علمی

همه در برابر بوریس!/ شناسایی ۵۰ گونه سرطان با آزمایش خون

امروز روزنامه های سراسر جهان از جنگ سرد بین چین و ایالات متحده ، ادامه اعتراضات در انگلیس مبنی بر پایان ممنوعیت کرون و آزمایش خون که 50 نوع سرطان را قبل از وقوع تشخیص می دهد ، گزارش داده اند.

به گزارش اخبار ایران من ، آلبرت کوچویی ، سخنران ارشد عمومی ، هر روز اخبار مهم روزنامه های بین المللی را بررسی می کند و آنها را به اشتراک می گذارد. در نتیجه ، گزارش های خبری امروز (11 ژوئیه) از سراسر جهان به شرح زیر است:

عصبانیت و شورش با اعلام تاریخ آزادی از محدودیت های بیماری کرونا

گاردین نوشت: “کسی که مخالف بوریس جانسون در انگلیس باشد ، تاریخ انتشار ویروس کرونا را اعلام کرده است.” آگاهی عمومی نسبت به برنامه بوریس جانسون برای روز استقلال در کرونا افزایش یافته است. محققان می گویند آزادی ممنوعیت کوید توسط انگلیس یک تهدید بزرگ است. مطالعات نشان می دهد بیش از 50٪ انگلیسی ها سرکوب ویروس کرونا ویروس را دنبال می کنند. در همین حال ، شهردار خواستار استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی است. جانسون در اعلام تاریخ انتشار اعتراضات در کرونا با خشم عمومی روبرو است.

برای بیشتر بجنگید

روزنامه انگلیسی ناظر گزارش داد كه رابرت ریچ ، تحلیلگر سیاسی انگلیس ، ظهور جنگ سرد بین ایالات متحده و چین را مستند كرده است. دانش ، نه اسلحه ، رمز نبرد است. باید دید کدام طرف بیشترین امنیت را در اینترنت دارد و به نوبه خود دسترسی به اطلاعات طرف دیگر را دارد. هرچه بیشتر داشته باشید ، پاداش بیشتری نیز خواهد داشت. در این هفته ، بازار آنلاین DD ناگهان 20٪ سقوط کرد. آن زمان بود که چین اعلام کرد DD فقط اطلاعات غیرقانونی را می گیرد. این را یک سند چینی “گلوبال تایمز” اعلام کرد. این مشکلی بود که چین به صورت آنلاین در ایالات متحده با آن روبرو شد. و این نشان می دهد که جنگ سرد ایالات متحده و چین بیشتر و بیشتر سلاح نیست.

کوتاه روزنامه

لوفیگارو: سوریه بمبی را در نزدیکی محل ائتلاف پرتاب كرد.
ژوئن آفریقا: انفجار بمب سودان حداقل چهار کشته برجای گذاشت.
USA Today: آخرین سرباز استرالیایی افغانستان را ترک می کند.
ال پائیس: پیونگ یانگ و پکن. وی شصت سال پس از امضای پیمان دوستی خواستار تقویت روابط دو کشور شد.
لوموند: پادشاه اردن پیامی از نخست وزیر جدید دولت صهیونیستی دریافت کرد.
لوپوبلیکا: بیش از 54٪ از مردم برزیل خواهان کناره گیری بولسونارو هستند. یک مطالعه جدید می گوید

مقاله اضافه می کند:
خون خالص

گزارش اخیر در مجله علمی Oncology of غدد درون ریز اظهار داشت که آزمایش خون به زودی 50 نوع سرطان را قبل از وقوع شناسایی و شناسایی می کند. در این آزمایشات به بیماری قبل از رسیدن به بدن اشاره می شود. روزنامه ایتالیایی Le Repubblica درباره موارد زیر می نویسد: آزمایشات ، با وابستگی متقابل آنها به حوزه پزشکی ، واقعاً تفاوت ایجاد می کند.
روزنامه فرانسوی Le Figaro در یک مطالعه گفت: “خون کلید سلامتی انسان است.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا