اقتصادی

چه چیزی باعث مرگ ناگهانی در خواب می شود؟

طبق اساطیر یونان باستان ، با دوقلوهای مرگ بخوابید. به نظر می رسد که همیشه ارتباطی بین خواب و مرگ وجود دارد. اما آرام ترین و زیباترین مرگ همیشه به خواب می رود. چه عواملی باعث اختلالات خواب می شود؟ در این مقاله ، برخی از دلایل و روابط بین اختلالات خواب (مانند بی خوابی ، التهاب ، بی خوابی) و مرگ را بررسی خواهیم کرد.

شب مرگ بر ما رخ خواهد داد.

یک سوم زندگی ما در خواب می گذرد ، بنابراین تعجب آور نیست که بیشتر مردم از خواب می میرند! تفاوت زیادی بین مردن یک شبه (به ویژه هنگامی که فرد از سلامت خوبی برخوردار است) و مرگ در بیهوشی در پایان یک بیماری جدی وجود دارد. متأسفانه این اختلاف در افراد مسن و بیمار کمتر از جوانان مورد بررسی قرار می گیرد. بسته به محل مرگ (خانه ، بیمارستان ، بیمارستان و غیره) ، پزشک ممکن است علت مرگ را تشخیص دهد. اما مگر اینکه به موردی مشکوک شود ، کالبد شکافی معمولاً اتفاق نمی افتد. این تحقیق را می توان در مکان هایی انجام داد که جوانان یا کودکان بدون هیچ گونه بیماری شناخته شده به طور ناگهانی می میرند.

مشکلات ، سموم و داروها

در بعضی موارد ، مرگ در اثر عوامل خارجی ، یا علل طبیعی یا چیز دیگری اتفاق می افتد. به عنوان مثال ، یک زمین لرزه می تواند خانه را ویران کند ، جسمی را زخمی کند و باعث مرگ شود. انتشار مونوکسیدکربن نیز می تواند در سکوت کشنده باشد. قتل همچنین عاملی در کم خوابی است. به نظر می رسد قاتلان شب ها وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند!

درمان هایی که بیماری ها و سایر اختلالات را درمان می کنند (مانند بی خوابی و درد) نیز می توانند باعث اختلالات خواب شوند. این خطر در صورت مصرف بیش از حد دارو یا تحت تأثیر الکل ، حتی بیشتر است. مواد مخدر و مواد مخدر می توانند با تأثیر بر سیستم تنفسی خطرناک باشند. در موارد شدید مانند سرطان ، گاهی اوقات از دوزهای بالای مرفین برای سرعت بخشیدن به مرگ استفاده می شود.

مرگ ناگهانی

عملکردهای اصلی: قلب و ریه ها

فرض کنید که مرگ در خواب شما به دلیل داخلی و طبیعی ایجاد شده است. در مرحله بعدی ، ما به دلایل از دست دادن خواب طبیعی خواهیم پرداخت. هنگامی که فردی از آپنه خواب می میرد ، یا در حال نزدیک شدن به یک رویداد آسیب زاست ، تعدادی از اندام های داخلی (معمولاً قلب و ریه ها) مشکوک به عملکرد نامناسب هستند. وقتی به این نوع مرگ نگاه می کنید ، بر آنچه روی این اندام ها تأثیر می گذارد تأثیر می گذارد.

پیشرفت اندک در تنفس می تواند در کار قلب و سایر اعضای بدن اختلال ایجاد کند. همچنین ، آپنه خواب و انتقال خون ناگهانی به مغز ، می تواند از تنفس ناگهانی جلوگیری کند. علاوه بر این ، به دلیل نارسایی قلبی ، ریه ها می توانند به سرعت پر از آب شوند و فرد ممکن است به ذات الریه مبتلا شود.

حمله قلبی

شواهد زیادی وجود دارد که کمبود خواب یک وضعیت پیچیده است. آپنه خواب (REM) می تواند خطر را در صبح افزایش دهد. همچنین ، از آنجا که بسیاری از مشکلات قلبی قبل و بعد از خواب رخ می دهد ، به نظر می رسد خواب یکی از دلایل اصلی نارسایی قلبی است.

حمله قلبی

بیماری قلبی عروقی زمانی اتفاق می افتد که رگهای خونی (شریان های صلح) که خون گوشت ما را تأمین می کنند مسدود شده و مناطق آسیب دیده آسیب ببینند. این مشکلات گردش خون ممکن است خفیف باشد و تأثیر کوتاه مدت بر عملکرد قلب و عروق داشته باشد. یا گرفتگی های شدید ، و عملکرد قلب را به عنوان دستگاه پمپاژ مختل می کند.

مرگ ناگهانی

آریتمی قلبی

قلب همچنین ممکن است سایر مشکلات دستگاه های الکترونیکی را تجربه کند. این باعث مختل شدن مدارهای الکتریکی می شود که باعث ضربان قلب می شوند. جدایی ، ناپایداری ، سریع یا کند و توانایی پمپاژ قلب مختل می شود. به گفته دکتر حسین دباغیان ، متخصص پزشکی در کلینیک قلب سلامت ، آریتمی یکی از دلایل اصلی بی خوابی است. آسیستول در هنگام بیماری قلبی یک لقب است که هیچ رویداد قلبی مشاهده نمی شود. اسهال یا لرزش شدید نیز به عملکرد قلب کمک می کند. سایر مشکلات قلبی مانند تاکی کاردی نیز می تواند زندگی را تهدید کند. بیماری های قلبی عروقی بر نحوه تحریک الکتریسیته تأثیر می گذارد و نتیجه آن ایست قلبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا