علمی

هشدار جدی کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی/اعلام ۳ استان انتهای جدول رعایت پروتکل ها

دبیر پایگاه عملیاتی کرونا با بیان اینکه برای اطمینان از پایین آمدن سیستم بهداشتی در کشور از 2 تا 9 ژوئیه 1٪ نسبت به هفته گذشته ، گفت: “به دلیل شیوع بیماری پنجم در کشور ، نیاز به مراقبت کافی در پیاده سازی سیستم های کنترل بیماری. “در این کشور مبارزه با بیماری کاملاً واضح است و ما باید با رعایت اصول اساسی بهداشت از شیوع بیماری در این کشور جلوگیری کنیم.

به گزارش اخبار ایران من ، بابک دین پرست وضعیت کشور را تشریح کرد و گفت: نظارت دقیق کشور از 2 تا 9 ژوئیه ، با کاهش نسبت به هفته گذشته ، کاهش داشته است.
وی در همین رابطه گفت: مناطق سیستان و بلوچستان نسبت به هفته گذشته دو درصد و 47 درصد ، آذربایجان غربی با 4 درصد کاهش نسبت به هفته قبل به 56 درصد و گیلان 59 درصد ، در زیر جدول امکانات بهداشتی در دوره های دوم تا سوم نهم ژوئیه است.
دین پرست همچنین مناطقی با بالاترین سطح بهداشت و درمان را ذکر کرد: مناطق سمنان با 82٪ (1٪ کاهش) ، زنجان با 79٪ (2٪ کاهش) و یزد با 77٪ (3٪ کاهش) در جدول بالا. یا.
معاون وزیر کشور همچنین افزود: نگهداری سیستم های پزشکی در دو کشور سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی بین 47 تا 56 درصد و بهبود دسترسی به خدمات پزشکی در 12 کشور: آذربایجان شرقی – ایلام – بوشهر – چهارمحال و بختیاری – خوزستان – خراسان شمالی – خراسان رضوی ، کردستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، گیلان ، مازندران و همدان بین 57 تا 67 درصد است.
دبیر پایگاه عملیاتی مقابله با تاج در مورد اجرای قانون بهداشت در 9 کشور دیگر گفت: البرز ، اصفهان ، قم ، کرمان ، کرمانشاه ، گلستان ، لرستان ، هرمزگان و مرکزی بین 68 تا 73 درصد بودند.
دین پرست همچنین با بیان اینکه سیستم های مراقبت های بهداشتی در هشت قسمت دیگر کشور نیز گفت: تعداد انطباق های بهداشتی در مناطق اردبیل ، زنجان ، سمنان ، خراسان جنوبی ، یزد ، تهران ، فارس و قزوین بین 74 تا 82 درصد بوده است.
دبیر پایگاه عملیاتی کرونا در مورد دوره 2 ژوئن تا 29 ژوئیه گفت: “بهداشت در کشور 72٪ و 3٪ کاهش نسبت به هفته قبل بود و استفاده از ماسک در مقایسه با 3٪ کاهش یافت به هفته قبل. “69٪ اعلامیه ، میانگین فاصله و کاهش 2٪ نسبت به هفته قبل 69٪ تأیید شده است و اطمینان حاصل شود که تأمین هوای تازه در تمام نقاط کشور 2٪ نسبت به هفته قبل 72٪ بود.
معاون وزیر کشور همچنین اظهار داشت: از 3،577،807 آماده سازی ، توزیع و خرده فروشی مواد غذایی در سطح كشور ، از 2 تا 9 ژوئیه ، 249،020 واحد توسط تیم های نظارتی وزارت بهداشت مورد بازرسی قرار گرفته اند كه این بررسی ، در 28،000 974 مورد منجر به اخطارها و نظارت بر اشخاص حقوقی و در 1082 مورد منجر به تعطیلی واحدها شد.
وی افزود: مذاکره با مشاغل کوچک با 32557 پرونده ، صنایع کشاورزی ، دام و معدن با 3157 پرونده ، تولید ، نفت ، گاز و انرژی و 1356 پرونده ، در لیست دریافت کنندگان اخطارها قرار دارد و ناظران را مطلع می کند و دادخواست تشکیل شد.
دین پرست در ادامه گفت: در حوزه جهانی؛ فروشگاه های مواد غذایی با 6465 مورد ، 2738 نانوایی ، 1003 رستوران ، 430 مورد ، 298 دفتر و 296 طبقه Haba Bank ، قاضی اخطار و ارجاع بیشتر.
در تحولی دیگر ، معاون وزیر امور خارجه گفت که دولت سیستان و بلوچستان ، که 47٪ از مقررات بهداشت عمومی را در اختیار دارد ، آخرین استان است و منطقه سمنان که دارای 82٪ است ، بالاتر از استانهای جهان است. وی همچنین گفت: توجه به رعایت برنامه های درمانی در تمام مناطق کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی همچنین گفت: سه استان سیستان و بلوچستان با 56 درصد ، آذربایجان غربی با 58 درصد و ایلام با 64 درصد ، در زیر جدول مناطقی هستند که با بهداشت و سمنان با 85 درصد ، زنجان با 82 درصد و اردبیل با 79 سرو کار دارند. ٪ ، در رأس این گروه منطقه ای است.
معاون وزیر کشور در مورد نحوه استفاده از ماسک در مکان های عمومی گفت: “سه منطقه سیستان و بلوچستان با 50٪ ، آذربایجان غربی با 56٪ و گیلان با 60٪ زیر لیست مناطق. آنها از ماسک در مکان های عمومی استفاده می کنند. “” سهام یزد 88 درصد ، سمنان و 82 درصد و زنجان و 81 در بالای جدول مناطق قرار دارند.

دین پرست براساس طول ایالت در این ایالت گفت: سه استان سیستان و بلوچستان 47٪ ، آذربایجان غربی و 57٪ و ایلام و 60٪ در مناطق مختلف در مناطق مختلف قرار دارند. بخشهای عمومی ، اکشن و یزد 88٪ ، سمنان و 82٪ و قزوین و 82٪ در بالای جدول تقسیمات قرار دارند.

به گفته وزارت کشور ، سرانجام معاون وزیر کشور گفت ، در مورد وضعیت هوای تازه در حوزه عمومی ، وی گفت: سه استان سیستان و بلوچستان با 53 درصد ، ایلام با 61 درصد و آذربایجان غربی با 61 درصد. ، در پایان بخشهای منطقه ای وجود دارد که اقدام به شناسایی هوای تازه در مکانهای عمومی می کنند و مناطق یزد 88٪ ، قزوین و قم 84٪ و سمنان و 82٪ در گروه اول گروه های منطقه ای هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا