عمومیایران کسب و کار

علت آبریزش پکیج دیواری چیست؟

یکی از مشکلات رایج در استفاده از پکیج دیواری که کارشناسان تهران سرویس آنلاین در تماس با مشتریان عزیز متوجه بروز آن شده اند آبریزش پکیج دیواری است. پکیج که علاوه بر گرمایش منزل وظیفه گرم کردن آب مصرفی منزل را نیز به عهده دارد، ممکن است دچار آبریزش شود ،که در این مقاله میخواهیم علت آبریزش پکیج دیواری را باهم بررسی کنیم و تا جای ممکن از بروز این اتفاق جلوگیری کنیم. در صورت بروز مشکل و نیاز به حضور تکنسین جهت تعمیر پکیج خود کافیست از طریق لینک زیر با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید.

https://www.tehranservic.com/water-heater/wh-repair/

بررسی 10 علت آبریزش پکیج:

نصب غیر اصولی پکیج:

نصب پکیج بسیار کار حساس و حائز اهمیتی است که باید توسط نصاب ماهر انجام گیرد ، چرا که بروز کوچکترین خطا در عملیات نصب پکیج باعث بروز مشکلات زیادی از جمله آبریزش در پکیج دیواری خواهد شد.

رسوب گرفتن مبدل پکیج:

رسوب گرفتن پکیج منجر به گرفتگی در این قطعه خواهد شد ،که باید توسط سرویسکار مجاز اقدام به رسوب گیری شود .در صورت عدم توجه به رسوب گیری پکیج منجر به آبریزش پکیج خواهد شد .رسوب ردایی پکیج توسط سرویسکاران تهران سرویس آنلاین در کمترین زمان و با محلول های خاص برای شست و شو در سراسر تهران انجام خواهد شد

افزایش بیش از حد دمای آب مصرفی:

در برخی موارد به علت بروز مشکل در پکیج آب مصرفی بیش از حد مجاز داغ شده که این عمل باعث بروز خرابی در شلنگ های اتصالی و سایر اتصالات خواهد شد.
در مواجه با این مشکل پکیج دیواری را از برق جدا کنید و با تعمیرکار پکیج تهران سرویس تماس آنلاین حاصل نمایید .

 آبریزی پکیج از ناحیه پمپ پکیج

پمپ سیرکولاتور در داخل پکیج برای گردش آب در مسیر مدار گرمایش و گرم کردن رادیاتور ها و یا لوله های ۵ لایه کاربرد زیادی دارد. این پمپ ها اغلب مقاومت بالایی دارند ولی بعد از چند سال عموما دچار سوختگی و یا ضعیف شدن می شوند که با اصلاح سیم کشی و یا تعویض پمپ مشکل گرمایش تجهیزات گرمایشی حل می شود.

پمپ پکیج بخصوص در پکیج های دو مبدله مرتبا باید کار کند و این موضوع باعث می شود طول عمر پمپ پکیج در پکیج های دو مبدله نسبت به تک مبدله کمتر باشد. گاهی مواقع با خراب شدن این پمپ ها ، نشتی پکیج از اطراف پمپ دیده می شود که باز هم با افت فشار پکیج همراه خواهد بود.

در بسیاری از مواقع در صورتیکه خرابی پمپ باعث افت فشار و نشتی آب پکیج باشد می توان اقدام به تعمیر برخی از قسمت های پمپ کرد اما در برخی از مواقع جهت رفع آبریزی پکیج سرویسکار پکیج تنها راه تعمیر پکیج را تعویض پمپ اعلام می کند.

