اتفاقات

امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۵ هزار نفر در برف و کولاک

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر در پی بارش برف و وقوع کولاک در ۲۹ استان کشور خبر داد.

به گزارش اخبار ایران من، صادق محمودی با اشاره به بارش برف و باران و اقدامات امدادی هلال احمر از یازدهم تا ساعت پنج صبح امروز پانزدهم بهمن گفت: درپی بارش‌ برف و باران در چهار روز گذشته، ۲۹ استان‎ و ۱۵۳ منطقه شامل ۱۳۵ محور کوهستانی، یک شهر، ۱۵ روستا و دو منطقه عشایرنشین، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این مدت زمان به ۱۵ هزار و ۴۵۱ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند، افزود: امدادگران برای ۴۴۹۳ نفر اسکان اضطراری فراهم کردند. همچنین ۳۰ نفر را به مناطق امن و ۱۶ نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه ۳۶۹ تیم عملیاتی، شامل ۱۴۲۹ نفر امدادگر در این ماموریت‌ها حضور داشتند، گفت: همچنین در این مدت عملیات‌رهاسازی ۹۱۲ دستگاه خودرو از برف انجام شده است.

محمودی گفت: در این مدت زمان، ۱۶ دستگاه چادر، ۳۱۱۹ تخته پتو، ۲۲۴ کیلوگرم نایلون، ۸۶۹ بسته غذایی، ۸۴۸ بطری آب معدنی، ۵۱۷۵ قوطی کنسروجات، ۲۵۰۰ قرص نان، ۱۵ کیلوگرم خرما و ۸۱۳ بسته بیسکوییت توزیع شده است.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا