عمومی

معرفت بیشتر نسبت به شهدا راه را روشن می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنجشنبه با حضور در حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه شهدا را سعادتمندترین افراد و شهادت را بهترین مرگ‌ها برشمرد و اظهار کرد: معرفت بیشتر نسبت به شهدا راه را روشن می‌کند.

وی افزود: باید با زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا نسبت به این عزیزان ادای دین کنیم.

استاندار کردستان با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه عنوان کرد: شهدا سرمایه‌های بزرگی هستند که ارتباط با آنان بسیار راهگشاست.

زارعی‌کوشا با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: باید تمام تلاشمان را برای مشارکت حماسی در انتخابات معطوف کنیم و گروههای جهادی برای دعوت مردم به حضور در انتخابات فعال باشند.

وی انتخاب اصلح را مهم خواند و گفت: هر دو مجلس چه خبرگان و چه شورای اسلامی در ریل گذاری انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند.

معرفت بیشتر نسبت به شهدا راه را روشن می‌کند

استاندار کردستان اذعان کرد: رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب سرشار از نور و حکمت است که بهترین توصیف درباره ایشان را سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشت و در واقع حکمتی که در بیان و رفتار رهبر معظم انقلاب وجود دارد، راهگشاست.

وی بر ضرورت شناخت شرایط و تحلیل درست از آن تاکید کرد و گفت: همانند شناختی که سردار سلیمانی داشت و کشور را از بلای داعش حفظ کرد باید شناخت را بالا برد.

زارعی کوشا از خدمات همه دولت‌ها در کردستان قدردانی کرد و گفت: در دولت سیزدهم نگاه ویژه و متفاوتی نسبت به کردستان وجود دارد که کردستان را در مسیر پیشرفت سوق داده است.

دکمه بازگشت به بالا