اقتصادیایران کسب و کار

اجاق گاز آریستون ساخت کجاست؟

اجاق گاز آریستون ساخت کجاست؟ این سوال بسیاری از علاقه مندان به خرید محصولات آریستون است. اگر این موضوع برای شما هم جذابیت دارد، حتماً این مقاله را تا انت‌ها بخوانید. ما ضمن معرفی شرکت سازنده اجاق گاز آریستون، توضیحاتی پیرامون کیفیت، زیبایی و امکانات این محصول ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آریستون را بهتر بشناسیم

آریستون، برندی ایتالیایی است که نخستین بار در سال ۱۹۱۱ توسط ارل ریچاردسون تاسیس شد. شرکت آریستون، زیرمجموعه شرکت ایندزیت است و حوزه فعالیت آن، تولید بهترین لوازم خانگی است. این شرکت در سال ۲۰۰۰، مالکیت شرکت Stinol را به دست آورد و یکسال بعد موفق شد کمپانی GDA را که در انگلستان واقع شده، از آن خود نماید. آریستون، همیشه تلاش کرده تا محصولات خود را به گونه‌ای طراحی کند که بتوانند نیاز مشتریان را برآورده نمایند. مثلاً آریستون، برای آن دسته از مشتریان لوازم خانگی که می‌خواهند محصولاتی با کمترین میزان مصرف انرژی داشته باشند، لوازم خانگی سبز را در نظر گرفته است.

این نوع از وسایل برقی، با کمترین میزان مصرف برق، راندمان بسیار بالایی دارند و در کارایی کم نظیر اند. یکی از این لوازم خانگی، اجاق گاز آریستون بوده که انتخاب بسیاری از افراد به ویژه تازه عروس‌ها است. اجاق گاز آریستون، در زیبایی، اصالت، کیفیت و البته دوام، از بسیاری رقبا جلوتر بوده و نشان داده که از هر نظر قابل اعتماد است.

چرا اجاق گاز آریستون؟

اگر نگاهی به آشپزخانه خود بیاندازید، ده‌ها لوازم برقی را می‌بینید که برخی از آن‌ها ماه هاست به کار نیامده اند. می‌دانیم که اجاق گاز در این دسته‌بندی جای نمی‌گیرد و در طول روز بارها و بارها به منظور پخت و پز از آن استفاده می‌شود. شاید به همین دلیل است که همیشه توصیه شده در هنگام خرید به دنبال بهترین نوع از آن باشید. ما انتظار داریم که این دقت در خرید، موقع انتخاب اجاق گازهای توکار مضاعف گردد؛ چرا که نصب آن کمی دشوار است.

اما واقعاً چرا این همه تاکید بر خرید اجاق گاز آریستون؟ اگرچه دلایل بسیار زیادی وجود دارد که انگیزه خرید این برند از اجاق گاز را افزایش می‌دهد اما کیفیت ساخت، مهمترین علت محبوبیت اجاق گاز آریستون است. شرکت آریستون، تلاش کرده تا طراحی محصولات خود را با استانداردهای جهانی همسو سازد و از بهترین مواد اولیه برای ساخت انواع اجاق گاز استفاده کند. جالب است بدانید که انواع اجاق گاز آریستون، به سیستم‌های ایمنی مجهز اند. در نتیجه اگر در اثر سرریز غذا، شعله خاموش گردد، قسمت ورودی گاز به طور خودکار بسته شده و گاز در فضای آشپزخانه منتشر نخواهد شد.

زیبایی اجاق گاز آریستون

آشپزخانه قلب تپنده هر خانه‌ای است. همه ما دوست داریم آشپزخانه‌ای زیبا داشته باشیم و از وسایلی زیبا برای دیزاین آن استفاده کنیم. بر این اساس یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، هود و… تنها لوازمی کاربردی برای استفاده نیستند؛ بلکه زیبایی و جذابیت آشپزخانه‌های ما، با وجود آن‌ها تعریف می‌شود. سازندگان لوازم خانگی، با آگاهی از این موضوع، همواره سعی می‌کنند در کنار توجه به کیفیت، به زیبایی و جذابیت ظاهری تولیدات خود نیز اهمیت دهند. آریستون از برترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است که از زیبایی محصولات خود غافل نشده است.