خراب شدن شیر اطمینان:

شیر اطمینان یکی از مهم‌ترین و البته اصلی‎ترین قطعات پکیج است، که وظیفه‌ی کنترل فشار داخلی پکیج را برعهده دارد. گاهی اوقات شیر اطمینان  بسته به دلایل مختلفی مانند ضربه دیدن، وارد شدن شوک گرمایی به آن، فرسوده شدن و …، خراب می‌شود. خراب شدن شیر اطمینان مساوی است با نشت یا سرریز شدن آب از پکیج. هنگامی که شیر اطمینان دچار آسیب شود، پکیج به شدت دچار افت فشار می‌شود و نمی‌تواند آب را گرم کند، برای برطرف کردن این مشکل تنها کافی است، مدل مشابه شیر اطمینان را تهیه، و جایگزین شیر اطمینان قبلی کنید.

نشتی آب از محل شیر پرکن دستگاه

وقتی شیر پرکن پکیج خراب شود. اغلب باعث بالا رفتن فشار داخلی پکیج می شود .زیرا نشتی شیر پرکن باعث می شود .تا آب عموما وارد مدار گرمایش شده و فشار آن را بالا ببرد. به همین دلیل از عمده ترین دلایل خرابی شیر پرکن بالا رفتن فشار مدار پکیج است.

اما گاها از پشت مهره ورودی و یا به دلیل ترک خوردن زیر شیر پرکن نشتی آب در این محل به بیرون دستگاه پکیج دیده می شود.

اگر شیر پرکن ترک خورده باشد. و یا سوراخ شده باشد تنها راه تعویض شیر پرکن می باشد. اما اگر از پشت شر پرکن نشتی آب یا همان آبریزی پکیج دیده شد. احتمال دارد که واشر آب بندی آن خراب شده باشد و با تعویض این واشر مشکل حل شود.

شاید دلایل دیگری را هم بتوان دلیل آب دادن پکیج و سر ریز شدن آب از زیر پکیج دانست. مانند خرابی منبع انبساط پکیج و نشتی آب از محل سوزن دستگاه، خرابی شیلنگ رابط منبع انبساط و مدار گرمایش و … اما عمده ترین دلایل نشتی آب از پکیج همین بود که عنوان شد.

عدم آب بندی صحیح اتصالات پکیج:

مهم ترین دلیل اینکه پکیج آب میدهد عدم آببندی صحیح اتصالات آن می باشد. حتما در هنگام نصب پکیج کار را به سرویسکار ماهر واگذار کنید چرا که در هنگام نصب پکیج باید علاوه بر شیلنگ های پیسواری که به خود پکیج نصب می‌شوند اتصالات دیگر را هم در قسمت زیر دستگاه به دقت و با کیفیت مناسبی متصل کنند و همه اتصالات را عایق بندی کنند تا بعد از نصب دچار نشتی آب نشود.
البته آب دادن پکیج گاها به دلیل بالا رفتن دمای آب و یا پوسیدگی در مدت زمان زیاد کارکرد هم اتفاق می افتد.

خرابی دیافراگم در منبع انبساط پکیج

با افزایش دما، حجم آب نیز افزایش پیدا می کند.این حجم اضافی آب بر اثر پیام دیافراگم منبع انبساط مبنی بر افزایش انبساط دستگاه، کنترل می شود. حال اگر دیافراگرم منبع انبساط دچار نقص شود، حجم آب اضافی در پکیج نشت خواهد کرد.

حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا نشتی آب از زیر پکیج خطرناک است ؟

اگر پکیج شما از زیر آن آبریزی دارد.شما این شانس خوب را داشته اید .که در قسمت بیرونی از سیستم برق دستگاه این اتفاق رخ داده. گرچه که همه قسمت های برقی پکیج دارای روکش هستند ولی باز هم توصیه ما به شما این است که با متخصص آن تماس بگیرید.

علاوه بر این که چکه کردن آب از پکیج به شکل بالقوه خطرناک است. به خاطر داشته باشید که آبریزی از پکیج در هر جایی می تواند سبب خطرات درونی بیشتر شود. برای مثال اگر آب چکه کند و به داخل برد دستگاه نفوذ کند، شما راهی جز تعویض کلی پکیج ندارید.

