فرهنگی

الهام حمیدی پول کوروش کمپانی را پس داد!

آفتاب‌‌نیوز :

الهام حمیدی بازیگر کشورمان که اخیرا پس از افشای کلاهبرداری کوروش کمپانی بابت تبلیغ برای این کمپانی عذرخواهی کرده بود، در ویدیویی در اینستاگرام اعلام کرد تمام مبلغی را که بابت تبلیغ دریافت کرده به مراجع قضایی عودت داده است.

حمیدی علاوه بر این ویدیو تصویری از رسید پرداخت خود به مراجع قضایی را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.

وی در ویدیویی که از خود منتشر کرده توضح داد: اگر تبلیغاتی انجام دادم صرفا به این دلیل بود که تبلیغات جزئی از شغل من است و من هیچ کاری را بدون تحقیق انجام نمی‌دهم و وکیل من درباره این شرکت همه جوانب از جمله مجوز داشتن و قانونی بودن را در نظر گرفته بود.

او ادامه داد: هدفم از این تبلیغ این بود که دیگر کمپانی‌ها را جهت حمایت از مردم تشویق کنم تا همه بتوانند از کالا‌های لوکس به راحتی استفاده کنند. مردم برای من در اولویت هستند.

وی با اشاره به پست اخیرش در عذرخواهی از مردم بابت تبلیغ برای کوروش کمپانی هم گفت: من اولین نفری بودم که عذرخواهی کردم. اینکه عذرخواهی را نمی‌پذیرند و می‌گویند بازیگر‌ها فقط برای پول این کار را می‌کنند، اصلا چنین چیزی نیست. من برای این که بتوانم تسکین گوشه‌ای از غم شما باشم و با مردم همدردی کنم تمام مبلغ دریافتی بابت این تبلیغ را به مراجع قضایی عودت دادم و فیش آن را هم منتشر کردم تا ببینید و بدانید که برای من عزیز هستید و دوست ندارم کوچکترین آزردگی از من داشته باشید.

الهام حمیدی پول کوروش کمپانی را پس داد!

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا