زیورآلات، گردنبند طلا کاربردی و از محبوبیت زیادی برخوردار است. اینکه گردنبند طلا به عنوان کادو طلا انتخاب بشه، دلایل زیادی داره که او‌ن‌ها رو با هم مرور می‌کنیم.

صنعت

1. طراحی مینیمالیستی گردنبند اون رو به بهترین هدیه برای یک عزیز تبدیل می‌کنه

یکی از مهم‌ترین دلایلی که گردنبند رو به یک هدیه عالی تبدیل می‌کنه اینه که اکثر طرح‌های گردنبند منحصر به فرد هستن و همچنین ظاهری زیبا و مینیمال دارن. در نتیجه گردنبندها برای سلیقه‌های مختلف توصیه شدن.

فرقی نمی‌کنه که هدیه روز مادر رو خریداری می‌کنین یا برای تولد یک دوست برنامه ریزی کردین. فرقی نداره که به یک گردنبند با آویز ساده نگاه می‌کنین یا گردنبند قلب یا گردنبند با آویز سفارشی اسم شخص مورد نظر رو در نظر دارین. در هر صورت برد با شماست.

گردنبند طلا برای هدیه با طرح‌های مینیمالیستی برای همه مناسبه و اساسا برای کسانی که اطراف شما هستن، یک پیام رو منتقل می‌کنه. «شما به فکر اون‌ها بودین». همچنین طرح‌هایی از این دست نگرانی ناهمخوانی با استایل شخص رو هم از بین می‌بره.

2. شخص مقابل برای شما اهمیت زیادی داره

وقتی به کسی جواهراتی مثل یک گردنبند ظریف هدیه می‌دیم، این پیام رو بهش منتقل می‌کنیم که همیشه برای ما ارزشمند بوده. با این کار شخص احساس مهم بودن می‌کنه و متوجه جایگاه خودش در زندگی شما می‌شه. حتی اگر گردنبند فقط یک هدیه ساده باشه، همین که به عنوان یک قطعه جواهرات در نظر گرفته شدن، تاثیر خودش رو روی روح و روان فرد مقابل می‌گذارن. بهترین بخش این مسئله، اونجایی مشخص می‌شه که هر وقت گردنبند رو به گردن میندازه، احساس شادی می‌کنه.

پس مهمه که زمان خرید گردنبند طلا برای هدیه دادن به کسی که دوستش دارین، سعی کنین جواهرات رو با توجه به سبک سلیقه فرد انتخاب کنین و به کلاسیک یا مد روز بودن گردنبند توجه ویژه داشته باشین. شاید این گردنبند بعدها به میراث خانوادگی شما تبدیل بشه.

گردنبندی که به عنوان هدیه در نظر گرفتین، همون چیزیه که استفاده کننده همیشه از داشتنش لذت می‌بره؛ بنابراین این هدیه به ظاهر ساده می‌تونه در ترمیم و تقویت پیوندهای شکسته یا ضعیف شده، خیلی مفید باشه.

3. گردنبندها معنی‌دار هستن

گردنبند طلا برای هدیه این ویژگی رو داره که فرد از اون به عنوان یک یادگاری با معنی و استعاره یاد ‌کنه؛ بنابراین، اگر کسی الماس، طلا، زمرد، یاقوت کبود و موارد مشابه این‌ها رو به کسی دیگه‌ای هدیه بده، علاوه بر نشون دادن میزان علاقه خودش، یک یاد و خاطره خوب هم برای شخص مقابل ساخته. در بیشتر موارد، انتخاب گردنبند یا هر نوع زیورآلات به این دلیل توصیه می‌شه که معنای خاصی رو به فرد القا می‌کنه. البته بسته به آویزی که برای گردنبند انتخاب می‌کنین، این معنا متفاوت می‌شه و مثلا نمادهای عشق، وفاداری، خرد، مثبت اندیشی، آرزوهای خوب و امید به فرد مقابلتون منتقل می‌شن.

4. گردنبند روابط ضعیف رو زنده می‌کنه

برای آدم عاشق، گردنبند فقط راهی برای نشون دادن اینکه چقدر معشوق خودشون رو دوست دارن، نیست. این هدیه می‌تونه نمادی باشه تا رابطه ضعیف شده رو دوباره زنده کنه. بعضی از افراد باور دارن که گردنبندها و سایر زیورآلاتی که زیبایی یک زن را تعالی می‌بخشن، برای تداوم و رشد عشق ضروری هستن.

در نتیجه خرید گردنبند برای او‌ن‌ها، نه تنها درخشان‌ترین لبخند رو روی لبشون می‌نشونه، بلکه باعث تقویت و افزایش احساسات عاشقانه هم می‌شه. گردنبند مناسب بهترین ویژگی‌های ظاهری معشوق رو نشون می‌ده. مثلا بلندی گردن و گردی صورت رو می‌شه با یک گردنبند مناسب، برجسته کرد.

5. هدیه مناسب برای خانم‌ها و آقایون

یکی دیگه از دلایلی که گردنبند طلا برای هدیه رو بسیار مناسب می‌کنه، تنوع طراحی و اشکال اونه که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایون، در نظر گرفته می‌شه. برای مثال یک زنجیر طلا رو هم می‌شه برای خانم‌ها در نظر گرفت و هم آقایون می‌تونن ازش استفاده کنن. البته گاهی طراحی‌ها متفاوت هستن.

بنابراین، اگر به دنبال اکسسوری برای هدیه دادن به دوست یا همسر خودتون هستین، توصیه می‌کنیم که یک گردنبند زنجیر طلا یا نقره برای او‌ن‌ها تهیه کنین. در حالی که اکثر مردها به روی خودشون نمیارن؛ اما زمان دریافت هدیه حتما شگفت زده می‌شن و اون یادگاری رو تا سال‌های سال نگه می‌دارن.

در نتیجه مهمه به این واقعیت توجه داشته باشین که گردنبند، یک اکسسوری عالی برای همه است؛ چون که برای هر زن و مرد آراسته‌ای که از جواهرات با کیفیت استفاده می‌کنه، زیبا خاصی رو به همراه میاره.

6. گردنبندها بادوام و ماندگار هستن

مورد دیگه‌ای که گردنبند طلا برای کادو رو خیلی مهم می‌کنه، دوام و ماندگاری این اکسسوری‌هاست. گردنبند ساخته شده از بهترین مواد با کیفیت مثل نقره یا طلا، تقریبا برای همیشه ماندگار می‌مونه. چنین گردنبندهایی بهترین نوع سرمایه گذاری هم به حساب میان. پس نه تنها در طول زمان ارزش خودشون رو از دست نمی‌دن، بلکه به این دلیل که سرمایه گذاری‌های بزرگی برای آینده هستن، می‌تونن یادگاری‌های خوبی برای سال‌های طولانی باشن. گفتیم که این جواهرات به مثابه یک میراث خانوادگی، می‌تونن نسل به نسل منتقل بشن.

وقتی گردنبند طلا برای هدیه در نظر می‌گیرین، باید به این موضوع توجه کنین که فرد مقابل چه گزینه‌هایی رو دوست داره. وجود این نمادها و یا طراحی‌ها توی گردنبند باعث می‌شه تا شخص مقابل از او‌ن‌ها به خوبی نگهداری کنه. اگه به انواع گردنبند چشم نظر علاقه داره، متناسب با بودجه برای خریدش اقدام کنید.

7. شما می‌تونین یک گردنبند سفارشی دریافت کنین

شاید گردنبند سفارشی شما با اسم کامل شخص، حروف اول اسمش، یک قفل یا هر چیز معنادار دیگه‌ای باشه. همه اینها به سلیقه شما و فرد مقابل بستگی داره و می‌تونه معنای خاصی که لازم دارین رو منتقل کنه. این واقعیت رو فراموش نکنین هر چقدر گیرنده خاص باشه، گردنبند هم باید به خاص‌ترین شیوه طراحی بشه.

انواع گردنبند مناسب هدیه :

گردنبند های زنجیری :

بدیهی است که گردنبند های زنجیری در این لیست قرار می گیرند. این مدل زیورالات در طرح های مختلف ( هم زنجیرشان و هم آویز شان ) ساخته می شوند افراد زیادی چه مرد و چه زن ان ها را می پسندند. از نظر سن نیز محدودیتی ندارند و میتوان آنها را برای دختر بچه های کم سن و سال نیز با یک طرح کودکانه خریداری کرد.

ارتفاع زنجیر نیز بسیار متغیر بوده و شما حتی می توانید مدل هایی را تهیه کنید که طول زنجیرشان کم و زیاد می شود و از این رو با لباس های متنوعی می توانید آنها ست کنید. با توجه به نکات گفته شده گردنبند های زنجیری انتخابی مناسب جهت هدیه دادن به عزیزان هستند و هم می توان مدل های ساخته شده از طلا و هم نقره یا پلاتین را به راحتی در بازار پیدا کرد.

گردنبند چوکر :

اگر قصد هدیه دادن به پسر و یا دختری جوان را دارید چوکر شاید انتخاب مناسبی برای شما باشد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید چوکر دور گردن به خوبی بسته می شود و آزاد نیست. چوکر ها را بیشتر با یک پلاک طلا و می سازند و قسمتی که دور گردن را می گیرد چرمی و یا زنجیری نازک است. البته باید دقت کنید که این مدل ها باب سلیقه شخص مورد نظر باشند چرا که نوع لباس پوشیدن خاصی را نیز می طلبد.

بهترین گردنبند مناسب هدیه گردنبند های اسم طلا:

بعضی می خواهند بابت مناسبت های خاص هدیه ای منحصر به فرد را به شخص مورد نظر بدهند هدیه ای که به یادگار بماند و زیبایی بسیار خاصی را داشته باشد. خرید پلاک های اسم به این خاطر رو به رشد بوده و این پلاک ها چه اسم فارسی و چه انگلیسی در کشور ما محبوبیت بالایی دارند. شما عزیزان می توانید گردنبند اسمی مد نظر خود را از گالری لیلیوم سفارش دهید. تمام طرح ها تنها یکبار و برای یک مشتری زده می شوند و هیچ طرحی در این گالری تکراری نخواهد بود. از این رو شما منحصر به فرد ترین نوع گردنبند را به نامزد و یا دیگر عزیزان خود هدیه خواهید داد.

گردنبند های مرواریدی:

مروارید از زمان های قدیم یکی از سنگ های زیبا و قیمتی بوده که انسان ها برای ساخت زیور آلات از آن استفاده می کرده و می کنند. این سنگ که کمی کمیاب نیز هست رنگ بسیار زیبایی دارد و معمولا به صورت مهره های در کنار هم و بیشتر برای ساخت گردنبند به کار گرفته می شود. البته گوشواره های مرواریدی نیز هستند که محبوبیت بالایی نیز دارند اما می توان به طور کلی گفت که بیشتر مرواریدی که در صنعت جواهر سازی استفاده می شود برای ساخت گردنبند است. مروارید ها را می توان در طرح های مختلف گردنبند به راحتی قرارداد و در نهایت آیتمی زیبا برای هدیه دادن را خلق کرد.

دکمه بازگشت به بالا