علمی

عکس |‌ کوپه‌ای خوش‌استایل از میلان؛ آلفارومئو جولیا SWB معرفی شد

پس از یک کمپین بازاریابی گسترده، آلفارومئو جولیا SWB Zagato آشکار شد. این خودرو که حاصل همکاری شرکت ایتالیایی و زاگاتو است، طراحی بسیار زیبا و زیبایی دارد. تیم ورزشی ایتالیا برای بزرگداشت صدمین سالگرد اتحاد بین دو کشور مذکور ایجاد شد. فقط یک ابزار در زمین پیدا خواهد شد.

عکس کوپه زیبا از میلان;  آلفارومئو جولیا SWB معرفی شد

همانطور که از نام آلفارومئو جولیا SWB می توانید حدس بزنید، این خودرو به بازار عرضه شد جولیا سدان ساخته شد اما در مقایسه با جولیای استاندارد، این خودرو فاصله محوری کوتاه تری دارد و در بین مدل ها قرار می گیرد جذب کنند نصب شده است.

آلفارومئو جولیا SWB Zagato

پروژه Alfa Romeo Giulia SWB در سال 2021 راه اندازی شد، دقیقاً صد سال از زمانی که Tipo G1 با همکاری آلفارومئو و زاگاتو متولد شد. این یک کوپه خاص در گاراژ است کلکسیونر آلمانی او زندگی خود را تباه خواهد کرد. این کلکسیونر علاقه زیادی به محصولات آلفارومئو دارد و دارای مدل های کمیاب مانند 8C Competizione، SZ و بسیاری مدل های دیگر است که با همکاری استون مارتین و زاگاتو تولید شده اند.

آلفارومئو جولیا SWB Zagato

آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو، موتور 532 اسب بخار

آلفارومئو و زاگاتو بر اساس ورود جدیدشان چاپ کوادروفولیو آنها از سدان جولیا ساخته شده اند. با انتخاب زاگاتو، فاصله بین دو محور در این خودرو کاهش یافته و ورودی ها و اگزوزها با جولیای معمولی متفاوت است. از نظر فناوری، این کوپه با مدل GTAm مشترک است. اگر بخواهیم منصف باشیم، جولیا SWB انرژی خود را به همین ترتیب جذب می کند موتور 2.9 لیتری V6 مجهز به دو توربوشارژر. این موتور قدرت 532 قدرت و قدرت تولید مثل خود را از طریق الف دارد گیربکس شش سرعته دستی آنها به چرخ های عقب فرستاده می شوند.

آلفارومئو جولیا SWB Zagato

یک کوپه زیبا از میلان

اگرچه از نظر فنی آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو شباهت زیادی به مدل سدان دارد، اما از نظر ظاهری اوضاع بسیار متفاوت است. آنقدر متفاوت که هیچ وجه اشتراکی بین این دو وجود ندارد. در جلو، خودرو چهره ای تهاجمی و تهاجمی دارد. چراغ های LED که از کراس اوور جدید می آیند بیا بریم آنها در سطح بسیار پایینی قرار می گیرند.

آلفارومئو جولیا SWB Zagato

مانند سایر محصولات آلفارومئو، گریل سه تایی امضای این شرکت ایتالیایی Giulia SWB Zagato است. در کنار این شی آشنا، هوای بسیار بزرگی وجود دارد. پوشش از رگه های زیادی با چند شکاف بزرگ تشکیل شده است. یکی اسپلیتر فیبر کربن این درخواست جلوی آلفارومئو جولیا SWB را برآورده می کند. این خودروساز ایتالیایی می گوید که هنگام طراحی دماغه، مهندسان این شرکت از مدل SZ دهه 90 الهام گرفتند.

آلفارومئو جولیا SWB Zagato

از بغل، انحناهای بدنه و امکانات، آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو را به خودرویی بسیار شیک و زیبا تبدیل کرده است. 5- صحبت کردن به زبان این خودروها از مدل GTAm به عاریت گرفته شده اند اما به جای مشکی، رنگ نقره ای براقی دارند. کولیس های زرد در پشت این گلگیرهای زیبا نمایان است. وجود لوگوهای Quadrofolio و Zagato، شکاف در جلوی گلگیر، خط ضخیم شانه و طرفین شیب دار کاپوت و سقف از دیگر ویژگی های قابل توجه نمای جانبی است.

آلفارومئو جولیا SWB Zagato

فرم کاپوت و حجم بدنه محصول زاگاتو بودن آن را تایید می کند.

آلفارومئو جولیا SWB Zagato جذابیت های خود را در پشت دارد. نکته اصلی این خودرو، مانند بسیاری از مدل های جدید، یکی است یک خط باریک در عرض من هستم. سپر ظاهری بسیار اسپرت دارد و در وسط آن دو لوله اگزوز بزرگ گازهای خروجی از موتور را به بیرون هدایت می کنند. یک دیفیوزر بسیار بزرگ زیر سپر دیده می شود.

آلفارومئو جولیا SWB Zagato

کابین به بیرون متصل است

مانند نمای بیرونی، فضای داخلی آلفارومئو جولیا SWB Zagato پر است. خطوط منحنی من هستم. داشبورد این کوپه اسپرت شباهت زیادی به داشبورد جولیا دارد و طراحان صفحه نمایش بزرگی را در وسط آن قرار داده اند. ترکیب چرم مشکی و دکوراسیون سبز جلوه خاصی را ایجاد می کند و صفحه نمایش پشت فرمان شامل نمایشگرها و نشانگرهای دیجیتال است.

داخل کابین

موتور آلفارومئو جولیا SWB Zagato با یک دکمه اختصاصی روی فرمان راه اندازی می شود. با کمی دقت می توان متوجه شد که دکمه های سیستم هوا و دسته دنده گیربکس دستی در ابتدا از نوع استاندارد جولیا هستند. همانطور که از تصاویر مشخص است، قسمت های مختلف کابین این کوپه ایتالیایی از اصل است چرم و فیبر کربن ساخته شده است.

دسته دنده

هیچ اطلاعاتی در مورد هزینه ارتقاء آلفارومئو جولیا SWB Zagato وجود ندارد. اما از آنجایی که تنها یک دستگاه وجود خواهد داشت و به دلیل نام تجاری Zagato روی آن، واقعاً باید منتظر باشیم. تعداد زیادی توجه داشته باشید که عکس های این خودرو قبل از تحویل به مشتری آلمانی در راه آهن لاپیستا، نزدیک موزه آلفارومئو گرفته شده است.

227227

دکمه بازگشت به بالا