اگر اجاق گاز آریستون را از نزدیک دیده اید، حتماً اعتراف می‌کنید که زیبا و چشم نوازند و جایشان در آشپزخانه‌های مدرن و شیک امروزی خالی است! اصلاً مهم نیست که آشپزخانه شما با چه سبکی طراحی شده؛ مدرن یا کلاسیک؟ و اصلاً فرقی نمی‌کند سلیقه شما چیست؛ اجاق گاز شیشه‌ای دوست دارید یا استیل؟ در هر صورت آریستون به فکر همه سلیقه‌ها بوده و سعی کرده متنوع‌ترین مدل‌های اجاق گاز را طراحی نماید.

اجاق گازهای آریستون توکار، از محبوب ترین‌ها هستند. البته این محبوبیت، صرفاً به خاطر زیبایی نیست؛ بلکه این اجاق گازها، مقاومت بالایی دارند و از آنجا که با استفاده از شیشه‌های سکوریت نشکن ساخته شده اند، به راحتی از حرارت آسیب نمی‌بینند. ناگفته نماند نمونه‌های استیل از اجاق گازهای آریستون، از استیل ضد زنگ تولید می‌شود.

امکانات اجاق گاز آریستون

یکی از مواردی که در هنگام خرید اجاق گاز مورد توجه قرار می‌گیرد، امکانات و قابلیت‌های آن است. هر برندی که امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد، با استقبال بهتری در خرید و فروش رو به رو خواهد شد. اجاق گازهای آریستون، از آن دسته محصولاتی هستند که ده‌ها قابلیت مختلف دارند و انتظارات خریداران از اجاقی همه چیز تمام را برآورده می‌کنند.

این امکانات کدامند:

  • گریل برقی دارد.
  • فندک اتوماتیک دارد.
  • سیستم ایمنی اجاق گاز، کامل است.
  • شیشه درب فر این اجاق، ۳ جداره است.
  • از صفحه نمایش دیجیتالی برخوردار است.
  • فر این اجاق گاز چند کاره بوده و ۹ برنامه متفاوت دارد.
  • می‌توان از سیستم تنظیم زمان آغاز و پایان پخت انواع غذا استفاده کرد.

نکاتی که در هنگام خرید اجاق گاز آریستون باید به آن توجه کرد

اگر قصد خرید اجاق گاز آریستون را دارید، در ابتدا انتظارات خود را از اجاق گازی ایده آل و با کیفیت مشخص نمایید. با توجه به تنوعی که اجاق گازهای آریستون دارند، به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود و یا گزینه‌های بهتر از آن را پیدا کنید. اما در انتخاب اجاق گاز آریستون، نباید عجله کرد. مواردی که توجه به آن در هنگام خرید اجاق گاز آریستون مهم بوده، عبارت‌اند از:

در میان مدل‌های متنوع، اجاق گازی را انتخاب کنید که با دکوراسیون آشپزخانه شما هماهنگ باشد. با این کار، نه تنها از کارایی اجاق گاز بهره‌مند می‌شوید، بلکه زیبایی آشپزخانه‌تان را نیز تکمیل خواهید کرد.

یادتان باشد که تعداد مشعل ها، در انواع اجاق گاز آریستون متنوع بوده و بین ۱ تا ۶ شعله است. با توجه به نیازتان، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید.

توجه به مدل طراحی و محل قرارگیری شعله‌ها بر روی اجاق گاز مهم است. به علاوه دقت به اندازه شعله‌ها را فراموش نکنید.

حتماً اجاق گازی بخرید که به ترموکوپل مجهز باشد؛ چرا که این اجاق گازها، ایمنی بیشتری دارند و اگر شعله آن‌ها به طور ناگهانی خاموش شود، ورودی گازشان بسته خواهد شد.

نمایندگی آریستون در تهران

نمایندگی گاز آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

جمع بندی

فکر نمی‌کنیم با مطالعه آنچه در این مقاله گفته شد، هنوز هم در تصمیم خود مبنی بر خرید اجاق گاز آریستون تردید داشته باشید. البته که این اجاق گاز، مانند بسیاری دیگر از برندها، دارای مزایا و معایب مختلفی است و این شما هستید که بر اساس معیارهای خود، باید بهترین گزینه را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقالاتی که به صورت دقیق ویژگی اجاق گازهای آریستون را بررسی کرده، بخوانید و پس از تکمیل دانسته هایتان، درباره خرید تصمیم بگیرید، شرکت اراسرویس با بیش از دو دهه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آماده مشاوره جهت خرید اجاق گاز به شما عزیزان است.

دکمه بازگشت به بالا