اقتصادی

امیدوار به سرمایه‌گذاری ۵۰۰۰ میلیارد ریالی بخش غیردولتی در بندر شهید رجایی هستیم

اخبار ایران من / هرمزگان معاون بنادر و امور اقتصادی اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: وام گرفتن از سازمان های مردم نهاد برای نهایی شدن قرارداد کانتینر و مستثنی کردن 5000 ریال از اهداف امور اقتصادی و بندر ویژه شهید رجایی در سال 1400 بود.

منصور خرمشکوه شب گذشته (26 اسفند) با تشریح برنامه ها و اهداف منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ، بر ضرورت جذب اعتبارات غیردولتی در سال آینده تأکید کرد و گفت: این پروژه به دنبال افزایش تعداد جمع آوری کمک های مالی غیر دولتی است در بندر شهید رجایی. 78000 میلیارد شیشه دنبال می شود.

وی همچنین گفت که بندر شهید رجایی بزرگترین بندر و کانتینر تجاری است که اگرچه توانایی تولید ، ایجاد درآمد اضافی ، دسترسی به آبهای آزاد و زیرساخت های مناسب را دارد ، اما توانایی سرمایه گذاران را دارد. رشد و کامل بودن برنامه جمع آوری کمک مالی غیرانتفاعی 50٪ کالاهای غیر حامل به عنوان یکی از مهمترین برنامه ها در دهه 1400 ذکر شد.

معاون بندری و امور اقتصادی اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه می دهد: 30 درصد پرداخت هزینه های کانتینر با هدف استقرار دولت الکترونیکی و بهبود 10 درصدی بندر شهید رجایی انجام می شود.

خرمشکوه گفت: نظارت و ارزیابی عملکرد کمتر از 50٪ از منابع خود با هدف بهبود عملکرد اداره کل بنادر و دریانوردی منطقه با پشتیبانی سایر مناطق و 4٪ با برنامه مهم دیگر انجام شده است.

وی افزود: “طراحی و ادغام دستورالعمل های عملیاتی سیستم های غیر حمل و نقل در دو مکان ، نظارت بر عملکرد کشتی های باری و ارزیابی عملکرد شناورهای دارای افتخار زمانی با نرخ 100٪ و بخشی از نرم افزار.” مه سال آینده

معاون بنادر و امور اقتصادی اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: تخصیص موقت یک اپراتور خط لوله برای انتقال منابع نفتی در کریدور A بندر خلیج فارس به سازمانهای دولتی با هزینه 100٪ توسط اداره نفت بندر خلیج فارس ، ایجاد و اجرای رهنمودهای راهنمایی و رانندگی در شهید رجایی از ماه مه 1400 50٪ خواهد بود و اجرای توافق نامه حمل و نقل در بندر و ساخت یک زره پوش در بندر شهید رجایی 100٪ سایر برنامه ها خواهد بود.

خرمشکوه در پایان تحقیق در مورد انطباق کارگزاران در بنادر خصوصی در بنادر غربی استان و سرکوب عدم رعایت 70 درصد از مقررات نظارتی با هدف افزایش برداشت همه بنادر منطقه از سایر کشورها سیستم های مشخص شده توسط اداره کل سال آینده.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا