عمومی

تولید در استان بوشهر حمایت شود/ لزوم تسهیل در روند صادرات محصولات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: انتخابات مهم و سرنوشت‌سازی را در اسفندماه امسال خواهیم داشت که حضور و مشارکت مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی مشارکت پررنگ و فعال در انتخابات ۱۱ اسفندماه را یک ضرورت دانست و ادامه داد: باید تلاش کنیم که ضمن برگزاری انتخابات پرشور، افرادی توانمند و شایسته انتخاب شوند.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون خدمات گسترده‌ای را در زمینه‌های مختلف داشته و شاهد دستاوردهای بزرگی هستیم.

وی افزود: پیشرفت‌های گوناگون از جمله صدور انقلاب به عنوان رایحه خوش بهاری در جای جای دنیا بر گرفته از عطر انقلاب اسلامی است که منجر شده کشورهای خط مقاومت با صلابت در برابر دشمنان خود ایستادگی کنند.

اسماعیلی خواستار همکاری و مشارکت بانک‌ها برای توسعه تولید و اشتغال شد و اضافه کرد: باید تسهیلات مناسب از سوی بانک‌ها در اختیار بنگاه‌های اقتصادی قرار گیرد.

وی رفع موانع تولید و حمایت از فعالان این حوزه را ضروری دانست و اضافه کرد: باید منابع مالی بانک‌ها به دست بنگاه‌های کوچک و متوسط برسد تا زمینه برای رشد و رونق تولید فراهم شود.

امام جمعه موقت بوشهر خواستار توزیع عادلانه منابع مالی و بانکی شد و تاکید کرد: باید روند صادرات محصولات تولید تسهیل شود.

دکمه بازگشت به بالا