عمومی

ملت ایران در لبیک به فرمان رهبری در انتخابات حضور می یابند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد تقی صفری عصر پنجشنبه در جشن بهار انقلاب در تالار بهزاد گناوه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور عشق و ایثار و فداکاری و پیوند ملت ایران با دین و قرآن و ولایت و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که همواره در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است.

فرماندار گناوه افزود: شهرستان گناوه با مردمی مؤمن، انقلابی، ولایتمدار همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس نقش مؤثری داشته است.

وی گفت: شهرستان گناوه در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید والامقام تقدیم نظام اسلامی کرده است و در پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل و ارسال کمک و پشتیبانی رزمندگان اسلام پیشگام بوده است.

ملت ایران در لبیک به فرمان رهبری در انتخابات حضور می یابند

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر برنامه‌های مختلفی و متنوعی در شهرستان تدارک دیده شده است گفت: در ایام الله دهه فجر حدود ۹۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و اقتصادی در شهرستان تدارک دیده است که در این دهه اجرا خواهند شد.

ملت ایران در لبیک به فرمان رهبری در انتخابات حضور می یابند

فرماندار گناوه با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مهم اسفند ماه سال جاری گفت: همه مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم شهرستان گناوه در یازدهم اسفندماه در لبیک به فرمان رهبری در این انتخابات حضوری باشکوه خواهند داشت و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان خواهند زد و راه امام و شهدا را ادامه خواهند داد.

دکمه بازگشت به بالا