زنگ زدگی مبدل پکیج

در مواقعی که علت چکه کردن آب از ریز پکیج به دلیل خوردگی یا زنگ زدگی مبدل باشد. راهی جز تعویض آن قسمت باقی نمی ماند. مبدل در دستگاه پکیج قطعه تقریبا گران قیمتی است. با گذشت زمان، این قطعه پوسیده خواهد شد و اگر این قسمت دچار ترک خوردگی شود، سبب نشتی آب از زیر پکیج خواهد شد.

باز هم شما باید در این مورد نظر متخصص پکیج را جویا شوید. اگر پکیج شما دارای گارانتی می باشد می توانید آن قطعه را تعمیر کرده و هزینه کمتری در مقایسه با تعویض آن بپردازید.

پوسیدگی قطعات داخلی پکیج و آبریزی پکیج

با توجه به این که پکیج دستگاهی است.که دائما در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. و مهم تر از همه با توجه به وجود سختی در آب، پوسیدگی قطعات داخلی پکیج امری اجتناب ناپذیر است.که نتیجه این پوسیدگی می تواند یکی از دلایل آبریزی پکیج باشد. از این رو ما به شما توصیه میکنیم. تا سرویس پکیج را به صورت دوره ای و خصوصا در آغاز فصل زمستان در دستور کار خود قرار دهید.

جلوگیری از آبریزش پکیج:

1-استفاده از خدمات نصب شرکت های معتبر:

نصب پکیج باید توسط یک شخص مطمئن و کار بلد صورت گیرد.نصب با دقت و اصولی علاوه بر افزایش طول عمر پکیج شما از آبریزش پکیج شما جلوگیری به عمل می آورد.
برای نصب پکیج دیواری خود کافیست با یکی از شعبات تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

2-استفاده از شیر و اتصالات معتبر:

شیر ها و اتصالات پکیج خود را تنها از بهترین و معتبرترین برندها انتخاب کنید.چرا که در صورت کیفیت پایین این قطعات میزان آبریزش و خرابی سایر قطعات شما بیشتر خواهد شد.

3-سرویس دوره ای پکیج:

سرویس پکیج باعث عیب یابی و تشخیص زودهنگام خرابی های پکیج شود و ایجاد هزینه های زیاد در این وسیله جلوگیری به عمل می آورد. سرویس پکیج خود را جدی بگیرید. و به صورت دوره ای انجام دهید.

تعمیر تمامی برند پکیج:

در هنگام مواجه شدن با مشکلات پکیج خود کافیست با ما تماس حاصل نمایید , تا تعمیرکار تهران سرویس آنلاین برای رفع مشکل به محل اعزام شود. در تهران سرویس آنلاین تمامی برندهای پکیج مورد بازبینی و تعمیر قرار گرفته و تا جای ممکن از خرید مججد پکیج برای مشتریان جلوگیری به عمل می آوریم .

تعمیر پکیج در شمال تهران:

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهردر صورت نیاز به خدمات پکیج کافیست با شماره تلفن 22669196 تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.

تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.

ارائه خدمات در شعبه شمال به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام میپذیرد.

ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

تعمیر پکیج در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس 44284743 تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.

ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به صورت شبانه روزی امکان پذیر است.

در صورت شلوغی خط ها کافیست از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت مورد نظر اقدام نمایید.پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از 10 دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان مینمایند.

تعمیر پکیج در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشند. شماره تماس شعبه شرق 77241505 است ، که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به  ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد. ضمانت نامه 6 ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده میشود.

تعمیر پکیج در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز مینمایند.

ضمانت نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از 10 درصد تخفیف برخودار میگردد.
شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین 66593368 است ، تکنسین های ما به صورت شبانه روزی در تمام طول هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشند.

تعمیر پکیج در جنوب تهران:

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس 55795434 تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به صورت مستقیم فراهم شده است ، کافیست جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

دکمه بازگشت به بالا