فرهنگی

شروع پرشور سریال جنگل آسفالت؛ جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی

شروع پرشور سریال جنگل آسفالت؛ جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی

سریال جنگل آسفالت، یکی از آثار جدید شبکه نمایش خانگی محصول سال ۱۴۰۳ کشو ایران میباشد که از ابتدای فروردین ماه از طریق سایت رسمی سریال به نمایش درآمده است. این سریال که توانسته است تا کنون دو قسمت از خود را به نمایش بگذارد، با استقبال فراوان مخاطبان روبرو شده است.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سریال جنگل آسفالت یک درام ملتهب و جذاب است که به وسیله بازیگران برجسته‌ای همچون نوید محمدزاده، امیر جعفری، و مریلا زارعی به تصویر کشیده شده است. تولید این اثر بر عهده تیم حرفه‌ایی از نویسندگان و کارگردانان بوده که با ایده‌های نوآورانه و تلاش بی‌وقفه‌ای، به ارائه یک سریال جذاب و پرمعنا پرداخته‌اند.

تیم تولیدی این سریال با استفاده از توانمندی‌های برجسته‌ای در زمینهٔ فیلم‌برداری، طراحی صحنه، و تدوین، توانسته است تا یک اثر با کیفیت و شگفت‌انگیز را به جامعهٔ هنری ایران معرفی کند. همچنین، با تمرکز بر روی جنبه‌های اجتماعی و اخلاقی داستان، این سریال توانسته است مخاطبان خود را به فکر و تأمل در مسائل زندگی بیشتر وادار کند. با حضور بازیگرانی همچون نوید محمدزاده، امیر جعفری، و مریلا زارعی، “جنگل آسفالت” به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های این فصل پرده برداری کرده است. همچنین، حضور تیم فنی متخصص و متعهد، نقش بسیار مهمی در خلق این اثر بزرگ داشته است.

سریال جنگل آسفالت

بازیگران سریال جنگل آسفالت : در این مجموعه هنرپیشگانی چون نوید محمدزاده، امیر جعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین‌فر، نازنین فراهانی، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، آزاده صمدی به هنرنمایی و ایفای نقش نیز پرداخته اند.

در پی انتشار دو قسمت اول این سریال، منتظران و علاقه‌مندان به هنر سینما و تلویزیون به‌شدت شوق‌زده شده‌اند تا قسمت‌های بعدی را مشاهده کنند و درگیر داستان شگفت‌انگیز و پرماجرای “جنگل آسفالت” شوند.

میتوانید این سریال را از سایت رسمی سریال جنگل آسفالت به آدرس [asphaltjungle.ir] دانلود کرده و تماشا نمایید.

این سریال باعث افزایش هیجان و شور و شوق بینندگان شده است و انتظار می‌رود با پخش قسمت‌های جدید، همین روند موفقیت و اعتبار خود را ادامه دهد.

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا