ورزشی

پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج/ با نیامدن پریدر ۱۵ نفر ثبت نام کردند

زمان ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون شطرنج امروز به پایان رسید و در پایان ۱۵ کاندیدا ثبت نام کردند.

به گزارش اخبار ایران من، نام‌نویسی از کاندیداهای فدراسیون شطرنج از ۱۵ فروردین آغاز شد و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین به پایان رسید. تا روز گذشته تنها ۳ نفر ثبت نام کرده بودند که امروز ۱۲ نفر دیگر نام نویسی کردند.

بنابراین در پایان وقت اداری امروز چهارشنبه ۱۵ کاندیدا برای پست ریاست این فدراسیون نام نویسی کردند.

شادی پریدر که در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس فعالیت داشت و از ۲۷ آذر پارسال با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد در انتخابات نام‌نویسی نکرد. پیش از او شهرام عظیمی سرپرستی این فدراسیون را بر عهده داشت.

کاظم دستگردی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج و دبیر مجمع انتخاباتی در گفت و گو با اخبار ایران من گفت: زمان ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون از ۱۵ فروردین آغاز شد و امروز به پایان رسید. تا دیروز تنها سه نفر برای این پست ثبت نام کردند اما در روز آخر و با توجه به اینکه مشخص شد شادی پریدر برای این پست نام نویسی نمی‌کند تعداد ثبت نامی‌ها به ۱۵ نفر رسید. در حال حاضر ۱۵ کاندیدا ثبت نام شده‌اند اما هنوز بخشی از مدارک برخی از کاندیداها تایید نشده و ممکن است ریزش داشته باشیم.

وی گفت: نمی‌توانم اسامی نفرات ثبت نامی را اعلام کنم چون هنوز بخشی از مدارک کامل نیست و همچنین کمیسیون تطبیق، تاییدیه‌ها را اعلام نکرده است.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا