ورزشی

عکس| پایان همکاری استقلال با اسپانسر جنجالی

بعد از ماجرای کلاه برداری کوروش کمپانی بود که نام موبایل موسوی که رقیب جدی کوروش کمپانی بود از روی پشت پیراهن به سر شانه ها آمد و در نهایت امروز در دیدار تدارکاتی استقلال مقابل پیکان، در کیت استقلال نام این فروشگاه به صورت کامل پوشانده شد تا به نوعی پایان همکاری این موبایل فروشی با باشگاه استقلال رسمی شود.

عکس| پایان همکاری استقلال با اسپانسر جنجالی
آفتاب‌‌نیوز :

موبایل موسوی از آن دسته اسپانسر های عجیب و غریب بود که از ابتدای حضورش در استقلال همه با زبان طنز و نیش کنایه بابت انتخابش به مدیران استقلال معترض بودند اما مدیریت استقلال معتقد بود که این یک همکاری سود ساز برای این باشگاه است.

بنابر روایت فرهیختگان، کمی که گذشت رقیب جدی این موبایل فروشی که با همان قیمت های عجیب تلفن همراه می فروخت، کلاهبرداری کرد و فراری شد تا همه نگران سرنوشت این اسپانسر جنجالی باشند؛ فروشگاهی در آمل که به اعتبار باشگاه استقلال حالا حسابی دیده شده بود.

بعد از این ماجرا ها بود که نام این فروشگاه از روی پشت پیراهن به سر شانه ها آمد و در نهایت امروز در دیدار تدارکاتی استقلال مقابل پیکان، در کیت استقلال نام این فروشگاه به صورت کامل پوشانده شد تا به نوعی پایان همکاری این موبایل فروشی با باشگاه استقلال رسمی شود.

عکس| پایان همکاری استقلال با اسپانسر جنجالی

 

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا