مصر، اردن و عراق جنایت مدرسه التابعین توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند

مسئولان بلندپایه سه کشور مصر، اردن و عراق جنایت مدرسه التابعین توسط ارتش رژیم صهیونیستی که تاکنون منجر به شهید شدن 200 کودک شده است را به شدت محکوم کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسئولان بلندپایه سه کشور مصر، اردن و عراق جنایت مدرسه التابعین توسط ارتش رژیم صهیونیستی که تاکنون منجر به شهید شدن ۲۰۰ کودک شده است را به شدت محکوم کردند.

مصر: اسرائیل با حمله به مدرسۀ «التابعین» نشان داد تمایلی به پایان جنگ ندارد

وزارت خارجۀ مصر در پیامی در واکنش به حملۀ رژیم اسرائیل به مدرسۀ التابعین اظهارداشت: تداوم جنایت‌ها در سطح گسترده و کشتار عامدانه تعداد زیادی از غیرنظامیان فلسطینی با جود تلاش میانجیگران برای برقراری آتش‌بس در غزه یک نشانه قاطع مبنی بر نداشتن اراده سیاسی برای پایان دادن به این جنگ خانمان‌سوز و پافشاری بر درد و رنج فلسطینیان است.

این پیام می‌افزاید: به تلاش‌های دیپلماتیک خود برای ضمانت ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه و سعی برای دستیابی به توافق آتش‌بس ادامه خواهد داد.

اردن: حمله به مدرسه «التابعین» بیانگر سنگ‌اندازی اسرائیل در مذاکرات آتش‌بس است

سخنگوی وزارت خارجه اردن در واکنش به حملۀ رژیم اسرائیل به مدرسۀ التابعین در نوار غزه تصریح کرد: این اقدام بیانگر تلاش کابینه اسرائیل برای سنگ‌اندازی در مسیر تلاش‌های صورت گرفته در مسیر مذاکرات آتش‌بس و به شکست کشاندن آن است.

عراق نیز هدف قرار دادن مدرسه آوارگان را محکوم کرد

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق نیز طی سخنرانی امروز خود در مورد مقام زن، جنایت رژیم اسرائیل در هدف قرار دادن مدرسه آوارگان در محله الدرج غزه را محکوم کرد.

دکمه بازگشت به بالا