ورزشی

مس‌ سونگون به دنبال اولین برد با سرمربی جدید

اخبار ایران من/آذربایجان شرقی مس‌سونگون ورزقان به دنبال کسب اولین پیروزی‌ با سرمربی جدیدش است.

مس‌سونگون ورزقان و شناورسازی قشم در جریان مرحله یک شانزدهم جام‌حذفی فوتبال از ساعت ۱۴ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به دیدار هم می‌روند.

مسی‌ها که دومین سال حیات خود را سپری می‌کنند با تجربه نیم‌فصلی پرفراز و نشیب در نهایت با ۶ برد، ۳ مساوی، ۹ باخت و ۲۰ امتیاز در مکان سیزدهم جدول لیگ آزادگان جای گرفتند.

لاله‌های نارنجی که نیمی از فصل را بدون سرمربی سپری کردند؛ حالا علی کلانتری را روی نیمکت خود می‌بینند. آن‌ها در اولین مسابقه خود با هدایت این سرمربی به تساوی برابر شاهین بندرعامری در لیگ یک رضایت دادند و اکنون با هدف کسب اولین پیروزی‌ با سرمربی جدیدشان به مصاف نماینده قشم خواهند رفت.

به گزارش اخبار ایران من، شناورسازی قشم در پایان نیم‌فصل اول لیگ دسته دوم با ۶ برد، ۶ مساوی، یک باخت و کسب ۲۴ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل کمتر نسبت به بعثت کرمانشاه در جایگاه سوم جدول گروه دوم قرار گرفته و از تیم‌های آماده فصل جاری لیگ دو به حساب می‌آید. آن‌ها با انصراف رقیبشان در مرحله قبلی به جمع ۳۲ تیم برتر راه پیدا کردند و با این توصیف به نظر نمی‌رسد مسی‌ها کار دشواری برابر شناورسازی داشته باشند و باید دید آیا اولین پیروزی‌ سونگونی‌ها با سرمربی جدیدشان میسر می‌شود یا خیر؟

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا