اقتصادی

نوسازی ۲۰ هزار تاکسی و اتوبوس توسط صندوق کارآفرینی امید

رئیس صندوق کارآفرینی تهران در ارتباط با نوسازی 20 هزار تاکسی و اتوبوس در سال گذشته و نیم ، از پرداخت 211 میلیارد تن در محل کار خبر داد.

به گزارش اخبار ایران من ، فرهاد حکیم نیا در نشست خبری اظهار کرد: در راستای تعهد دولت مبنی بر تغییر کشتی مسافری برای حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی هوا ، سال گذشته از محل 10 هزار تاکسی صندوق کارآفرینی امید در تهران با 900 میلیارد سلاح. بازسازی شد ، در حالی که 4271 تاکسی در دو سال گذشته نوسازی شده است.

وی افزود: علاوه بر این ، 10 هزار اتوبوس با 250 میلیون تومان نوسازی و خودروهای زیرزمینی نوسازی شده ، برای هر گوسفند 10 میلیارد تومان پرداخت می شود که همه آنها با خدمات و پشتیبانی تیم سیاست و بودجه بازسازی می شود. “

مدیرعامل صندوق کارآفرینی استان تهران وظیفه اصلی صندوق کارآفرینی امید را پرداخت هزینه خدمات کوچک و متوسط ​​عنوان کرد و گفت: برای مقاوم سازی تاکسی ها ، اتوبوس ها و متروها ، بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین می شود. ، که ما به عنوان نماینده پرداخت خواهیم کرد.

به گفته وی ، به ازای هر تاکسی سمند ، 90 میلیون تومان در طول 5 سال قرض الحسنه با پرداخت 4 درصد به متقاضیان و برای هر اتوبوس ، 250 میلیون فردا به مدت 5 سال و 4 درصد جریمه تعلق می گیرد.

حکیم نیا با اشاره به طرح روستا و چیز دیگری افزود: در راستای این طرح ، طرحی برای تولید کفش در چیچکلوی اسلامشهر تهیه کرده ایم.

با اعلام عملکرد مستقل شرکتهای کوچک و متوسط ​​50 تا 70 میلیون تومانی و گفت: کوچک و کوچک مهمترین چیزی است که ما ابتدا در جیب قرار می دهیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از امضای توافق نامه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه ، این سایت در سال گذشته 523 نفر را پرداخت کرده است.

به گفته وی ، 272 پروژه از 72 میلیون و 800 میلیون تومان پروژه به مدت دو سال از طرف صندوق و صندوق توسعه به متقاضیان واگذار شده است.

در نهایت حکیم نیا با مشورت شهرداری تهران از ایجاد بازار خرده فروشی خبر داده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا