فرهنگی

آموزش تولید محتوا به کودکان در نمایشگاه رسانه‌های ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با ایجاد بخش کودک و نوجوان برای حضور دانش‌آموزان امکانی فراهم کرده تا ضمن آشنایی با تولیدات رسانه‌ای، مهارت‌های تولید محتوا را بیاموزند. مدارس می‌توانند در این چهار روز دانش‌آموزان را به نمایشگاه بیاورند تا از کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های ویژه استفاده کنند.

برگزارکنندگان این‌نمایشگاه می‌گویند در این دوره از رویداد مذکور با بخش ویژه کودک و نوجوان فرصت تعاملی و آموزشی برای مخاطبان و کودک و نوجوان و والدین و مسؤولان آموزشی از مدارس فراهم شده تا ضمن بازدید از بخش کودک و نوجوان با اصول سواد رسانه برای این گروه از جامعه آشنا شوند.

بخش ویژه کودک و نوجوان با برگزاری و تدارک بخش‌های ویژه آموزش تولیدات رسانه‌ای از جمله عکاسی، تصویربرداری، متحرک‌سازی و ساخت پادکست را برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده است.

اجرای نمایش‌های خلاق ویژه کودکان از قسمت‌های دیگر بخش کودک و نوجوان این‌نمایشگاه است که در آن، در قالب نمایش، مفاهیم رسانه‌ای را خواهند آموخت و در کنار آن در بخش رویداد والدین می‌توانند با اصول استانداردهای مرتبط با رسانه‌ای دیداری و شنیداری کودک از جمله فیلم، کتاب و … آشنا شوند.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جدید توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۹ بهمن تا دوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا