ایران کسب و کارمردم و اجتماع

انواع لباس زمستانی، پلیور و کلاه و نحوه ی ست کردن آنها

چگونگی شناسایی و خرید بهترین نوع بافت و نحوه ست کردن آن

یکی از پرطرفدارترین سبک ها در دنیای مد و لباس زنانه، بافت ها هستند که یک لباس پاییزی و زمستانی کلاسیک و بسیار کاربردی می باشند که شما می توانید با استفاده از آن ها استایل های متفاوت و شیکی خلق کنید. اگر جزو آن دسته افراد سرمایی هستید و عاشق لباس های گرم، بافت ژاکت مردانه، کلاه مردانه زمستانی و … هستید و همان چیزی است که شما می توانید با خرید از استایلی شیک برای خود بسازید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع مختلف و متفاوت بافت دخترانه، بافت زنانه و بافت مردانه و نحوه ی ست کردن آنها، آشنا کنیم در مورد انواع آنها و چگونگی شناسایی و خرید بهترین نوع بافت و نحوه ی ست کردن این لباس های زمستانی به شما کمک کنیم.

بافت ها، پارچه های ضخیم و گرم زمستانی می باشند که برای تولید لباس هایی مانند جوراب های گرم بافتنی و لباس های گرم بافتنی زمستانی مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل محافظت کردن بدن از سرما و ضخیم بودن دارای محبوبیت خاصی در میان لباس های زمستانی می باشد. بافت ها معمولا از طریق دستگاه های بافندگی تولید می شوند و در انواع مختلف و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشند.

کلاه تابستانی‬‎ | ‫‬‎کلاه زمستانی‬‎

تاریخچه بافت؟

بر اساس اسناد تاریخی، بافتنی ها از خاورمیانه به کشورهای غربی و سایر کشور ها ورود و رواج پیدا کردند. در ابتدا بافتنی ها فقط مخصوص مردان بود و اولین انجمن بافندگی در سال 1527 تاسیس شد که زنان حق ورود به آن را نداشتند و به مرور و با گذشت زمان ، زنان نیز توانستند وارد این عرصه شوند . فعالیت زنان در این عرصه از زمان جنگ جهانی اول و دوم شروع شد زمانی که برای محافظت از سربازان در سرما شروع به بافت دستکش و جوراب های بافتنی گرم کردند و اولین ماشین بافندگی در انگلستان و توسط یک کشیش به نام ویلیام لی اختراع شد.

یکی از پر کاربردترین و پرطرفدرارترین لباس های زمستانی و فصول سرد سال است که علاوه بر ایجاد گرما باعث ایجاد استایلی شیک و جذاب در شما و به وجود آمدن حس راحتی نیز می شود. و معمولا اکثر بافت های زنانه برای هر سن و هر قشری قابلیت استفاده دارند و پیر و جوان نمی شناسد. به دلیل تنوع مختلف بافت های زنانه و رنگ بندی های بسیار آن ها این بافت ها قابلیت استفاده در تمامی مراسمات رسمی ،غیر رسمی و حتی استفاده در خانه را نیز دارند.

مدل های شیک و خاص بافت زنانه

بافت های زنانه دارای تنوع بسیار زیادی در طرح ها و رنگ های مختلف هستند که شامل انواع ، ، ، پیراهن زنانه،رویه بافت و ها ومدل های بسیار دیگر می باشند که برای فصل سرد سال بسیار مناسب هستند به علاوه در طراحی و دوخت این نوع بافت ها سعی شده جوری مدل ها کنار هم چیده شوند تا جذابیت خاصی ایجاد کنند.

خرید بافت زنانه و دخترانه

اگر به دنبال سایت فروشگاهی برای و یا هستید و می خواهید به صورت خرده یا عمده خرید بافت دخترانه و زنانه را انجام دهید و علاوه بر تنوع بافت ها به دنبال جنس پارچه خوب و با کیفیت نیز هستید ما سایت didanist.com را به شما معرفی می کنیم. شما در این وب سایت می توانید با جدیدترین و به روز ترین مدل های بافت زنانه و مردانه آشنا شوید.

در قدیم اگر اسم بافت می آمد بیشتر مردم مخصوصا خانم ها و دختران جوان به یاد پوشیدن لباس های گشاد و یکنواخت و استایل های زشت و زننده می افتادند ولی اما امروزه با ورود طراحان و صاحبان مد به این عرصه و با بهره گیری از استانداردهای جهانی و سلیقه و ذائقه ی مشتریان، شرکت های بافت شروع به ارائه لباس هایی کرده اند که مورد پسند تمامی دختران، زنان و مردان است و می تواند تمامی نیاز های خریداران را رفع کند.

 بارها شده که شما خواسته اید لباس های بافتنی خود را با هم ست کنید ولی نتوانسته اید یا حوصله اش را نداشته اید. نگران نباشید در اینجا می خواهیم به شما بگوییم که با کمی حوصله می توانید، تفاوت های جذاب و زیبایی را در لباس های زمستانی خود ایجاد کنید، در ادامه این قسمت با ما همراه باشید تا روش های ست کردن انواع بافت ها را به شما آموزش دهیم.

 به نوعی لباس بافتنی که به عنوان بالاپوشی برای گرم نگه داشتن ما در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد و لباس های زمستانی به حساب می آید، ژاکت بافت می گویند. این نوع ژاکت ها در طرح های الگو ها و طرح های مختلف، ژاکت آستین بلند، ژاکت دکمه دار،ژاکت یقه هفت ، ژاکت آستین سه ربع، و مدل فرم نیمه تنه نیز از مدل های خاص و جذاب است. شما برای جذابیت و زیبا تر شدن لباس های یقه گرد خود می توانید از ژاکت های یقه هفت در روی آن استفاده کنید. ژاکت ها هم مناسب آقایان می باشد و هم مناسب خانم ها و برای خرید و خرید ژاکت زنانه می توانید از طریق لینک های زیراقدام نمایید.

کاربرد های ژاکت زنانه

در فصل های پاییز و زمستان برای گرم ماندن می توان از ژاکت زنانه استفاده کرد. یکی از مزایای ژاکت های زنانه و دخترانه این است که می توان زیر آن ها انواع مختلف لباس های غیر بافتی و نازک مانند ، ، وانواع تونیک را استفاده کرد. شما می توانید یا زنانه خود را با ست کنید و یک استایل زیبای کژوال و بیرونی به وجود بیاورید. از ژاکت های زنانه و دخترانه شیک خود نیز می توانید در مراسمات مجلسی و مهمانی نیز استفاده کنید.

 جنس های متنوع ژاکت زنانه

ژاکت های زنانه و دخترانه هم به صورت دست بافت هستند و هم به صورت صنعتی، هم می توانند از نخ و الیاف طبیعی تهیه شوند و هم می توانند از الیاف مصنوعی تهیه شوند. معمولا یکی از رایج ترین نخ ها که برای بافت ژاکت زنانه و دخترانه استفاده می شود نخ اکریلیک است، با این حال می توان الیاف های دیگری مانند الیاف پنبه ای، پشمی ،نایلون،پلی استر، پلی آمید را نیز در ژاکت ها مشاهده کرد. از آنجایی که بافت و پارچه بسیاری از ژاکت ها زبر و ضخیم است برای اینکه سعی کنید تا قبل از استفاده از آنها لباسی نرم و نازک بپوشید تا اذیت نشوید و اگر دارای پوستی حساس هستید بهتر است از بافت های لطیف تر و الیاف طبیعی استفاده کنید تا دچار حساسیت نشوید.

رنگ های محبوب ژاکت زنانه

لباس های زمستانی به دلیل تنوع زیاد در رنگ ها و طرح ها همیشه دارای محبوبیت زیادی هستند با این وجود رنگ های آب ، قرمز،سبز، مشکی، خاکستری و سفید از پرطرفدارترین رنگ ها هستند. بافت ها طرح دار نیز می توانند دارای ترکیبی از رنگها باشند.

انواع مدل های مختلف لباس بافتنی زنانه و دخترانه

ژاکت ها بافتنی هایی هستند که از زیر گردن تا کمر را پوشش می دهند. ژاکت ها انواع مختلفی دارند که هم آستین کوتاه و هم آستین بلند می باشند مدل آستین بلند آن طوری است که قسمت جلو با دکمه و یا زیپ بسته می شود ، ژاکت ها از پرکاربردترین لباس ها در روزهای سرد و فصل زمستان هستند ما در این قسمت سعی داریم تا شما را با انواع ژاکت ها و نحوه استفاده و ست کردن آن ها آشنا کنیم.

ژاکت زنانه جلو باز: این نوع از ژاکت را معمولا خانم ها روی لباس و مانتوی خود می پوشند وشما می توانید مدل های متنوع و رنگ های موردعلاقه ی خود را با سایر لباس های خود ست کنید.

ژاکت زنانه جلو بسته : ژاکت زنانه جلو بسته یکی از پرطرفدارترین مدل هاست که زیر پالتو و بارانی شما قابل استفاده است و علاوه بر این شما می توانید از این نوع ژاکت به عنوان یک زیر سارافونی خاص و شیک برای مجالس رسمی و غیر رسمی خود بهره ببرید.

رویه بافت یقه هفت : اگر شما علاقه مند به پوشیدن رویه بافت زنانه هستید ، میتوانید مدل یقه هفت آن را امتحان کنید زیرا هم می تواند گزینه زیباو جذابی برای متفاوت دیده شدن شما باشد و هم می توانید رنگ های متفاوت آن را با ، اکسسوری های خود ست کنید.

 در این قسمت می خواهیم پلیور را تعریف کنیم و به انواع مختلف و ویژگی های آن بپردازیم.

پلیور زنانه

معمولا پلیورها از نظر جنس به چهار دسته تقسیم می شوند یک دسته پلیور با الیاف مصنوعی است و سه دسته دیگر پلیور ها با الیاف طبیعی هستند که به پلیور نخی (پنبه ای)، پلیور کشمیری، پلیور پشمی تقسیم می شوند. معمولا از پلیورهای پشمی بیشتر برای لباس های زنانه استفاده می شود. در مراقبت و شستشوی این نوع پلیورها دقت کنید زیرا در زمان خیس بودن بسیار آسیب پذیرند.

 پلیور اورسایز زنانه و دخترانه

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که خواستار استایلی متفاوت و راحت هستید می توانید از پلیورهای اورسایز استفاده کنید، پلیور های اورسایز علاوه بر اینکه گرمای زیادی دارند باعث افزایش جذابیت شما می شوند، برای ست کردن پلیورتان می وانید از شلوار های اسلیم فیت و بوت های بلند استفاده کنید.

پلیور زنانه یقه گرد

شما می توانید از یکی از کاربردی ترین و ساده ترین فرم های سویشرت که همان پلیور یقه گرد است استفاده کنید، این پلیور دارای مچ کش بافت است و آن را می توانید با اکثر لباس های بیرونی و داخل منزل خود ست کنید و در تمامی استایل های اسپرت و کژوال به کار ببرید.

پلیور زنانه نخ‌ پنبه ای

یکی از رایج ترین و پر کاربرد ترین ماده های اولیه پلیور ها نخ پنبه است.از مزایای پارچه های نخ پنبه ای می توان به راحت بودن ، سبک بودن و عدم حساسیت آن ها اشاره کرد. این نوع لباس ها برای هوا نه چندان سرد و کمی خنک بسیار مناسب می باشد اما به درد مناطق رطوبتی نمی خورد زیرا جاذب رطوبت است.

پشم نیز همانند پر گرمای زیادی تولید می کند. پولیور پشمی یکی از گرم ترین پلیور هاست. و صرفا برای هوای سرد مناسب است. در انتخاب لباس های پشمی دقت کنید که باعث ایجاد آلرژی در شما نشود.

ژاکت زنانه کشمیر

پارچه های کشمیر از پشم بز ساخته می شوند برای همین از لطافت و نرمی زیادی برخوردار بوده و برای تهیه پلیور های لوکس از آن استفاده می شود.با توجه به الیاف کشمیر، نحوه ی شستشوی آنان نیز بسیار حساس است.

پلیور زنانه بلند

شما می توانید با استفاده از طرح ها و رنگ های متنوع پلیور زنانه بلند ، برای خود ظاهری شیک و آراسته ایجاد کنید. واگر هم خواستار پوششی کامل و محجبه هستید میتوانید این پلیور را با شلوار جین ست کنید. همچنین برای تکمیل این ست می توانید در مهمانی های خودمانی از جوراب شلواری نیز استفاده کنید.

خرید جدیدترین تونیک خانگی دخترانه و زنانه

معمولا در فصل های بهار و زمستان که سرشار از تنوع رنگی و نشاط و طراوت است علاوه بر تفریحات و پیاده روی و استفاده از نسیم های خنک ، خرید کردن و خرید تونیک زمستانه نیز یکی از لذت بخش ترین کار هاست.خانم ها همیشه شانس بیشتری برای خرید کردن و انتخاب لباس های متنوع و رنگارنگ زمستانی دارند می توانند از انواع مختلف ، تاپ ، شلوارک، شلوار، دامن و….تهیه و یا اقدام به دوخت آن کنند و تونیک زنانه در این فصل آنان را به یاد بهار و زمستان می اندازد.

با شروع فصل بهار و زمستان دختران علاقه زیادی به خرید تونیک بهاری دخترانه و خرید تونیک زمستان و تونیک های حریر دخترانه پیدا می کنند و از آنجایی که نوع و جنس این تونیک ها خیلی مهم است که ویژگی های مناسبی داشته باشد سایت ما تلاش کرده تا با اراته و فروش بهترین تونیک های زنانه و دخترانه این نیاز شما را مرتفع کند.

خرید تونیک بلند اولویتی در لیست خرید زمستان

از آنجایی که تونیک ها مورد پسند اکثر خانم ها و دختران بوده و برای همین موضوع به یکی از پر طرفدارترین لباس ها تبدیل شده و این به خاطر طراحی متفاوت آن با سایر لباس ها زنانه مانند بلوز، سارافون، شومیز و پیراهن بوده است. چون تونیک ها از بلوز و شومیز ها، بلند تر هستند و تا زیر خط باسن را در بر می گیرند برای همین برای کسانی که علاقه به نمایان بودن بدن خود ندارند گزینه بسیار مناسبی است و اکثر کسانی که لباس های راحتی دوست دارند می توانند از انواع تونیک های دخترانه و زنانه به عنوان لباس راحتی خود استفاده کنند و یکی دیگر از مزایای پان را می توان گشاد بودن و آزاد بودن آن محسوب کرد البته در بازار تونیک های تنگ و چسبان و جذب نیز داریم.

دکمه بازگشت به بالا