عمومی

یادواره سرداران و ۱۵ شهید روستای قلعه سرخ تربت جام برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادواره سرداران حسین بخش قنبری و محمد ابراهیم شریفی و ۱۵ شهید روستای قلعه سرخ با حضور امامان جمعه و جماعات، مسؤولان اجرایی، نظامی، انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد روستای قلعه سرخ تربت جام برگزار شد.

حجت الاسلامی علی عالمی، رئیس عقیدتی و سیاسی تیپ ۳۸ زرهی ارتش تربت جام در این محفل معنوی اظهار کرد: قدرت و اقتدار نظام اسلامی در منطقه و جهان مدیون خون مطهر شهیدان و حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب و فرمانده معظم کل قواست.

رئیس عقیدتی و سیاسی تیپ ۳۸ زرهی ارتش تربت جام افزود: قدرت اسلام در طوفان الاقصی نمایان شد که هیمنه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را درهم شکست و برای رسیدن به وضعیت خوب باید خون‌های مقدس ریخته شود و تلاش‌های جهادی صورت پذیرد.

وی با اشاره به نقشه دشمن و این که شهدا در محاسباتشان دچار اشتباه نشدند ادامه داد: تخریب باورهای کارساز و مقاومت بخش، تخریب وحدت ملی و تخریب روحیه امید به آینده از نقشه‌های دشمنان انقلاب است.

عالمی با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات به وصیت شهدا عمل کنند که وصیت کردند امام را تنها نگذارید، مردم با اطاعت از فرامین ولایت و رهبر انقلاب یک بار دیگر در ۱۱ اسفند نقشه دشمن را خنثی می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا