بین الملل

تیزر «تمساح خونی» رونمایی شد +فیلم

در آستانه فروش ٢۵ میلیارد تومانی در گیشه؛

تیزر «تمساح خونی» رونمایی شد +فیلم

همزمان با ادامه اکران کمدی نوروزی «تمساح خونی» ساخته جواد عزتی در نوروز ١۴٠٣، تیزر رسمی آن رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با گذشت دو هفته از اکران کمدی اکشن «تمساح خونی» اولین ساخته سینمایی جواد عزتی به تهیه‌کنندگی کامران حجازی و نویسندگی پدرام افشار، از تیزر رسمی این فیلم که پخش آن بر عهده شهرفرنگ است، رونمایی به عمل آمد.

«تمساح خونی» که در دو هفته ابتدایی اکران خود رکورد‌های مختلفی، چون رکورد فروش روز اول، رکورد فروش روز دوم، رکورد فروش افتتاحیه و رکورد فروش هفته اول سینمای ایران را در گیشه سینمای ایران در کارنامه خود ثبت کرده است؛ پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم روز اول نوروز تاریخ سینمای ایران را نیز با جذب ٢۶ هزار و ۵٠٠ مخاطب و فروش ١ میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان به نام خود کرده و جمعا به مرز فروش ٢۵ میلیارد تومانی رسیده است.

در «تمساح خونی» جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و با حضور جمشید جهانزاده، رامین پورایمان، کیومرث مرادی و… نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ما می‌خوایم بزرگترین قورباغمونو قورت بدیم! طعمه بزرگ، دردسرای خودشو داره، ولی ما قراره بدون خون و خونریزی شکارش کنیم؛ آخه ما از تمساح‌ها باهوش‌تریم…!»

«تمساح خونی» با کسب سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول از چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در نخستین تجربه کارگردانی جواد عزتی مورد توجه بسیاری از منتقدان نیز قرار گرفت و اکنون بلافاصله به اکران نوروزی آمده است.

ساخت تیزر این فیلم را نیز امید میرزایی برعهده داشته است.

تیم خبری بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای طبیعی و محیط زیستی جهانی. با استفاده از دانش در حوزه محیط زیست و تغییرات آب و هوا، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم. با تمرکز بر اثرات رویدادهای طبیعی بر جوامع، نقشه‌ای کامل از تغییرات زمین را برای شما می‌کشم.
دکمه بازگشت به بالا